Razoth napisał(a):
"Napisanie" gówno znaczy.
Przy tak prostych produkcjach liczy się tylko i wyłącznie pomysł/wizja. Do tego już jednak większość ludzi nie jest zdolna.
Fakt, zakodowanie takiego cuda w gotowym silniku, to powinna byc kwestia paru tygodni. Z czego wiekszosc czasu spedzi sie na poznawaniu silnika, a nie na samym kodowaniu.
Mowie z doswiadczenia. Koder ze mnie jest co najwyzej sredni. A i tak byloby to naciagane. Ale framework RPG napisalem, w ciagu kilku tygodni, robiac to tylko 2-3 dni w tygodniu i wiekszosc tego czasu spedzajac na poznawaniu silnika nie na fakycznej implementacji. No ale to akurat nie ma znaczenia.
To co zzrea najwiecej czasu pozniej to jest balans gry. Ale jak sie odpowiednio przygotowało podstawy, to jest to kwestia tylko zmienia cyferek w jakis zewnetrznych plikach. W najgorszym razie. modyfikacja skryptow, ktorych nie trzeba rekompilowac.
Tak czy inaczej, problem w mobile grach, jest fakt, ze na takim playstorze, pokauje sie tego od kilkudziesieciu (!!) do kilkuset (!!!!!!!!) dziennie. I jesli nie zorganizujesz jakiegos dobrego marketingu, to chocibys zrobił najwbardziej przekurwenfakenstyczna gre, to ona zginie pod natlokiem konkurencji i nikt o niej nie uslyszy. To jest problem z cala dystrybucja cyfrowa. Bardzo ciezko jest znalesc cos ciekawego, a kiedy juz sie znajdzie jakims cudem to nastepuje:
http://en.wikipedia.org/wiki/Analysis_paralysis , bo zazwczyaj znajdzie sie wiecej rzeczy niz, trzeba i nie wiadomo co wybrac...