mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 13:55 
Cytuj  
Tez mamy. Nie wiemy (przynajmniej ja).


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 16:12 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ja bym tak ludzi odpowiedzialnych za PvE endgame z ekipy Wildstara przerzucil do TESO. Z Blizzarda bym wzial koderow i QA. Na Skyrim Nexus bym poszukal gosci do zrobienia UI i doszlifowania wygladu postaci. Do animacji bym zgarnal ludzi co Vindictusa robili. Gra doskonala :P



Narazie w wildstarze nie ma zadnego endgameu, wszystko jest tak pobugowane ze nie ma co robic na 50


_________________
Turbot

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:21 
Cytuj  
jak serwery maja wygladac jak juz to cos wyjdzie? tak jak ostatnia beta EU Megaserver i US Megaserver?
i bedzie mozna sie przenosic miedzy jednym a drugim bez problemu - zakladajac ze sie sciagnie odpowiedniego clienta?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:29 
Cytuj  
Nie przenosic to raczej nie bo na EU zrobili kopie bazy z US. I pozniej progress postaci był już oddzielny. Mogłes sobie levelowac na US ale nie wplywalo to na level postaci na EU


_________________
Turbot

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:33 
Cytuj  
tak będą 2 serwery EU i USa, tylko narazie EU będzie w USA leżał. Potem mają przenieść do Europy. Mam nadzieję, że nie będzie trzeba nowego klienta ściągać

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:47 
Cytuj  
w sensie nie ze grac na jednym i na drugim jedna postacia, ale zeby miec dostep do jednego i drugiego to nie bedzie problem?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:48 
Cytuj  
What? Skad wiesz, ze na razie serw EU bedzie w US?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 09:56 
Cytuj  
Ktoś gdzieś pisał, nie pamiętam gdzie. Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie zgnoi :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 10:10 
Cytuj  
Cytuj:
In addition to gameplay changes, your time in testing also helps us to address and plan for less obvious improvements as well. The worldwide interest in ESO is gratifying but staggering, and each test we run allows us to prepare for a large number of players during our launch phase, and allocate resources as needed. We have constructed large datacenters in North America and in Europe to support this game. North America is fully operational and our European datacenter will be soon, but we have found during our beta tests that the location of these servers is not going to affect the gameplay experience. Our testing has now confirmed that millions of players from Europe (and beyond) can play on our North American server and experience ESO as it was designed—without latency or lag problems. (Please note that users in our last scale test had lag issues, especially in Cyrodiil, but this was a game bug, not a location issue – all players, no matter where, experienced that particular problem). So, regardless of a player’s location or the datacenter being used, the confirmed efficiency of our platform architecture will prevent anyone from enjoying a gameplay advantage. And as both datacenters become fully operational, we will continue to add capacity to meet the demands of gamers worldwide.

We will make sure that no matter where you live, every player in North America, Europe, Oceania and many places beyond, will have a polished, lag-free launch experience. Based on the existing number of our beta signups and because we anticipate that the ESO community will continue to grow after launch, we plan to add capacity to keep up with demand in both our North American and European datacenters. The North American and European megaservers will first be hosted in North America. This gives us a more efficient way to address any platform issues that may arise at launch. After the initial launch phase is over, we will move the European megaserver to the European datacenter – but this will be a seamless migration for users, without additional downloads, logins or action required.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 19 mar 2014, 19:20 
Cytuj  
We will make sure that no matter where you live, every player in North America, Europe, Oceania and many places beyond, will have a polished, lag-free launch experience.

Mhm... Oj, to bedzie material na zlosliwego siga :P

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 11:56 
Cytuj  
Są nowe pacz noty:

http://www.reddit.com/r/elderscrollsonl ... 182_notes/

Z ważniejszych - znaleźli przyczyne broke questów(brak npc) i pracują nad problemem. Poza tym sporo fixów etc. Pewnie jeden z ostatnich paczy przed early access - czeka nas pewnie jeszcze day1 pacz.

Zmiany w API - dużo zmian: http://www.reddit.com/r/elderscrollsonl ... ny_addons/

W skrócie - to co nas wkurwiało bo było przesadzone to zostało wywalone.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 18:08 
Cytuj  
A to co jest potrzebne... tez zostalo wywalone...

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 21:07 
Cytuj  
Podsumowanie dzisiejszego AMA z Reddita

http://dulfy.net/2014/03/20/eso-reddit-ama-summmary/

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 21:26 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
A to co jest potrzebne... tez zostalo wywalone...

No i dobrze. Jest jeszcze jakas nadzieja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 686
Dołączył(a): 15.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 23:21 
Cytuj  
Jakiś pedał kasuje posty, to dla niego :

https://www.youtube.com/watch?v=I1gDnWahCFc


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 23:26 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
A to co jest potrzebne... tez zostalo wywalone...

No i dobrze. Jest jeszcze jakas nadzieja.


Na co?

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 23:48 
Cytuj  
szwejos napisał(a):
Jakiś pedał kasuje posty, to dla niego :

https://www.youtube.com/watch?v=I1gDnWahCFc


jaka muza taki tekst czy jaki tekst taka muza?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 20 mar 2014, 23:56 
Cytuj  
Pewnie przez przypadek skasowal, chcial zacytowac i mial miss clicka.


_________________
Turbot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 07:56 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
iniside napisał(a):
Lorath napisał(a):
A to co jest potrzebne... tez zostalo wywalone...

No i dobrze. Jest jeszcze jakas nadzieja.


Na co?

Na normalne niemodowalne UI ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 908
Dołączył(a): 11.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 mar 2014, 10:08 
Cytuj  
Weapon swapping lag/unresponsiveness is something we are working on to fix

wreszcie :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 708 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 36  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.