Jako ze ostatnio dosc czesto MBurstuje (swietna sprawa) to mam kilka znosnych uwag, ktorych nie przytoczyliscie a ktore sa dosc wazne
))
1. Najczesciej przed skillchainem czesto podaja ile maja TP, wowczas warto przygotowac mobka do przyjecia wiekszej ilosci dmg z MB
) Co to oznacza ?? Ano to, ze warto przedtem rzucic czar zgodnie z tendencja:
Water->Fire->Ice->Wind->Earth->Thunder->Water
czyli jesli mamy SC-> Distortion a MB Ice/Water to jesli zamierzamy rzucic Water to przed tym warto mobkowi zaaplikowc czar Fire, co przy MB doda srednio 10%dmg wiecej
) (sprawdzone !)
2. rzucanie czarow wystarczy robic w momencie wizualizacji Skillchaina (do II wlacznie) w przypadku dosc duzego cast-delay trzeba rzucictrzoszeczke wczesniej, nie moglem tego sprzwdzic, jeszcze nie mam takich czarow
)
3. po MB warto rowniez pamietac o tym aby rzucic dalszy czar z lanczuszka przedstawionego w 1pkt. (w naszym przypadku -> Thunder
)
4. Tak jak juz ktos napisal najlepiej ustawiac MB pod weakness mobka w naszym przypadku swietnie sprawdza sie na Orc'ach
)
5. Warto rowniez zwrocic uwage na mozliwosci posiadania czaru, np. jesli nasz najlepszy czar jest Water II z puli czarow II to warto na niego stawiac w skillchainach
) Aczkolwiek z tym to roznie, choc w moim przypadku w Crawler Nest z Crawlerami zadawalo to wieksze obrazenia anizeli w przypadku wykorzystania weakness mobka
)
Tyle odnosnie moich jeszcze uwag, co prawda roznie sie gra z rozna druzyna ale ogolnie to MB jest naprawde super imho zawsze warto z niego skorzystac jesli tylko mozna
)
_________________
!!! Only The Games let us free from tiresome Reality !!!
FF11 -> Bodziu - BLM 35 / WHM 20 (for now
* fishing 14, smithing 3, cooking 2 *
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Bodziu dnia 2004-04-15 18:51 ]</font>