DUAL BOW SORC Nie będę wrzucał kalkulatora bo to się mija z celem - każdy trochę inaczej wydaje punkty a w tym buildzie tak naprawdę kluczowe jest tylko kilka skili.
Postać ma 2 ustawienia broni/skili.
I. Pojedyńczy przeciwnik:
Broń => łuk Daedric Curse (summoning, tier 2, morf na szybsze działanie) Mages fury (stormcalling, tier1, morf na odzyskiwanie many) Scatter shot (bow, tier 3, morf na snarowanie po odrzuceniu przeciwnika). W miejscach gdzie jest dużo undeadów można ten skill wymienić na tier1 z fighters guild. plus 2 pety i ultimate z summoningu. Na późniejszym etapie można peta tanka wymienić np. na surge, mage light, snipe, dmg shield etc. Nie rezygnował bym z peta dmg bo on przy okazji zapewnia leczenie raz na 3 min jeśli HP nam spadnie <35%. Ten układ pozwala bardzo szybko (dokładnie w 3.5 sek) zabijać pojedyńczego normalnego przeciwnika z minimalnym wydatkiem many/staminy i skutecznie kitować większego przeciwnika. Typowa walka to użycie skilli 1,2 plus 1-2 strzały z "autoataku". Na przeciwnikach z wysokim HP używamy co 3.5 sek skilla 1 i odrzucamy/snarujemy go 3. A gdy HP mu spadnie do "low" lub blisko low używamy 2.
II. AE Broń => łuk Lighting splash (stormcalling tier 4, morf na większy radius) Arrow Spray (bow, tier 4, morf na immobilize przed snare). W miejscach gdzie jest dużo undeadów można go wymienić na tier1 z fighters guild, zmorfowany pod AE effect Encase (darkmagic, tier 2, morf na eksplozję na koniec root'a) plus 2 pety i ultimate z summoningu. Na późniejszym etapie można peta tanka wymienić np. na surge, mage light, snipe, dmg shield, dark exchange etc - zależnie od preferencji. Nie rezygnował bym z peta dmg bo on przy okazji zapewnia leczenie raz na 3 min jeśli HP nam spadnie <35%.
Rozwój statsów Magicx2 HPx1 Staminax0 ale to nie jest obligatoryjne, ponieważ dmg pochodzi zarówno ze magii i staminy. Oba zestawy oferują praktycznie "bezkontaktową" walkę - perma root przeciwnika i pozwalają zabijać moby o 5-8 lev wyższe, po 3-4 na raz.
Jedyny problem mogą stanowić moby odporne na CC, z dużym HP (typu gargoyle) jeśli są dużo wyżej levelowo (>5lev) a my nie mamy ultimate rdy. Postać się też nadaje do solo przechodzenia dungeonu bo daje fajny management many/staminy. Można AE rootować z many (Encase) a jak się skończy rootować/snarować z arrow spray (stamina) a gdy ta się wyczerpie, wrócić do many i tak w kółko.
Sensowne rasy: Breton, Altmer, Bosmer. Armor: Light (ale dopuszczalne też medium lub mix light z mediumem). Generalnie linia light armoru zapewni nam zmaksowanie mana regen bez użycia itemów a na itemach zapodamy stamina regen. Light armor też bez problemu wzmocni nasz spell resist do max, więc jedyne co może sprawić nam problem to team 3-4 archerów kilka leveli wyższych (na coś takiego przydaje się dmg shield z light armora albo z summoningu tier5 zamiast tankującego peta). Na moby z dużym HP & odporne na CC za to lepiej mieć 2 pety - jak jeden pada to wróg przeskakuje na drugiego peta a my mamy czas przywołać pierwszego.
Dodatkowym bonusem tego buildu jest niskie zapotrzebowanie na punkty skilli. Można spokojnie ciągnąć ze 2 crafty albo rozwinąć restoration staff pod healera dungeonowego.
_________________ Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)
|