mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 06:36 
Cytuj  
Tak się kiedyś zastanawiałem, kiedy to nastąpi. Patrząc na rozwój silników graficznych grach (pamiętam jak dziś podniecenie wektorową grafiką w Alone in The Dark tudzież Another World), nawet nie zadawałem sobie pytania "jak" tylko "kiedy".
Grafika w grach jest coraz bardziej doskonała, ale zawsze w nawet najbardziej wypasionej formie można było po głębszym przyjrzeniu się dostrzec, że to...grafika właśnie. Głównie było to widoczne w twarzach bohaterów gier.
Aż do teraz...

http://gry.onet.pl/construct-grafika-jak-rzeczywistosc/j30f5

Wygląda na to, że gry przyszłości będą prezentowały się właśnie w taki sposób.


_________________
LaMoon#2988

*****

Posty: 2404
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 07:56 
Cytuj  
parę lat temu czytałem, że jedyne czego animatorzy filmowi nie mogą stworzyć to oczy i tylko po tym można niby poznać, że animator maczał paluchy. Ciekawe, kiedy to im się uda przeskoczyć :D.

Filmik robi wrażenie.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 09:25 
Cytuj  
Filmik naprawdę niezły, jednak np. ciało człowieka w ~30 sekundzie zdradzało, że to animacja. Coś mi też z oświetleniem do końca nie grało (ale się chyba czepiam). Jednak jest już zajebiście blisko. W każdym razie fajne :]

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 09:42 
Cytuj  
To jest w fazie testów. Nie ukrywajmy, że technologia będzie się rozwijała.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 10:13 
Cytuj  
http://vimeo.com/90509568

Tutaj w lepszej jakosci (doprawdy dawac link do onetu 0_o).

Ładne ale to jest offline render, wiec chyba jedyne co on pokazal to, to ze V-Ray działa na GPU i ze dzieki temu mozna szybciej renderowac.

Cytuj:
1. Rendered using V-Ray RT GPU 3.0 for 3ds Max
2. Rendered with NVIDIA K6000s and K40s on 3DBOXX 4920 GPU Edition
3. Typical video RAM usage 6-7GB
4. Typical render time 5-10 minutes (DOF and motion blur are all rendered in camera)


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 11:18 
Cytuj  
no cialo czlowieka mega slabo zrobione, cala reszta wow.


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2014, 15:51 
Cytuj  
White Trox napisał(a):
parę lat temu czytałem, że jedyne czego animatorzy filmowi nie mogą stworzyć to oczy i tylko po tym można niby poznać, że animator maczał paluchy. Ciekawe, kiedy to im się uda przeskoczyć :D.


Nawet amatorzy są blisko ;] https://www.youtube.com/watch?v=TAZIvyAJfeM


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.