Arturnik napisał(a):
No jak dla mnie zgadzam sie z angryjoe ze gra jest mocno przecietna.
PVE jest meczace, robienie questow w grupach rozwiazali fatalnie, jedynie sympatyczne sa dungeony 4-osobowe, ale sa fajne tylko pod wzgledem samej trudnosci - nagrody z nich (exp/loot) to zart, chyba ze sie wysępi kazdego chesta
fakt faktem nie pogralem jeszcze porzadznie pvp w duzej gildii,
Jak wbijam na Cyrodil i o ile nie bedzie crasha, to po 2 wipach rezygnuje bo troche nudzi.
No ale tez dawno nie gralem na Cyrodil, znowu jest maintenance i raczej dzisiaj znowu odpuszcze sobie TESO.
Ilosc maintenance to jakis zart.
hehe no jak ktos robi questy zeby je odjebac to faktycznie moga byc meczace. questy w grupach mogliby poprawic, ale to pewnie przyjdzie z kolejnym patchem.
dungeony sa fajnie zrobione i tez mi sie podobaja - do lootu trzeba miec szczescie.
pvp nie trzeba grac w duzej gildii Artur, ale niestety trzeba grac, a ty wymiekasz jak cie 2 razy zabija.
tak, to w zadne mmo nie pograsz dluzej.
trzeba wiedziec gdzie sa rifty, gdzie sa questy pve, gdzie ludzie najczesciej jezdza - wtedy jest fun.
nie jest to arenka, na ktora wpadasz, odlicza od 30 i biegasz po malej mapie walac jak popadnie.
tez na poczatku pobiegalem za zergiem ale jest nuda, teraz co jakis czas biegam z jedna badz druga gildia w pvp i gra sie zupelnie inaczej - pomimo, ze z reguly nie jest nas wiecej niz 6-8 w grupie.