iniside napisał(a):
Nyx napisał(a):
Cancelowac ciekawie zapowiadające mmo, robić gówniane fpsy , nice logic
Nawt na gownianym fps zarobia wiecej, niz na mmo, ktorym byla zainteresowana garstka hardcorow, ktorzy wiedza co to jest WoD.
Ewentualni klienci takiego nie muszą się orientować co to WOD - dzięki teen drama / emo / s-f filmach i serialach o nich, wampiry się dobrze sprzedają. To nie chodzi o to, żeby mieli mało klientów - zainteresowanie początkowe byłoby duże, może nawet bardzo.
Problem raczej w tym, że zrobienie dużego 'lądowego'mmorpg jest mocno drogie, nawet jakby to miał być sandbox. W planach było przecież użycie silnika Carbon i bardzo dobrej realistycznej grafiki i animacji, a to by kosztowało krocie, nie mówiąc o innych wymaganiach stawianych dzisiaj dużym mmoprg.
Zrobienie de-facto multiplayer FPS-a czy multi strzelanki mysliwcami w kosmosie to dużo dużo tańsza sprawa, bezpieczniej, szybciej, a zwrot na 1$ inwestycji potencjalnie nawet lepszy przy obecnych trendach i zachowaniach graczy.