krzyk napisał(a):
http://youtu.be/Bs4VWg2PjpE
To jest extra grafa? Czy moze to nie sa ful detale, bo tekstury sa conajmniej kiepskie?
już.
Grafa jest w AA bardzo nierówna. Są miejsca gdzie wygląda paskudnie zarówno pod względem technicznym (płaska mało różnorodna tekstura ziemi i mało detali) jak i stylistycznym (po prostu brzydkie), ale są też miejsca gdzie jest uderzająco dobra, wręcz świetna- zazwyczaj w miejscach i regionach gdzie łączy się lepszy design / szczegółowość oraz maksimum korzyści z seamless świata.
Dobrze to obrazuje np. różnica między startowymi lokacjami ludzi, startową lokacją kotów. Później kontrasty między regionami i lokacjami są jeszcze większe.
Nie jest to zresztą nic dziwnego w grach, które są po prosty duże obszarowo - szzcególnie jeżeli są seamless. Choć fakt różnica w jakości grafy między miejscami najbrzydszymi a najładniejszymi w AA jest kolosalna.
PS. Podobnie jest z prawie wszystkim graficznie w AA np. efekty uderzeń czy czarów - są takie zrobione bardzo ładnie i takie co wyglądają jak kupa.
No, ale summa summarum grafika tak jak cała reszta w AA jednak nie wykorzystuje swojego potencjału i jednak zawodzi.