Roboty mają na rok, jak nie więcej. Raczej więcej.
Na razie wygląda to przeciętnie, tło, domki etc. nawet ok; mobki, hero słabiutko. Do tego animacja ruchu spowolniona (coś jak w tormencie, może silnik tak ma).
Jest stamina, więc bieganie ma limit, ale na razie wszystko strasznie topornie działa.
Dodają nowe biomy, tyle że na razie nie ma możliwości samodzielnego modowania.
Plecak jest w stylu tego z DFO, używane kilku skili/sprzedaż to klikanie na itemkach w zagraconym na maxa plecaczku.
AI mobków jest chyba w trakcie robienia - na razie nie tracą aggro po odbiegnięciu od spawnpointu , ale można je trainować na inne mobki (co akurat jest zajebiste).
Questy staroszkolne - idź na północ i znajdź kogoś. Bez trackera itp.
Dzień/noc. W nocy na cmentarzu jest wesoło
Shards ma potencjał, ale na razie to długa droga do grywalnego produktu.