mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 18:22 
Cytuj  
http://store.steampowered.com/app/220980/

CryEngine.

Szczerze mowiac, nie bardzo wiem, po co ktos mialby to kupować no ale, jak ktos chce sie pobawic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 18:29 
Cytuj  
iniside napisał(a):
http://store.steampowered.com/app/220980/

CryEngine.

Szczerze mowiac, nie bardzo wiem, po co ktos mialby to kupować no ale, jak ktos chce sie pobawic.


No właśnie, powiedz mi - ta wersja różni się czymś od tej, która jeszcze z 2-3 miechy temu była za free? UE4 to wiadomo, nowa wersja, ale ten CryEngine?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 maja 2014, 18:34 
Cytuj  
Nie wiem. Tzn. nowa wersja ma PBR (Physically Based Rendering) i chyba ulepszone Enviromental Probes i ogólnie oświetlenie. Tyle przynajmniej udało mi sie ustalić czytajac pare wywiadów...

Tak pozatym, to nie ma żadnego release notes, features highlight, developerow na forum poza dwoma community managerami oczywiscie nie ma, a notka prasowa mowi tylko o tym jaki to ich silnik jest tani.

Ja wlasnie sciagam, wedle zasady "mam nadzieje, ze jednak jest lepiej niż było". Ale szczerze mowiac, to jakos sie nie spodziewam cudow.

Natomiast napewno bym nie liczył, na to, ze w tej nowej wersji łatwiej sie programuje. Napewno jest to dalej takie same piekło jak było, szczególnie w porównaniu z UE4.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 14 cze 2014, 16:26 
Cytuj  
a żeby zrobić sobie jakąś darmową gierkę w UE4 trzeba za niego płacić czy jest jakaś wersja free?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2014, 08:55 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
a żeby zrobić sobie jakąś darmową gierkę w UE4 trzeba za niego płacić czy jest jakaś wersja free?

Musisz zaplacic przynajmniej raz.

Ale jesli myslisz nad tym powazniej to warto miec suba. Epic aktualizuje kod w bardzo szybko.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2014, 10:31 
Cytuj  
Zostaniesz mesjaszem gier na UE4 http://www.twitch.tv/robau/c/4425642 ?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 cze 2014, 10:33 
Cytuj  
ciekawe czy korzysta z oryginalnego oprogramowania

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2014, 10:39 
Cytuj  
A ty o czym teraz? Pochwal sie, co tam dziubiesz. Fajnie sie w tym nowym edytorze UE4 robi?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 cze 2014, 11:27 
Cytuj  
Robal buduje gre w ktorej w koncu bedzie mogl byc dobry i najlepszy na swiecie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 cze 2014, 11:37 
Cytuj  
Player name:Obrazek

Spoiler:


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 23 cze 2014, 14:21 
Cytuj  
http://www.purepc.pl/rozrywka/crytek_ma ... bankrutuje

Crytec na krawędzi bankructwa, chyba, że ktoś go wykupi. (plota)

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 15:51 
Cytuj  
jak to jest z używaniem visual studio do Unreal Engine 4? Muszę kupić licencję od Microsoftu żeby żywać VS, czy wystarczy jakaś wersja express i będę mógł wydawać moje gry jako komercyjne produkty?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 16:37 
Cytuj  
Na bank Express nie da rady.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 16:49 
Cytuj  
VS Express działa bez problemu (sam skompilowałem na nim cały UE) Tutoriale na stronie UE nawet uwzględniają tą wersje. Jedyne co, to nie będziesz mógł korzystać z pluginów w VS, ale to jest ogólne ograniczenie, niezwiązane z UE. Co do wydawania komercyjnego gry zrobionej w VS Express to z tego co pamiętam nie ma ograniczeń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 17:06 
Cytuj  
:O

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 19:43 
Cytuj  
Goatus napisał(a):
Co do wydawania komercyjnego gry zrobionej w VS Express to z tego co pamiętam nie ma ograniczeń.


Visual Express pozwala na komercyjne wykorzystanie.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 20:05 
Cytuj  
Huehue. Trzeba tez powiedzieć, ze kiedy pracuje sie z pełnymi źródłami, to UE4 jest ciezkim testem dla Intellisense. U mnie na dzien dobry zajmuje 6gb ramu, i potem rosnie do momentu az brakuje :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 1 lip 2014, 22:13 
Cytuj  
To świetnie ;D zaczynamy zabawę!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 22 lip 2014, 09:59 
Cytuj  
Da się postawić w UE4 ambient light w sposób inny niż PostProcessVolume z teksturą HDR?
Np PostProcessVolume z ustawionym koloroem tylko i siłą oświetlenia?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 lip 2014, 10:38 
Cytuj  
Sproboj SkyLight. Chociaz nie wiem co dokladnie chcesz osiagnac.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 220 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.