mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 879 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 44  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2014, 17:54 
Cytuj  
No ja właśnie zacząłem nowy akt mimo że sama grę mam już z pół roku.
Jak na alphe jest super.


_________________
psn

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 mar 2014, 19:20 
Cytuj  
Na steamie jest promo na Grim Down -33% wychodzi nieco ponad 16e.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 19 maja 2014, 12:40 
Cytuj  
ja sobie wrocilem i pykam szkoda ze ciagle nie ma multi ale pozatym jest fajnie.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2014, 09:17 
Cytuj  
sporo zmian jakis nowy dung, troche zmian w skillach i itemkach:

http://steamcommunity.com/app/219990/discussions/0/522729359442789135/


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 cze 2014, 10:50 
Cytuj  
Szkoda, że dalej nie ma 5 klasy postaci bo brakuje mi typowego "sorca". Mieli/mają coś chyba w wakacje dodać ale ostatnio nie śledziłem czy mają jakieś wieksze/mniejsze opóźnienia.

Z okazji tego buila pewnie wrócę do swojego summonera i może zacznę demolitioniste lvlować zamiast rogala. Wygląda to coraz lepiej. Szczególnie podoba mi się idea "roguelike dungeona" http://www.grimdawn.com/forums/showthread.php?t=14009.

Nic tylko testować :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 14:46 
Cytuj  
kiedy ta gra wyjdzie?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 15:18 
Cytuj  
Jak nic się nie spierdzieli to pod koniec tego roku.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 cze 2014, 16:47 
Cytuj  
Yup. Pytanie tylko ktorego :D

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2014, 12:20 
Cytuj  
Warto brać na promocji Steam za 11.49 jurków?

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 29 cze 2014, 12:29 
Cytuj  
Warto, nawet za wyższą cenę.


_________________
Obrazek

**

Posty: 462
Dołączył(a): 22.06.2004
Offline
PostNapisane: 29 cze 2014, 12:35 
Cytuj  
Kupić to i tak kupię, ale myślałem, że bliżej premiery. Jednak taniej to raczej nie będzie.
Może na wielkanocnej wyprzedaży :)
Kupione

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 08:12 
Cytuj  
Odpaliłem wczoraj Grim Dawn po dłuższej przerwie i sprawdziłem grę po ostatnich zmianach (build 20 obecnie). Heh, żeby wszystkie gierki rozwijały się w tak dobrym kierunku jak ta. Można mieć zastrzeżenia co do tempa produkcji ale jak już mam oceniać to wolę solidny, ciekawy produkt niż rozdęte marketingowym bełkotem badziewie.

Po 2 godzinach gry i nie gasnącym uśmiechu na ustach zrobiłem alt-tab i wywaliłem z dysku Diablo 3. Tych gier nawet nie ma co porównywać, dzieli je przepaść na dzień dzisiejszy. Nie sądziłem, że to powiem ale na prawdę żałuję, że kasy wydanej na "dzieło" Blizzarda nie wysłałem chłopakom z Crate Entertainment.

Mam nadzieję, że w GD nadal będą rozwijać ten system modyfikacji skilli (coś za coś) bo jak na razie niewiele skilli to dotyczy, a zdecydowanie jest potencjał. Wrażenie robi też crafting - pierwszego dnia znalazłem fajną receptę na artefakt akurat dla mojego Pyromancera (demolitionist & ocultist). Czad, z każdym buildem ta gierka nabiera wartości. Nic tylko grać!


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 08:23 
Cytuj  
Tylko dlaczego tak wolno. Kupiłem ją z rok temu.


_________________
psn

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 08:25 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Tylko dlaczego tak wolno. Kupiłem ją z rok temu.


Wydaje mi się, że idealnie sprawdzi się tutaj maksyma naszych sąsiadów zza Odry: "Langsam, langsam aber sicher." :D


_________________
For the pony!

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 wrz 2014, 08:26 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
Tylko dlaczego tak wolno. Kupiłem ją z rok temu.


Bo robi ją 6 osób?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 wrz 2014, 11:48 
Cytuj  
Zrobilem wczoraj Steps of Torment - jeden z nowych dungeonow w GD. Czadzik. Co prawda moby sa tam nawet o 7 leveli starsze od obecnego cap'a dla gracza (35) i bylo czasem wasko ale udalo mi sie skonczyc caly bez zgonu. Ostatni poziom - ten zamkniety na fioletowy, craftowalny klucz - dodatkowo utrudniaja pulapki, trzeba czasem sie nameczyc zeby jakos je obejsc. Lootu wynioslem pelne 4 torby (zbieram od zielonych w gore - przy okazji plus za to ze jest filtr lootu), w tym 11 epic'ow i 4 bardzo ciekawe recepty. Musze zaktualizowac moja imgur'owa biblioteke unikatow bo troche sie tego nazbieralo (kilka nowych setow, pare nawet kompletnych) - jak sie z tym ogarne to wrzuce linka. Loot w tej grze to sama przyjemnosc, bardzo fajne polaczenia atrybutow, ciekawe skille i passive'y - inwencja tworcow zdaje sie nie miec granic.


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 15 wrz 2014, 11:44 
Cytuj  
Znalazłem ciekawą lokację (moby 39-43 level), do której przejście ukryto w niskopoziomowym Flooded Passage (w jaskini, tuż przed Burrwitch Outskirts). Po wejściu do jaskini (albo teleportacji do rifta) trzeba podążać wzdłuż lewej ściany aż dotrze się do miejsca oznaczonego jako Detonation Site. Do wysadzenia przejścia potrzeba 3 dynamitów (najprościej zebrać je w kopalniach albo w Smuggler's Passage). Za skałą jest przejście do wspomnianej wyżej lokacji - Sunken Reliquary. Nie jest duża, można w niej trafić nawet na 4 hero'sów (w tym zawsze jest High Priest Roldirathis). Niezłe miejsce do zbierania loot'u, polecam! :D


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 2 paź 2014, 13:17 
Cytuj  
Wyszedł Build 21 wraz z nowymi zmianami i .. <werble> klasą Arcanist <bum, tadaa!> :D

Changelog: http://steamcommunity.com/app/219990/discussions/0/613937942868038716/


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 paź 2014, 21:12 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Wyszedł Build 21 wraz z nowymi zmianami i .. <werble> klasą Arcanist <bum, tadaa!> :D

Changelog: http://steamcommunity.com/app/219990/discussions/0/613937942868038716/


O jee już zasysam update. Brakowało mi właśnie maga takiego czystego. Ocultist jest spoko ale to nie mój typ mimo wszystko. Czyli release coraz bliżej...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2014, 14:09 
Cytuj  
Ktoś testował Arcanista może?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 879 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 44  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.