mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 17:21 
Cytuj  
Mapa:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#about-rvr-map

wow

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 17:25 
Cytuj  
Morfidon napisał(a):
W dupie będziesz miał to, że ktoś z 3x lepszym mieczem będzie bił więcej albo w większym zasięgu niż Ty ze swoim scyzorykiem? To raczej nie będą fair walki.

Jeśli sie nad tym zastanowić, to wiekszosc gier nie jest fun, bo ci ktorzy je robia, zbyt sie skupiaja na tym, zeby były fair ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 18:12 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Morfidon napisał(a):
W dupie będziesz miał to, że ktoś z 3x lepszym mieczem będzie bił więcej albo w większym zasięgu niż Ty ze swoim scyzorykiem? To raczej nie będą fair walki.

Jeśli sie nad tym zastanowić, to wiekszosc gier nie jest fun, bo ci ktorzy je robia, zbyt sie skupiaja na tym, zeby były fair ;p.

Hah dobre ^^ jestem za tym aby gry nie były fair pod względem balansu tzn. są klasy, których będziesz się bał, a są takie które się zabije bez problemu. Ale nie jestem za tym, że z braku czasu tak jak to było w ToA nie masz ekwipunku by się bić na jakimś normalnym poziomie ;)

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 20:52 
Cytuj  
Progress:
http://camelotunchained.com/en/bsc/#abo ... ion-system

W skrócie, nie będziemy dostawać expa co każdy hit / zabicie etc. jedynie raz na dzień za wszystko co zrobiliśmy, będziemy dostawali gazetkę jak nam poszło i naszemu realmowi w raz z nagrodami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2014, 21:21 
Cytuj  
Maiło być most batshitcrazy, a jest najnormalniejsze (jesli patrzec ze to skill system, leveling z uzyciem i rewards za RvR). Duzo sie w tej materii dziwacznego nie wymysli. Reszta to kosmetyka.
Daily Raport jest spoko, jak dla mnie muszą dać cos w stylu Tome of Knowledge z WAR, jedyne co mnie parzeglo do zwiedzania swiata i szukania easter eggow po górach. Jakieś mniejsce gdzie wszystkie głupie rzeczy, epic wins i epic failures (backlash fireballa ktory zabil cale party). Nie nudne achievementy, tylko takie coś z jajem +liczniki dobrego uzycia skilli jak w docie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 lip 2014, 06:20 
Cytuj  
Oni maja chyba ambicje zrobic najbardziej innowacyjne mmo;) Mam tylko nadzieje, ze nie przegna i to bedzie grywalne. Ciekawe tez, czy podolaja od strony technicznej. Jak wygladal od tej strony DaoC? JAk bylo z premiera, jak szybko poprawiali bugi, jak duzo ich bylo?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2014, 06:55 
Cytuj  
Odnośnie bugów: trochę ciężko wydać grę z bugami, gdy mają ponad kilka tysięcy darmowych testerów już od sierpnia.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 18 lip 2014, 07:05 
Cytuj  
myslisz, ze beda innowacyjni do tego stopnia, ze wydadza mmo bez bugow?;)


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**

Posty: 379
Dołączył(a): 7.11.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2014, 10:20 
Cytuj  
Za testerów trzeba trochę zapłacić, a tutaj ci testerzy są darmowi i na dodatek z forum founderow widać, że poświęcają ogrom czasu, aby coś z tego wyszło.

Dla wielu ludzi to nadzieja na w końcu jakieś dobre MMO, które nie jest klonem WoW'a. Jakieś bugi może przejdą, ale raczej nie będą one jakoś liczne. Zobaczymy :)

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 19:22 
Cytuj  
Morfidon napisał(a):
Odnośnie bugów: trochę ciężko wydać grę z bugami, gdy mają ponad kilka tysięcy darmowych testerów już od sierpnia.


za betatestowanie to od lat się nie płaci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 20:27 
Cytuj  
Morfidon napisał(a):
Za testerów trzeba trochę zapłacić, a tutaj ci testerzy są darmowi i na dodatek z forum founderow widać, że poświęcają ogrom czasu, aby coś z tego wyszło.

Dla wielu ludzi to nadzieja na w końcu jakieś dobre MMO, które nie jest klonem WoW'a. Jakieś bugi może przejdą, ale raczej nie będą one jakoś liczne. Zobaczymy :)

Tutaj to testerzy placa za mozliwosc testowania.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 20 lip 2014, 20:29 
Cytuj  
Z czego 90% z nich: zaplac,i zalaczy, zobaczy, wylaczy.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2014, 20:58 
Cytuj  
Myślę, że ludzie którzy wpłacili swoje pieniądze inaczej podejdą do alphy/bety niż ci, co kluczyki dostają na jeden z setek maili i traktują grę jak demo.
Podoba mi się pomysł z przyznawaniem expa "za całokształt", mam tylko nadzieję że algorytm będzie bardziej skomplikowany niż zliczanie punktów typu kill=1, siege=10, obrona=10. Patrzenie na beleczkę expa i optymalizowanie swojej gry pod progres jest złe. Mnożnik za walkę wyrównanymi lub przeważającymi siłami powinien być uwzględniony, może to jeden ze sposobów na zlikwidowanie zerga.
Progres poziomy to najlepszy progres, wiadomo. System z układaniem skili a'la Magica wygląda bardzo interesująco, chyba Spellborn miał nieco podobne rozwiązanie. Jedyne co niepokoi, to jak rozwiążą "no-mirror" w klasach/realmach, bo w WAR wyszło to im przeciętnie i nigdy nie uzyskali dobrego efektu (aż zrezygnowali z samego pomysłu gdzie to było możliwe). Mi osobiście podobało się granie SH, paru rozwiązań zazdrościłem SW, SW narzekali na lepsze rozwiązania u SH - więc chyba był balans. Tylko że i tak najlepsze były klasy które były mirrorami.
Podoba mi się pomysł z pływającą mapą, zmianą wyglądu terenu. Więcej w tym rpg i życia, niż w tytułach co twierdzą że mają Living World. Styl grafiki zaprezentowany na steamach wygląda dobrze, podoba mi się że elementy terenu tworzą naturalną całość, a nie jakiś koszmar mieszczucha, który naturę widział w central parku.
Trochę mnie zaskoczyli że nie piszą o The Depths. Sam pomysł jest bardzo ciekawy i wypełnia tę potrzebę pve jaką się od czasu do czasu odczuwa w trakcie nabijania licznika kili.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 4 sie 2014, 08:32 
Cytuj  
Morfidon napisał(a):
na magu może to ujdzie... co z tankami?

To jest niezłe:
http://youtu.be/jo4unYGQGB0?t=9m34s

koniec z cheaterami :)


lysy z dluga broda , koles w kapeluszu z dluga broda
koszulka z Myth

..nerd enough to be good game !


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 sie 2014, 09:34 
Cytuj  
Obsuwa o pół roku, ale jest nowa stronkahttp://camelotunchained.com/v2/
Na massively pojawił się sążnisty list wyjaśniający powody opóźnienia
Spoiler:

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 00:12 
Cytuj  
widze, ze jakies screenshoty sie pojawily http://camelotunchained.com/v2/media/screenshots/


_________________
.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 08:44 
Cytuj  
ja pierd... znów grafika jak sprzed dekady.
Jedyne mmorpg na które czekam i coś czuję, że poczuję się w nim jak w WoW - grafika będzie mocno outdated już w dniu premiery.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 08:46 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
ja pierd... znów grafika jak sprzed dekady.
Jedyne mmorpg na które czekam i coś czuję, że poczuję się w nim jak w WoW - grafika będzie mocno outdated już w dniu premiery.


IDŹ
TROLLOWAĆ
GDZIE
INDZIEJ


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 09:28 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
ja pierd... znów grafika jak sprzed dekady.
Jedyne mmorpg na które czekam i coś czuję, że poczuję się w nim jak w WoW - grafika będzie mocno outdated już w dniu premiery.


Grasz na kąsoli a przeszkadza ci słaba grafika tylko na pc ? Ironia ? :)


_________________
@polygamia

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 paź 2014, 10:31 
Cytuj  
nie trolluje - Camelota mam zamówieniego z kickstartera.
Grafika jest obrzydliwa i niczym się nie wyróżniałaby się wśród MMORPG sprzed dekady. Jak to są fotki z "work in progress" to na serio wstrzymałbym się z ich publikowaniem, bo wygląda to jak archage o ile nie gorzej.

A może uważacie, ze grafika jest przepiękna i daje rady jak na 2015?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.