cypis napisał(a):
Ale pierdolisz marek. Jak masz w umowie, ze bank/firma/korporacja ma x dni na zwrot pieniedzy to w 90% przypadkow zawsze dostajesz kase w ostatnim mozliwym terminie. Mieszkam w uk i jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym dostal cos przed deadlinem. Co z tego, ze customer service jest mily skoro firma zawsze bedzie starala sie wycisnac z Ciebie maksymalny zysk?
Wez w koncu zaakceptuj fakt, ze dales kilkakrotnie dupy i przestan szukac winnych swojej glupoty.
Ja wlasnie skonczylem sprawe zwrotu MSI 280x kupionej w styczniu na overclockers.uk. Kupiona za 300€, wiatrak sie ulamal i raz startowal raz nie.
Po 28 dniach nie dostali nowej od producenta, nie zgodzilem sie na karte innej firmy i mi oddali 300€ (obecnie msi 280x widzialem u nich na przecenie za niecale 200€. Oddali mi kase...mialo zajac 5-7 dni roboczych, przyszlo nastepnego dnia.
Dla porownania Pl przed swietami Bozego Narodzenia zakupilem 270x. Zaplacilem, po 5 dniach dostalem maila ze niestety nie maja juz(jak sie 2 dni pozniej okazalo mieli ale sie cena zmienila w gore). Podziekowalem,wyslalem dane do przelewu...4tygodnie pozniej po grozbie wejscia na droge prawna juz mialem pieniadze u siebie
Moze w Pl to odosobniony przypadek...ale jakos cos mi mowi ze nie koniecznie.
No i chcialbym zobaczyc reklamacje tej karty w sklepie w Pl. Cos mi mowi ze mialbym ostro pod gore.
Sorki za bledy pisze z koma.