mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2014, 07:26 
Cytuj  
Jak to wygląda w coopie? Chce pograć z kumplem z pracy i się zastanawiamy nad paroma kwestiami:

1. Każdy tworzy swoją postać?
2. Kto steruje tymi dodatkowymi postaciami?
3. Jakieś ograniczenia co do gry w coopie?
4. Dolączenia do gry z poziomu steama czy jest jakaś opcja ingame?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 sie 2014, 08:18 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Jak to wygląda w coopie? Chce pograć z kumplem z pracy i się zastanawiamy nad paroma kwestiami:

1. Każdy tworzy swoją postać?
2. Kto steruje tymi dodatkowymi postaciami?
3. Jakieś ograniczenia co do gry w coopie?
4. Dolączenia do gry z poziomu steama czy jest jakaś opcja ingame?



1. Razem siedzicie w okienku tworzenia postaci i każdy robi po jednej. Możesz zrobić też je sam.

2. Host gry decyduje kto kontroluje postaci. Można to zmieniać dowolnie w trakcie gry (powiedzmy, że masz nie ciekawą walkę i idziesz coś zrobić dajesz mu kontrolę a jak wracasz to odbierasz.)

3. Gra jest stworzona pod co-opa. Ograniczenie to granie solo bo wtedy dyskusje przy wyborze decyzji nie mają sensu.

4. Ze steama można, bez steama też chyba ( ale nie sprawdzałem)

*

Posty: 157
Dołączył(a): 19.03.2009
Offline
PostNapisane: 10 sie 2014, 13:43 
Cytuj  
Siema,

pograłem sobie trochę w Original Sin, ale mnie nie urzekło. Czy im dalej w las tym jest lepiej? póki co 3 lvl, ale jakoś nie mam wczuty. Zagrywałem się niegdyś w różne cRPG ale tutaj mimo wielu smaczków i kombinowania jakoś nie czuję tego klimatu i tak minimalnie trąca kickstarterową tandetą.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 10 sie 2014, 16:17 
Cytuj  
Hmm jak dla mnie gra póki co genialna a jestem raczej dość konserwatywyny w stosunku do cRPG - kocham baldury, tormenty, ID, i ogólnie staroszkolne cRPGi. Gram z kumplem i jest póki co super ale sporo jeszcze nam zostało do zrobienia w 1 mieście. Nie wiem o jakiej tandecie mówisz :roll:


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2014, 08:58 
Cytuj  
Zaczelismy z moim chlopem i zajebiscie sie gra, rozwiazywanie zagadki w pierwszym miescie bombowe :) no i jest ten feeling bardzo malego prowadzenia za raczke :)

już.

*

Posty: 146
Dołączył(a): 7.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2014, 10:37 
Cytuj  
+1

Wreszcie bez biegania za markerem, żeby zrobić questy. Jestem w miarę na początku, ale np gag z duchem filozofa na cmentarzu - po prostu boski. Gra bardzo ładnie dopracowana i z fajnym bilansem między kombinowaniem a walką.


_________________
Muminki Cię śledzą, uduszą i zjedzą
Mumiiinki...

**
Avatar użytkownika

Posty: 226
Dołączył(a): 27.03.2005
Offline
PostNapisane: 11 sie 2014, 11:33 
Cytuj  
Razem z druga polowka przeszlismy calosc w coopie juz jakis czas temu.
Dobry, oldschoolowy cRPG. Wciagajacy jak stare cRPG i miejscami wymagajacy, niestety nie pozbawiony drobnych wad.
Ogolnie ocenilbym na 8/10. Jezeli ktos lubi nacisk na elementy przygodowkowe (point&click, zagadki) - spokojnie mozna dodac 1 do oceny.

Fabula byla generic heroic fantasy, no ale w Baldurze czy Icewind Dale dokladnie tak samo, wiec nie kumam o co marudzenie.

O zaletach juz duzo zostalo powiedziane. Od siebie dodam tylko kilka wad ktore wyraznie pamietam po przejsciu gry:

- dialogi w coopie. Rozmawia jedna osoba, druga moze sobie czytac tylko dymki nad glowami/chat log. Tyle ze jakos szybko to przelatuje i czasem mozna sie pogubic w rozmowie. Szkoda ze nie zrobili "wspoldzielonych" dialogow (jak np w SWTOR)
- Szansa na miss w combacie + mozliwosc quicksave/quickload w combacie - wiadomo do czego to prowadzi ;)
- Momentami sztuczna "nieliniowosc". Mozna sobie troche zamotac linie fabularna tak ze juz do konca nie wiadomo co wlasciwie powinnismy robic (z punktu widzenia fabuly, bo fizycznie to zawsze jest gdzie isc).
- Momentami (szczegolnie w pozniejszej czesci gry) mocny nacisk na point&click, wypatrywanie dzwigni na scianie o wymiarach 2 x 2 piksele az oczy zaczna krwawic ;) (wada subiektywna, po prostu nigdy nie lubilem przygodowek)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2014, 16:48 
Cytuj  
Ciekawe czy będę myślał podobnie jak skończę
A co do dźwigni to któraś z umiejętności pozwala na wyczajenie takich pierdółek
A dialogi można w questlogu wszystkie przeczytać przecież.

już.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 sie 2014, 08:00 
Cytuj  
Ja póki co gram z kumplem (6 lvl na ten moment) i jest genialnie. Mnie zassało na maxa a wychodzi na to, że z racji urlopu zagram dalej dopiero we wrześniu :0. Niektóre zagadki/gagi są naprawdę ciekawe no i questy też niczego sobie. Obecnie jesteśmy w jakiejś jaskini gdzie było kilka bossów i obłowiliśmy się jak cygani:) - teraz tylko to sprzedać i można koksać dalej:).

Jedyne co mi się średnio podoba to ilość humoru. Osobiście wolałbym coś bardziej mrocznego/poważnego. Tutaj praktycznie każdy q jest okraszony jakąś dozą humoru. Nie jest to złe bo niektóre są naprawdę dobre ale mam nadzieję, że dalej będzie trochę bardziej mroczno.

Combat jest spoko, można kombinować i to jest ok.

P.S

Da się jakoś na mpaie zaznaczać gdzie postać ma iść albo z poziomu mapy klikajac na dany obszar przenieść tam kamere? Lewy klik pozwala tylko notatki wpisywać - strasznie mnie wkurza brak tej funkcjonalności.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2014, 15:10 
Cytuj  
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 711&type=1

Wybaczcie długie milczenie w sprawie spolszczenia Divinity: Original Sin, nie unikamy tego tematu a chcemy dać Wam konkretne informacje, które dadzą Wam pełny obraz sytuacji. W obecnej chwili prace nad spolszczeniem są zrealizowane w 60%. Chcąc wydać polską wersję językową na wysokim poziomie, a nie jedynie "polskopodobną" z błędami, potrzebujemy trochę więcej czasu na jej dopracowanie. W galerii znajdziecie próbki i screeny prezentujące, jak gra już wygląda. Przepraszamy Was za zwłokę, ale naszym celem jest wydanie wysokiej jakości polonizacji, by zadowolić nawet najbardziej wymagających fanów Divinity. Konkretną datę wypuszczenia łatki podamy, gdy będziemy całkowicie pewni, że wszystko jest gotowe.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 28 sie 2014, 15:33 
Cytuj  
hahha qrwa nie mam pytań :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 28 sie 2014, 16:42 
Cytuj  
Lol, a miało być po polsku 18 lipca ;P. Ale zorientowali się, że nie zdążą i przedłużyli na koniec sierpnia ;P. Profesjonalizm...


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 28 sie 2014, 17:16 
Cytuj  
ech IT...w ogole nie wiecie na czym polega praca translatora i jaka ciezka to jest orka


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 28 sie 2014, 17:33 
Cytuj  
Orka duze zwierze - musi byc ciezka


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2014, 20:12 
Cytuj  
Podobno jest już spolszczenie.


_________________
@polygamia

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2014, 20:23 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Podobno jest już spolszczenie.


Jest.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2014, 20:35 
Cytuj  
Wreszcie lol :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2014, 20:39 
Cytuj  
Za karę gra musi poczekać w kolejce. ;>


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 258 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.