Deshroom napisał(a):
pierwszy raz oddaje laptopa na rma jakies rady ? (wada była właściwie od nowosci ale bylem nad morzem dlatego zwrot w 10 dni odpadł)
Serwisowałem jakiś czas temu laptop od Asusa co prawda, nie od MSI ale .. w warunkach dostarczenia do serwisu było właśnie jedno "ale" - tzn. sprzęt miał być dostarczony w oryginalnym kartonie i w pełnym wyposażeniu (dosłownie tak jak go kupiłem). Oddawałem przez sklep, w którym kupiłem laptop i goście mi o tym wcześniej mówili, że ma być kompletny, w oryginalnym opakowaniu itd. bo serwis ma prawo odmówić przyjęcia jeśli czegoś brakuje. Potem oni odesłali do serwisu Asusa co na jedno wychodzi właściwie - równie dobrze możesz sam odesłać jeśli wiesz jaka firma realizuje naprawy laptopów MSI. Różne firmy wymagają różnych załączników - np. Gigabyte żąda wypełnionego druku zgłoszenia serwisowego (i znów, jego brak to podstawa do odesłania sprzętu). Ja swojego laptopa dostałem z powrotem kurierem do domu w jakieś 3-4 dni od nadania (wymienili płytę główną). Jeśli chodzi o X-Koma to nie słyszałem żeby ktoś miał z nimi problemy, goście są dość przyjaźnie nastawieni do klienta choć trzeba zaznaczyć, że to nie oni realizują naprawy i w przypadku awarii główna walka zawsze trwa na linii z serwisem.