Przy okazji – dlaczego nie udało się osiągnąć wyższej liczby klatek i/lub rozdzielczości na słabszej z konsol? Jak mówi Pontbriand:
Cytuj:
Technicznie rzecz ujmując, chodzi o procesor. Karty graficzne są naprawdę potężne, graficznie gra wygląda oczywiście bardzo dobrze, ale to procesor odpowiada za AI i liczbę NPC-ów na ekranie – wszystkie systemy działają jednocześnie. Szybko zostaliśmy przez to ograniczeni, co było trochę frustrujące, bo myśleliśmy, że oprócz sztucznej inteligencji wszystko będziemy mogli znacząco ulepszyć. Nie chodzi o liczbę polygonów, które wpływają na płynność. Moglibyśmy uruchomić grę w liczbie 100 klatek na sekundę, jeśli chodziłoby tylko o grafikę, ale ze względu na AI jesteśmy ograniczeni do 30 FPS-ów
Odnośnie nawego AS na PS4 i X0. Konsole ssą ale kasa rządzi światem. Pewnie ps4 kupię dla Bloodborne ale z drugiej strony póki co nic ciekawego nie ma :/. Dla jednej gry średnio się to pyli...