mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 09:46 
Cytuj  
dla mnie to jedne z najlepszych animacji śmierci w ogole.
Jakos nie kojarze by gdzies w grach rpg był taki 'fun' w związku z tym. ;]

broń w stylu uzi rozwalal pięknie na członki.


_________________
.

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 09:48 
Cytuj  
Da się w W2 podnieść w czasie rozgrywki główne atrybuty? Już trzeci raz podchodzę do robienia teamu i nadal mam mętlik.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 09:52 
Cytuj  
Dobre pytanie, liczę na jakieś implanty. Co do teamu ktoś napisał niezłą kombinację skili wcześniej. Dość szybko można przyłączyć osoby z wysokim surgeon i computer science oraz brute force, więc można w sumie odpuścić. I dobra zasada: low int - maks 2-3 skile, high int można wziąć 4-5.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:04 
Cytuj  
Grafę w F2 (1 jeszcze gorszą ma) porównywano do Baldura i nie wypadała dobrze w tym porównaniu. Animacje były ok, ale prawie zawsze brałem blood mess i animacje wyglądały podobnie - rozchlapywałem gościa, albo bzzyt i kupka popiołu. A animacja biegu z ministerstwa dziwnych kroków...Mechanika w W2 jest trochę poprawiona, niektóre perki z F zostały wmontowane w grę, jak bonusowe AP z poprzedniej tury, bonusy w gadżetach. Skile przydają się wszystkie, nie ma "use once per game", broń też jest bardziej wyważona, chociaż pistolety z lekka posysają. SPECIAL był podatny na munchkinizm, w W2 jest lepiej zbalansowany, minmax aż tak fajnie nie działa. Porównania F i W są pewnie nieuniknione, choć jak dla mnie klimat obydwu jest znacząco odmienny. F jest trochę jajcarski, taka konwencja Madmaxów. W W jest więcej brutalności - 30 h gry i dwie opcje na "skrócenie niepotrzebnych cierpień".

A, co do Vica i Blooda, to ja znalazłem ich w obozie Kolejarzy. Highpool zostawiłem na pastwę na pastwę łupieżców.
kurde, pare minut i 7 postów...
ankuman napisał(a):
Da się w W2 podnieść w czasie rozgrywki główne atrybuty? Już trzeci raz podchodzę do robienia teamu i nadal mam mętlik.

Co 10 level 1 punkt na atrybuty.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:08 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
A racja, było przecięcie na pół laserem. High jeszcze wkleił kryt z flamera. Granaty i wyrzutnie miały chyba identyczne rozerwanie.

Tak zwykłe granaty i wyrzutnie miały identyczne animacje. Plazmowe granaty chyba taki jak z strzelających broni plazmowych. Anyway jak się podliczy róźne typy ciała "ludziów", które miały częściowo inne animacje + inne typy przeciwników, także mające całościowo lub częsciowo inne animacje to wychodziło tego znaczna ilość. W sumie długo się to nie nudziło i był fun :wink:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:11 
Cytuj  
w okolo jednego zioma jest narysowany okrag jasno szarym kolorem |? od czego to jest ? zasieg jakiejs percepcji wtf


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:13 
Cytuj  
@sula Nie do końca, bo raczej specjalizowałeś się w jakiejś broni. Ja często grałem solo, więc w sumie oglądałem ten sam kryt ciągle. Najczęściej to był z gaussa, więc to wyrwanie z boku.


_________________
Χ Ξ Σ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:14 
Cytuj  
W F3 ten mod miał całkiem niezłe efekty śmierci z broni energetycznych

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:16 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
w okolo jednego zioma jest narysowany okrag jasno szarym kolorem |? od czego to jest ? zasieg jakiejs percepcji wtf

Tak, uzycie skilla włącza zasięg percepcji. Tylko taki indicator, kliknij jeszcze raz to sobie wyłączysz.

Zrobilem now team i mi sie sprawdza. Sniper/mechanik, medyk z pistoletami, smart guy od wszystkiego (high int) z assault riffle i melee brute tank.

Wnerwia tylko potrzeba machania kamerą przy scianach, jakies jaskinie, wejscia czy skrzynki których inaczej nie byłoby widać, nie są w ogole zaznaczone.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:18 
Cytuj  
Użyj klawisza do podświetlania wszystkiego.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:22 
Cytuj  
pro snajperke wyciagnalem z infected village :)

teren ma kolosalne znaczenie dla walk , mozna ladnie wystrzelac mutanty z dachu :)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:22 
Cytuj  
@Tor
W sumie racja.
Ja zazwyczaj, żeby sobie urozmaicić to w "late game" brałem sobie dodatkowy inny perk do broni. Zaczynałem np. ze small arms i melee, a później brałem jeszcze energy albo big guns. Gauss też był moją ulubioną bronią.
Mi też pomagało to, że w Falloutach starałem się często walki unikać, szczególnie w dalszych częściach gry - inaczej rzeczywiście stawało się to nużące.
Też chyba dlatego F:T tak szybko mnie znudziło.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 10:25 
Cytuj  
Ja FT skończyłem chyba ze 3 razy, w tym 2 na najwyższym poziomie trudności. Świetna gra, minus tylko, że nie był to F3. ;)


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:04 
Cytuj  
kurwa sprzedalem cale gówno ktore mialem , a okazalo sie ze TnT w citadel potrzebuje gówna do robienia fun stuffu , ech :(

dbalosc o detale rozpierdala na kazdym kroku


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:21 
Cytuj  
Co do animacji śmierci jakie miałem: odstrzelenie głowy->trafienie w szyję głowa spada na ziemię, trafienie w głowę-> pół łba się rozpryskuje, trafienie z broni energetycznej z AG (bo są chyba różne rodzaje?) koleś się chyba spala i popiół opada (coś jak w F2), odstrzelenie nogi, całkowite rozerwanie (nie wiem w co trafiłem).

SS z przysmażonym łupieżca: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/340 ... 4DF4B5AE8/

Kryty zaczęły mi się dopiero jak dałem daną broń na 5 (skill), wcześniej to raczej od święta coś padło z jakimś efektem.

Jak dadzą narzędzia moderskie to ludzie pewnie porobią w pizdu nowych animacji i nie tylko.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:29 
Cytuj  
A jak tam tłumaczenie (nie wiedziałem ze Polski nawet jest do wyboru)?
Da sie grać, czy jednak raczej zgrzytanie zębami?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:32 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
A jak tam tłumaczenie (nie wiedziałem ze Polski nawet jest do wyboru)?
Da sie grać, czy jednak raczej zgrzytanie zębami?


PL lokalizacja to mistrzostwo (serio). Najlepiej wykonana od bardzo wielu lat (moim zdaniem, a pl wersji z reguły nie tykam)

"Takie guacamole że ja cie pierdole" - wydaje mi się, że cześć tekstów to inicjatywa ekipy, która tłumaczyła. Czytam każdy kawałek tekstu. Warto czytać każdy fragment kartki notatnika itp , jaki się znajdzie, opisy lokacji, pomieszczeń w pip smaczków budujących atmosferę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:37 
Cytuj  
O, to moze wyjątkowo sobie przestawie. Tylko tekst, czy dzwięki, np. radio też lokalizowali?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:39 
Cytuj  
tekst only. I potwierdzam tlumaczenie bardzo fajne.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2014, 11:45 
Cytuj  
Chociaż co jakiś czas się spotyka nieprzetłumaczone rzeczy także albo się śpieszyli albo robili na odpierdol.


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 40  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.