Goatus napisał(a):
otacon napisał(a):
Te osoby stojące w garnizonie w ilości 1k+ generują zapewne mnóstwo zapytań do serwera, a ten nie potrafi obsłużyć aż takiej ilości w końcu w jednym garnizonie miało być max 40 osób a nie 1k(wykonywanie operacji na zmiennych o niesprawdzonej wartości wykraczających po za zakres który zaimplementowali) Serwer generuje drugie tyle błędów i jedynie co wypluwa to komunikat "Another action is in progress" po czym rozłącza nas z serwerem(chociaż to jedno rozwiązanie debile zaimplementowali w celu odciążenia serwera). Jeśli nigdy nie tworzyliście oprogramowania klient-serwer z obsługą bazy danych to nie wiem czy jest sens tłumaczenia tego dalej że coś takiego na 99% w dużym stopniu obciąża serwer i generuje różne dziwne, czasem trudne do przewidzenia sytuacje.
Fajny gif tylko, że to akurat wiedza nie jest z wikipedii a z pracy przy tworzeniu i zarządzaniu bazami danych. Jeśli tym się zajmujesz to wiesz, że w pewnej części tak jest jak napisałem, a efekty działania widać na serwerach chociaż zapewne na tą sytuację składa się jeszcze wiele innych czynników jak chociażby ich infrastruktura sieci.