Morgul napisał(a):
Ten silnik powstał dla empire tw, tam się sprawdzał bo jednostki nie walczyły w zwarciu i go po prostu rozwijają. Swoją drogą ja bym z chęcią pograł w empire2 tw, miło wspominam te linie strzelające salwami i dym zakrywający połowę mapy (z modami).
Co do PA, to słabo, grafika mi się nawet podoba, fajny czysty styl. Jednak 1 frakcja dla wszystkich, słaby pathfinding jednostek, lipne planety (po co w ogóle marynarka w tej grze?), singiel to n/c. Za 6€ można było wziąć, żeby trochę sobie popykać i spróbować multi, pewnie jeszcze nie raz będzie w takiej cenie. Za to zrzucenie na kogoś nuka to sam miód.
Z tego co widziałem to okręty miażdżą jednostki naziemne(głównie z powodu zasięgu oraz lepszej AA) i dlatego mając bazę przy wodzie wraz z okrętami można poczuć się bezpiecznie.