mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 774 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 17:29 
Cytuj  
Ja na hots patrze bardziej jak bg z wowa niz lol czy dota


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

****

Posty: 1216
Dołączył(a): 21.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 19:09 
Cytuj  
Ja doty po 20 godzinach ni chuja nie ogarniam, a w hotsie wszedłem, zrobiłem tutek i kurde jaka ta gra ma zajebiście niski próg wejścia... Wiadomo, że na wyższych levelach trzeba będzie bardziej ogarniać, ale dla noobów jest przyjemna gierka :) Inna sprawa, że Dota jest dużo bardziej skillowa, przez co dużo lepiej się ją ogląda (i pewnie dużo przyjemniej się gra w przypadku gdy ogarniasz) :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 20:14 
Cytuj  
Ja natomiast ostatnio tak sobie myslalem i kurcze Hots o ile powstanie jakis powazniejszy e-sport jest starsznie dobry do ogladania. Ja sam gram od 8 lat w moby to kazda znam jak wlasna kieszen i ogladajac ja wszystko jest oczywiste. Wyobrazmy sobie teraz za to kogos kto nie ma zadnego pojecia jak te gry dzialaja - na dobra sprawe takiej doty, czy lola nie da sie ogladac nawet na streamach dla noobow. Nie znamy itemow, nie znamy poprawnych buildow, nie wiemy po co, ani dlaczego. Przy hotsie natomiast mamy wszystko czarne na bialym - kilka skilli na postac, bardzo przejrzyste cele i w sumie etyle. Reszta to czysty decision making jak i jakis tam skill druzynowy. Cos jak z nasza pilka nozna - nie musisz wiedziec jak sie kopie pilke, aby nabrala takiej rotacji, ale widzisz dlaczego pilkarz tak strzelil i jakie to dalo efekty.
Jednak z drugiej strony sporym problemem jak dla mnie jest, a raczej brak przepasci skillowej - to samo bylo wlasnie na poczatku lola w s1-s2. Nie do konca widac, dlaczego dany team wygrywa. Ogladalem kilka meczy turniejowych zorganizowanych druzyn i nie bylem w stanie stwierdzic co dana druzyna robi lepiej, ze wygrywa.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 20:18 
Cytuj  
Szczerze to ja dalej nie umiem okreslic kiedy w tej grze jeden team ma jakas szczegolna przewage nad drugim, nie umialbym tego skomentowac ;]


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 20:23 
Cytuj  
Jak Niah gra Arthasem to jest dobrze, jak nie to jest nie dobrze.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 20:24 
Cytuj  
Bylo dobrze jak High gral Raynorem a nie tam Arthas ;p

ale nie no, fajnie sie pyka.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 20:29 
Cytuj  
Eee HOTS mi 3,7 GB ramu zżera - wtf :E?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 20:37 
Cytuj  
Zmień na wersję 32 bit. 64 jest niedopracowana i ma memory leaki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 22:11 
Cytuj  
A jak to zmienić? Inny .exe jest czy można w opcjach launchera?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 25 sty 2015, 22:25 
Cytuj  
Launcher->Heroes of the Storm->u góry "Opcje" z zębatką obok->ustawienia gry


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 03:41 
Cytuj  
A jak oceniacie mapy? Mi zdecydowanie najmniej leza roslinki i kopalnie ze wzgledu na to, ze sa strasznie statyczne i sam fakt ze druzyny zbieraja cos tam rownoczesnie mi nie do konca odpowiada.
Mapa z tributem byla by spoko, gdyby te tributy nie pojawialy sie w randomowych miejscach - faworyzuje to team, ktory akurat w tym czasie ma lepsza pozycje(i nie jest to pozycja celowa, bo przeciez nie wiedza gdzie sie tribute pojawi.
Mapa z dublonami jak najbardziej spoko - wymagana spora koordynacja + objectivesy sa przemyslanie rozmieszczone. To samo tyczy sie mapy 'egipskiej'
Za to jak dla mnie najwiekszym winem jest ta ze smokiem - mega jasne zasady, zero randomiady, sam smok tez nie ma przedziwnionych umiejetnosci - ot wave clear i push z auto attackow. Mega dobre jest to, ze samo przyzwanie smoka to nie takie hop siup - czesto walki tocza sie po 5-6 minut, bo przeciez na dobra sprawe trzeba kontrolowac jednoczesnie 3 punkty. Podsumowujac jak dla mnie najbardziej skillowa i 'competitive' mapa i licze, ze w przyszlosci tego typu map bedzie wiecej, anizeli tych podobnych do kopaln.



ps. Nie do konca wiem co, ale cos jest zjebane ze skillami ktore przemieszczaja przeciwnika. Dzialaja one strasznie topornie. Pewnie graliscie w inne moby to dla przykladu wiecie jak wygladaja hooki blitzcranka czy pudge'a - czujemy to przyciagniecie, a cel laduje tuz przez nami. Hak stichiesa za to jest dziwny, samego trafienia 'nie czuc' + target laduje nie do konca w melee odleglosci, tylko tak jakby troszke dalej. Druga sprawa to Q Diablo - niby to samo co headbutt Alistara, a tez jest strasznie toporny - czesto target leci w dziwnym, nie tym co powinien kierunku + ponownie nie czuc tego, ze cos uderzamy tylko zwyczajnie my robimy jakis tam ruch, a inna postac zostaje przestawiona.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 08:40 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
A jak oceniacie mapy? Mi zdecydowanie najmniej leza roslinki i kopalnie ze wzgledu na to, ze sa strasznie statyczne i sam fakt ze druzyny zbieraja cos tam rownoczesnie mi nie do konca odpowiada.
Mapa z tributem byla by spoko, gdyby te tributy nie pojawialy sie w randomowych miejscach - faworyzuje to team, ktory akurat w tym czasie ma lepsza pozycje(i nie jest to pozycja celowa, bo przeciez nie wiedza gdzie sie tribute pojawi.
Mapa z dublonami jak najbardziej spoko - wymagana spora koordynacja + objectivesy sa przemyslanie rozmieszczone. To samo tyczy sie mapy 'egipskiej'
Za to jak dla mnie najwiekszym winem jest ta ze smokiem - mega jasne zasady, zero randomiady, sam smok tez nie ma przedziwnionych umiejetnosci - ot wave clear i push z auto attackow. Mega dobre jest to, ze samo przyzwanie smoka to nie takie hop siup - czesto walki tocza sie po 5-6 minut, bo przeciez na dobra sprawe trzeba kontrolowac jednoczesnie 3 punkty. Podsumowujac jak dla mnie najbardziej skillowa i 'competitive' mapa i licze, ze w przyszlosci tego typu map bedzie wiecej, anizeli tych podobnych do kopaln.



ps. Nie do konca wiem co, ale cos jest zjebane ze skillami ktore przemieszczaja przeciwnika. Dzialaja one strasznie topornie. Pewnie graliscie w inne moby to dla przykladu wiecie jak wygladaja hooki blitzcranka czy pudge'a - czujemy to przyciagniecie, a cel laduje tuz przez nami. Hak stichiesa za to jest dziwny, samego trafienia 'nie czuc' + target laduje nie do konca w melee odleglosci, tylko tak jakby troszke dalej. Druga sprawa to Q Diablo - niby to samo co headbutt Alistara, a tez jest strasznie toporny - czesto target leci w dziwnym, nie tym co powinien kierunku + ponownie nie czuc tego, ze cos uderzamy tylko zwyczajnie my robimy jakis tam ruch, a inna postac zostaje przestawiona.


Mapy są ciężkie:)
Jak mam solo quee to lubie kwiatki i mape z Raven Lords i czasami Blackhearts Bay.
W premade natomiast najszybciej leci Dragon Shrine i Sky temple - wymagają dużej koordynacji ze strony drużyny.
Haunted Mines różnie...:)- jest trochę monotonna niestety zawsze lane na 1-4 albo 4-1 w zależności gdzie jesteś i twardy psuh do pierwszej kopalni:) a później od nowa:P


Dla ludzi którzy zaczynają: tier listy np. z http://heroesofthestorm.github.io/idream-tierlist oddają bardzo dobrze, które postacie są dobre i dają radę w grze .
Atm najbardziej OP są: Stitch, Tychus<oba OP , Valla i Trhall bardzo fajni i mocni mimo iż nie OP. Brightwing i Uther to na ten moment najlepsze supporty i praktycznie zawsze w grze są.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 09:12 
Cytuj  
Druzyna ze Stitchesem zazwyczaj wygrywa z teamem bez Stitchesa heh.

Co do Diablo, to moim zdaniem może nie jest jakiś super, ale jest dość efektowny :)
Ogolnie gra jest dość efektowna, fajne są te niektóre efekty, które niszczą niektóre elementy mapy. Niby nic ale cieszy oko.

Arthasa lubie ale przepierdalam nim gry. Tyrael wydaje się tez mocny.

tutaj tez jest jakas lista http://heroesofthestorm.github.io/zuna-tierlist

W zasadzie co ma robic specialist?


_________________
.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 09:23 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Druzyna ze Stitchesem zazwyczaj wygrywa z teamem bez Stitchesa heh.

Co do Diablo, to moim zdaniem może nie jest jakiś super, ale jest dość efektowny :)
Ogolnie gra jest dość efektowna, fajne są te niektóre efekty, które niszczą niektóre elementy mapy. Niby nic ale cieszy oko.

Arthasa lubie ale przepierdalam nim gry. Tyrael wydaje się tez mocny.

tutaj tez jest jakas lista http://heroesofthestorm.github.io/zuna-tierlist

W zasadzie co ma robic specialist?


pushowac, objectivy lepiej i szybciej robic etc. ale taki nazeeboo np. ma wiekszy dps niz 90% assasinów:)
Arthas jest rewelacyjny ale ludzie, z którymi grasz muszą ogarniać aby go wykorzystywać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 09:39 
Cytuj  
Ja zaczalem myslec czy nie kupic Tassadara, tylko 4k Golda, a wygląda ciekawie:
http://www.heroesfire.com/hots/guide/te ... s-guide-49
ogolnie fajniejsza stronka niż jakas tam heroesnexus

można jakos szybciej darmic golda?

jako immortal zestawienie herosow widziałem: Tassadar, Brightwing, Tyrael, Uther, Valla


_________________
.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 09:55 
Cytuj  
Zazwyczaj diablo w team bardziej przeszkadza, robię ult w typa albo team goni kogoś a on go kickuje w pizdu


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 09:57 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ja zaczalem myslec czy nie kupic Tassadara, tylko 4k Golda, a wygląda ciekawie:
http://www.heroesfire.com/hots/guide/te ... s-guide-49
ogolnie fajniejsza stronka niż jakas tam heroesnexus

można jakos szybciej darmic golda?

jako immortal zestawienie herosow widziałem: Tassadar, Brightwing, Tyrael, Uther, Valla


Dodaj tam stitches i Tychus:)
Jak chcesz assasina taniego to Tychus jest za 4k golda:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 09:59 
Cytuj  
Tychus to chyba był kiepski wcześniej, tak czytałem, może dostal teraz za dużego boosta? ;)


_________________
.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 10:24 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Tychus to chyba był kiepski wcześniej, tak czytałem, może dostal teraz za dużego boosta? ;)

Top ban/pick hero, nie pamiętam gry aby go nie było w jednym albo drugim teamie. Jest naprawdę baaardzo mocny.

*

Posty: 100
Dołączył(a): 10.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 sty 2015, 11:33 
Cytuj  
Nyx napisał(a):
Zazwyczaj diablo w team bardziej przeszkadza, robię ult w typa albo team goni kogoś a on go kickuje w pizdu

No nie wiem, trochę grałem diabełkiem i to zazwyczaj dzięki mnie udawało się dopaść herosów, po 13 poziomie można na charge dać talent, który spowalnia. Pierw szarża, potem obezwładnienie i jest w centrum uwagi.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 774 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.