mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 774 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 02:21 
Cytuj  
O ja pierdole. Dzis po raz pierwszy sobie odpalilem to Hero League. Taki warzywniak, ze sie w pale nie miesci xD.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 06:06 
Cytuj  
http://www.reddit.com/r/heroesofthestor ... tch_notes/

Cytuj:
Thrall: (needs some confirmation/testing)
lowered self heal (20% -> 12%)
reduced chain lightning dmg


hiehie przypomina mi to czasy lola - wydanie silnej postaci - shadow nerfy

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 08:56 
Cytuj  
Transparentność i zbieranie feedbacku to dla mnie podstawa przy takich grach. Zreszta wszystkie cyferki powinny być dostępne dla graczy.

Ciekawe na ilu postaciach skonczą i jak daleko będą z nimi sięgać. Poza znaczacymi hero np. w WoW była masa mobów ktore by sie nadały (jakies harvest golemy etc).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 09:41 
Cytuj  
Niezłe jaja.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 10:28 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Transparentność i zbieranie feedbacku to dla mnie podstawa przy takich grach. Zreszta wszystkie cyferki powinny być dostępne dla graczy.

Ciekawe na ilu postaciach skonczą i jak daleko będą z nimi sięgać. Poza znaczacymi hero np. w WoW była masa mobów ktore by sie nadały (jakies harvest golemy etc).


Ponoć bardzo daleko, nawet mają być z Overwatcha, ale nieprędko. Btw Imo Thrall jest teraz zabalansowany i nie wysoluje już takiego Illidana i Zeratula razem wziętych. Dalej jest dobry, ale trzeba grać nim ostrożnie.
Co do ogólnego balansu, na 100% wszystko pozmienia się o 180% Przecież to dopiero CB. Przypomina mi się beta LoLa. Tam to dopiero był imbalance, typu ulti Twisted Fate jako normalny skill itp.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 10:37 
Cytuj  
Co bylo w tym imbalanced?
Pamietam to dokladnie - w koncu wtedy najwiecej gralem w LoLa i wcale TF nie byl tak czesto brany. Trzeba pamietac ze to nie bylo jego ulti takie jak to bylo pozniej [teraz] tylko sam teleport. Ulti to bylo odkrycie wszystkich przeciwnikow +50% slow.


No ale wiadomo ze nie o to chodzi w tym wszystkim, chodzi o shadow nerfy, podobnie bylo wlasnie w LoLu kolo 2009-2010 roku, jakies hot fixy bez wiekszych patch notesow i zauwazalna zmiana w samych postaciach hehe

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 10:43 
Cytuj  
wikingowie in game https://www.youtube.com/watch?v=FQNpu0QnEDg

a to blizz czasem nie mowil, ze brak balansu = fun?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 10:50 
Cytuj  
Meepo nie widzieli w akcji ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 11:04 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
Co bylo w tym imbalanced?
Pamietam to dokladnie - w koncu wtedy najwiecej gralem w LoLa i wcale TF nie byl tak czesto brany. Trzeba pamietac ze to nie bylo jego ulti takie jak to bylo pozniej [teraz] tylko sam teleport. Ulti to bylo odkrycie wszystkich przeciwnikow +50% slow.


No ale wiadomo ze nie o to chodzi w tym wszystkim, chodzi o shadow nerfy, podobnie bylo wlasnie w LoLu kolo 2009-2010 roku, jakies hot fixy bez wiekszych patch notesow i zauwazalna zmiana w samych postaciach hehe


Np. constant ganki każdej linii. Było to na wagę złota, zwłaszcza podczas hardcorowej jungli, gdzie tylko kilka postaci było w stanie ją zrobić i ganki z lasu szły dopiero ~6 lvl. Innym mega imbalance była Eve z jej stunem. Riot po pewnym czasie znerfił ją do parteru, bo nie wiedzieli co z nią zrobić... aż do czasu reworku.
Na postaciach się nie kończyło. Imba itemem był http://pl.leagueoflegends.wikia.com/wik ... %84_Zhonyi który później został rozbity na 2 osobne przedmioty.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 11:41 
Cytuj  
Wait problemem było to że dało się gankowac w early? Blasphemy


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 12:20 
Cytuj  
Dokładnie, ponieważ to były broken ganki i nie bez kozery przeniesiono i przebudowano ten skill na ulti. Nie wspominam już o innych broken mechanikach, takich jak 5x Sunfury Cap na Eve i Twitchu, 5x Hextech Revolver na Jaxie itd.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 18:43 
Cytuj  
http://eu.battle.net/heroes/pl/forum/topic/13686109419
Niebiescy wyjaśniają część zmian w patchu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 20:45 
Cytuj  
Ktoś aplikuje ;)?

PROGRAM MANAGER, ESPORTS
http://eu.blizzard.com/en-gb/company/ca ... id=150004T


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 21:44 
Cytuj  
Dejmn, moje marzenie to praca w czyms zwiazanym z e-sportem ale nawet nie wiem od czego zaczac.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 12 lut 2015, 23:20 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Ktoś aplikuje ;)?

PROGRAM MANAGER, ESPORTS
http://eu.blizzard.com/en-gb/company/ca ... id=150004T


Z typowym program managerem to nie ma wiele wspolnego. Jak ktos chce jezdzic po eventach to fajna robota na 2-3 lata.


_________________
Nestor#1522

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2015, 00:11 
Cytuj  
Heh Chen daje radę i to ostro. Jego "D" potrafi tyle razy uratować dupę, że to głowa mała. Jego ulti jest mocno sytuacyjne (beczka) ale można tym robić niezłe akcje. Chyba mój ulubiony tank.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

****
Avatar użytkownika

Posty: 1015
Dołączył(a): 30.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 lut 2015, 00:49 
Cytuj  
Pograłem trochę. Mnie to w ogóle niewciągneło. Mam wrażenie, że gram z botami po obu stronach (brak allchata, na teamowym tez nikt nie pisze praktycznie nigdy).
Żadnych itemów buildów, tylko 5 razy wybieramy upgrejd skilla i raz ulta i to koniec. Po 20 grach nie mam pojęcia czemu wygrywam albo czemu przegrywam. Kolesie biorą główny objective mapy i... dostają wpierdol wtf. Mam wrażenie, że gram w ruletkę. Zresztą po winratach top graczy widać, że to jest po prostu 50-50.
Brak indywidualnego rozwoju postaci i wpływu na grę boli. Możesz iśc 10-0 i pushnąć aż do nexusa. To nic niezmienia. Możesz dać first blooda i iśc 0-5 i to nic nie zmienia. Możesz wziąść 5 random campów z mapy i.. to nic nie zmienia... Srsly mam wrażenie, że nie mam wpływu na nic i gram z dziwnym AI. No fun.
DO tego skiny po 10 euro, postacie tak samo, gold leci jak krew z nosa.

Podsumowując słabo i bez szału.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 17 lut 2015, 03:11 
Cytuj  
Wygrywasz bo grasz lepiej - lepiej rotujesz po mapie, lepiej walczysz w teamfightach, podejmujesz lepsze decyzje.
Jesli team, ktory mial przewage cala gre nagle przegrywa to znaczy ze zjebal - zle rozegral teamfight, czy ktos dal sie zlapac, ergo w poznej fazie gry deathtimery sa dlugie . Majac przewage na mapie masz tez przewage w lvlach wiec jesli do tej pory wygrywales fighty to tego decydujacego przegrac nie powinienes. Mogles tez oczywiscie dostac outpicka przy draftowaniu i najzwyczajniej w swiecie od ktoregos lvla nie jestes w stanie walczyc jak rowny z rownym.
Takie cos jest w kazdej mobie.

Druga sprawa to oczywiscie na chwile obecna totalny brak balansu map jak i bohaterow, wiec randomiady sie zdarzaja.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 17 lut 2015, 08:12 
Cytuj  
Kazda mapka ma mechanike ktorej wykorzystywanie prowadzi do wygranej. Nie wiem czy mozna wygrac po prostu pushujac ktoras z linii, podczas gdy przeciwnicy wykorzystuja zalety mapy - jeszcze nie widzialem by ktokolwiek tak wygral.
First kill owszem sie nie liczy - bo niby dlaczego mialby decydowac o wygranej czy przegranej, za to kazdy kill w late-game juz potrafi niezle namacic.
Mapki sa bardzo zbalansowane - to po prostu lustrzane odbicia, hero nie maja balansu.
Przewaga levelowa robi kolosalna roznice - 2lvl roznicy i jezeli przeciwnik nie zrobi jakiegos kolosalnego bledu to wygrana ma w kieszeni a my mozemy sie zesrac.

Sama mechanika jest bardzo prosta - dla mnie to typowe easy to play - hard to master.
O ile do gry podchodze bardzo casualowo (gram 2-4 meczyki co drugi dzien) to najbardziej mnie wkurzaja early, polowa graczy nie czai, ze powinni sie rozstawic na lane'ach, przytluc expa na mobach. Jak przeciwnik jest ogarniety to roznica 1-2lvl jest potem nie do nadrobienia.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 17 lut 2015, 09:47 
Cytuj  
Cytuj:
Zresztą po winratach top graczy widać, że to jest po prostu 50-50.

I o to właśnie chodzi. Gdyby ludzie mieli po 70-80% winrate po wielu grach to oznaczałoby, że matchmaking jest do dupy i nie dobiera im ludzi na poziomie tylko słabszych, a przecież nie o to chodzi. Nawet Blizz niejednokrotnie podkreślał, że praktycznie każdy będzie miał ~50%
Prawdopodobnie już jest tak, że od czasu do czasu system będzie dobierał celowo silniejszych przeciwników by sprawdzić, czy zasługujesz na wyższe mmr. Takie coś istnieje w SC2, gdzie nawet podczas loadingu mapy jest oznaczona potencjalna siła graczy/teamu.
Ech, znóż rotacja z dupy. Nie ma kim nabijać 5 lvl:P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 774 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.