Koleś napisał(a):
btw a jak to jest z bonusami dla backerów? Jak teraz dam 25$ to dostane więcej niż za 25$ po premierze?
We wcześniejszych paczkach były bonusy do kacy, stopniowo coraz mniejsze. Nie wiem czy po ea pojawi się jakiś znaczący bonus. W I$ mają być raczej vanity itamz (modele pancerzy, broni, pojazdów), osobno kupuje się membership. (Silver,Gold,Platinium) membership jest jednorazowym zakupem. W sumie to model biznesowy Repo jest gdzieś pomiędzy f2p (każdy moze sobie pograć i potestować) a b2p (bardziej zaawansowane opcje jak char sloty, miejsce w plecaku/banku, tworzenie gildi czy zarządzanie miastem jest w membershipach).
Atherius napisał(a):
To wydawanie przedwczesnych wersji gier zaczyna coraz bardziej wkurwiać.
Relase planowany na mid/late 2015. Pewnie będzie przesunięty znając życie.
Highlander napisał(a):
Sama gra w chwili obecnej 'zdaje' sie byc bardzo pusta. Jak ktos to kupuje to tylko by wesprzec tworcow.
EA sporo dał, dużo nowych ludzi. Jak na alphe sandboxa który nagminnie ma dc, lag spike'i, spadki fps to jest całkiem dobrze.
candidoser napisał(a):
Obejrzalem pare filmikow i obawiam sie tylko o combat. Moja kobieca intuicja podpowiada mi, ze bedzie na poziomie Defiance. Czyli dretwo i chujowo.
Są 2 tryby combatu:
"typowy tab target" z autoface i innymi udogodnieniami do włączenia w opcjach (mam nadzieję że sobie dadzą z tym spokój) i paskiem z abilities.
"action" przypominający Tabula Rasa - minipasek z abilites pod LPM/PPM i celowniczkiem; będzie poprawiany.
W obydwu trybach można grać TPP/FPP. W samej walce podstawowy atak jest używany najczęściej, abi to raczej dodatki z mini buffami/debuffami, Używa się kilku, może kilkunastu jak ktoś ma taką fantazję. Znaczenie ma odległość od celu, fity w abi (np. leech, mniejszy koszt), typ broni. Zmiana broni w trakcie walki ma spore kary.
Uniki na razie nie mają większego sensu, bo mobków z telegrafami brak, ale ponoć ma się to zmienić. W sumie walka nie jest bardzo action, ale nie polega też na staniu i wciskaniu rotacji.
Na razie trochę denerwuje craft, bo jest nieco zbyt pogmatwany. Półprodukty półproduktów, różne efekty w zal od składników, coś u vendora, cos z dropu, masa różnych recept...
http://aena.at/craftmap/craftmap.htmlGrafika jak na low rez (heh, cały klient to 2,5 giga) jest całkiem niezła. Ale i sporo brzydkich teksturek.
Muzyka i efekty są słabe. W sumie człowiek się przyzwyczaił do VO i teraz brakuje tego.
System misji, mimo że są generic do bólu, jest całkiem zabawny. Szukanie quest givera to często misja sama w sobie...
Jest sporo małych, ale fajnych pomysłów. Np. przy lootowaniu mobków można trochę w nich pogmerać żeby dostać coś lepszego. Można ustawić harvestery i zbierać loot po kilkunastu godzinach. Mapa jest duża, jest co zwiedzać. PvP ma pojawić się na większą skalę w kolejnym patchu, zobaczymy jak będzie.