Coś tam się klaruje, nowy patch i
filmikSRO korzysta z nieco nowszej (o jakieś 10 lat w realu i jakieś 20 w grze) wersji świata niż SRR, i mimo tego samego silnika (unity) trochę inaczej wygląda i działa.
Gra jest taktyczną turówką, aspekt "online" sprowadza się do autosave'a i misji co-op dla max 2 graczy (docelowo - 4). Jest lobby, na razie singleplayer (docelowo - multi) ze szczątkowymi dialogami, jest rozbudowana szafa, są wady/zalety dla ras i stylu gry. Broni można używać 2, każda ma drzewko skili (10 poziomów, ale część się powtarza, a część rozgałęzia)- sporo punktów trzeba nagrindować na maxa, a nie ma wrażenia "jedynej słusznej drogi", balans między broniami jest ok. Różnice między broniami dają sporo możliwości kombinowania, szukania synergi. Jest taktycznie, ale bez przesady. Tura = 2 akcje, atak/summon kończy turę.
Muszę przyznać że gra się fajnie, shadowruny są przemyślane i na rympał to najwyżej kulkę można dostać. Brakuje losowości, bo przy powtarzaniu jest zdecydowanie łatwiej. Całość wygląda jak na filmiku, nie jest on jakoś rasowany pod lepsze akcje czy grafikę. Pominęli muzykę, która mi w sumie bardziej pasuje niż ta z SRR. Graficznie poszli w unity-wow, i całkiem słusznie. Wygląda to ok, choć niektóre animacje zabijają śmiechem.
To w sumie całkiem fajna gra, ale na chwilę obecną oferuje mało. Jako pełny produkt, z dużą ilością runów może być bardzo fajnym sposobem spędzania czasu, bo ciekawych turówek to za wiele nie ma.