zaboleq napisał(a):
No i zajebiście bo UE 4 ma zajebiście wielki potencjał. Jestem jedynie ciekaw jak z wydajnością , może ktoś coś więcej napisać na ten temat? Pamiętam, że Ci devsi co robili większe projekty w Unity bardzo skarżyli się na wydajność(ale może słabo pisali:P?)
Takie Evolve jest na CE 3. Może grafika nie powala na kolana ale gra chodzi dośc przyzwoicie na moim sprzęcie i nawet nieźle wygląda. W sumie FB nowy też spoko bo nikt nie powie że DA:I albo BF4 źle wyglądaja. Ok BF 4 chyba na starszej wersji silnika chodził albo się mylę?
UE4 z kazdym uptejdem, coraz bardziej zyskuje na wydajnosci.
Szczegolnie mocno skupiaja sie na optymalizacji dynamicznego oswietlenia i supportowaniu ogromnych ilosci kontentu (i w zasadzie nieogranicznych wielkoscia map).
Wiec jak ktos chce tworzyc kolejnego surviviala, to nic lepszego out of box jak unreal nie znajdzie ;p.
Nie mniej.. Nie liczymbym na cuda. Jak sie wlaczy wszystkie dynamiczne upiekszacze (DFAO HGI, HAO, H - Heightfield), to FPS poleci na ryj. Ale mozliwosci konfiguracji jest tyle, ze jak sie pogrzebie to sie dostosuje.
https://www.unrealengine.com/blog/new-g ... -announcedBedzie mozna na twitchu, na ten temat wiecej obejrzec z GDC.