mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 09:30 
Cytuj  
Atherius napisał(a):
Ano wiesz, nie ma ad&d także dla mnie już jest to ogromny minus jako, że gra mianuje się następcą baldura.


Beznadziejna mechanika papierowego RPGa to była jedyna wada baldura ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 10:21 
Cytuj  
D&D w Baldurze było fajne, głównie przez w miarę trzymający się kupy (jak na standardy high-fantasy) i rozbudowany świat. Nad tym się teraz głównie zastanawiam w przypadku PoE. To, że story będzie dobre to wiadomo (musi być inaczej PoE to fail hehe), pytanie tylko jak świat gry, miasta, miejscówki, bestiariusz, legendy, itd

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 10:46 
Cytuj  
sula napisał(a):
Nad tym się teraz głównie zastanawiam w przypadku PoE. To, że story będzie dobre to wiadomo (musi być inaczej PoE to fail hehe), pytanie tylko jak świat gry, miasta, miejscówki, bestiariusz, legendy, itd


Na przykładzie wioski, która była w becie mogę powiedzieć, że jest .. fajnie :) Scenerie są dopieszczone, widoczki urokliwe, są lokalni mieszkańcy - łażą sobie, gadają (widać teksty rozmów), wydarzenia wpływają na wygląd okolicy. W dziczy łażą zwierzaki (sarny, króliki), latają motylki ;) Widać, że strona graficzna została potraktowana z odpowiednią dbałością o detale - animacje ładowania kuszy, nabijania muszkietu, dym po wystrzale z lufy - jest cała masa takich drobiazgów, które wpływają na odbiór całości. Bestiariusz zapowiada się bogaty bo nawet w okrojonej becie było tego kilkadziesiąt rodzajów. W trakcie gry można znajdować książki z różnymi opowiadaniami - jest co czytać. Jestem bardzo ciekaw jak będzie wyglądać Stronghold czyli zamek naszej ekipy..


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 13:27 
Cytuj  
Zostały podane oficjalne wymagania. Jedno wielkie WTF :D

Procesor: Intel Core i5-2400 3,1 GHz lub AMD Phenom II X6 1100T 3,3 GHz
Pamięć operacyjna: 8 GB
Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 570 lub AMD Radeon HD 7770
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
Dysk twardy: 20 GB wolnego miejsca

GTX 570 lub radeon 7770 - kurde, nie wiem kto te karty postawił obok siebie ale chyba nie odróżnia on ciągnika od konia.

Ogólnie wymagania większe niż ma np Divinity. Obsidian jednak nie zawodzi ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 13:37 
Cytuj  
To recommended, tak?

Ostatnio widziałem mimimalne takie:
CPU: Intel Core i3-2100T @ 2.50 GHz / AMD Phenom II X3 B73
RAM: 4GB RAM
GPU: ATI Radeon HD 4850 or NVIDIA GeForce 9600 GT

A pewnie ruszy na gorszym jak sie człowiek postara, czyli PoE da sie odpalić na sokowirówce, jeśli ma odpowiednio dużo ramu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 13:45 
Cytuj  
Serio ta gra ma takie wymagania?
Learn2code :(

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 14:53 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
A pewnie ruszy na gorszym jak sie człowiek postara, czyli PoE da sie odpalić na sokowirówce, jeśli ma odpowiednio dużo ramu.


To zależy czy naprawili buga z npc crowdem w combat mode, jak ostatnio sprawdzałem (build 480) to nadal jest obecny, a potrafi skutecznie zabić performance na moim zestawie I7+GTX 780 TI+16GB RAM.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 15:00 
Cytuj  
Co to za babol :)?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 18:02 
Cytuj  
Lel@wymagania

To było nie było gra 2D.

Kompromitują się.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 19:44 
Cytuj  
Zamiast czekać z niecierpliwością na premierę, to obgryzam paznokcie martwiąc się, czy mi gra 2D na laptopie pójdzie... ;__;

Lata lecą a nic się nie zmienia!


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 20:19 
Cytuj  
aha, spoko, to ja pogram w Baldura

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 20:59 
Cytuj  
Pogrywałem w betę naprzemiennie w domu i na sprzęcie przenośnym (I5+GTX 770+8GB RAM) i na tym drugim chodziło na full hd bez problemu (z wyjątkiem sytuacji jak trafiał się combatowy babol ale to na szczęście rzadko). Inna sprawa, że w wersji beta nie było nic poza podstawowymi parametrami grafiki więc nie wiem jak gra zachowuje się przy włączonym FA czy AA oraz innych fajerwerkach.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 mar 2015, 21:03 
Cytuj  
sula napisał(a):
Lel@wymagania

To było nie było gra 2D.

Kompromitują się.


2d to są tła tylko i wyłącznie. To ni Infinity Engine.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 08:18 
Cytuj  
Klucze Steam najprawdopodobniej będą dopiero w przyszłym tygodniu:

http://forums.obsidian.net/topic/71257-steam-keys-when/?view=findpost&p=1587113

Kod:
Steam Keys when?

Not sure yet. Most likely early next week. Monday or Tuesday.


_________________
For the pony!

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 09:51 
Cytuj  
Ważne aby były przed premierą:).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 12:58 
Cytuj  
Po pierwszej 6 godzinnej sesji (poszedlem wczoraj spac o 2.30) moge powiedziec tyle: Hard jest kurwa HARD :D Przynajmniej na razie. Lore na poczatku lekko przytlacza :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 13:03 
Cytuj  
To była beta, czy just dostałeś kopie dla recenzentów? ;]

Btw, ktoś sie nudził i wykadrował tone obrazków z interneta na portrety


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 13:14 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Btw, ktoś sie nudził i wykadrował tone obrazków z interneta na portrety


Fajne, dzięki. Szkoda, że tylko 1 rozmiar - do gry trzeba 2 wersje i to z tagami. Heh, trzeba będzie dosztukować resztę..


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 13:32 
Cytuj  
sula napisał(a):
Pytanko:
Podchodzimy całą drużyną do NPC-a, zagadujemy, na treść rozmowy może wplynąć inteligencja lub jakiś inny stat albo np. jaką rasą jesteśmy. Czy taki "check" jest brany od:
a) tego członka drużyny który podejdzie i zainicjuje rozmowe/będzie rozmawiał
b) 'wodza' drużyny (np. pierwszą postać którą stworzymy).
c) członka druzyny z najwyższym 'statem'


Ok, update do tego pytania po zmianach w ostatnim buildzie (albo po naprawieniu błędów, które wpływały na dialogi) - w każdym razie ostatecznie potwierdzone przez developera:

Bez względu na to która postać rozpoczyna dialog gra uznaje, że rozmawia main character (czyli Watcher) i tylko jego umiejętności (skills) są brane pod uwagę w możliwości wyboru dodatkowych opcji dialogowych (Lore, Survival etc.).

Osobiście mi się to nie podoba, trzeba będzie rozwijać main character we wszystkim co jest bez sensu, wariant z uzupełniającymi się nawzajem członkami drużyny był moim zdaniem dużo lepszy.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 13:46 
Cytuj  
no ale z drugiej strony musisz tez zdecydowac jak chcesz go rozwijac.
wczesniej, tak jak pisales, mogles korzystac z kazdej dostepnej opcji.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.