mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 57  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 13:54 
Cytuj  
Z drugiej strony, nie jest to opcja w ktora trzeba specjalnie zainwetować (jak np w sweet talk w Wasteland2). Brane pod uwage sa tylko mian staty, a tu łatwo mieć każda za tych cech na kimś z party wymaxowaną.
Zmieni to opcje dialogowe dla różnych graczy, spoko, chociaż powinni także dodać jakiś talent/ability uruchamiające ich wiecej, jeśli ktoś lubi przegadać sobie gre zamiast walczyć.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:04 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Z drugiej strony, nie jest to opcja w ktora trzeba specjalnie zainwetować (jak np w sweet talk w Wasteland2). Brane pod uwage sa tylko mian staty, a tu łatwo mieć każda za tych cech na kimś z party wymaxowaną.
Zmieni to opcje dialogowe dla różnych graczy, spoko, chociaż powinni także dodać jakiś talent/ability uruchamiające ich wiecej, jeśli ktoś lubi przegadać sobie gre zamiast walczyć.


No właśnie nie tylko main staty - owszem, często w dialogach występuje wymóg Intelect lub Perception ale również Skille jak Survival, Lore. Jeśli będzie się chciało coś z NPCa wyciągnąć (a warto) to trzeba będzie mieć main character omnibusa. Szkoda, wcześniejszy wariant był moim zdaniem bardziej RPGowy - każdy z drużyny coś mógł do rozmowy wnieść, a nie stać jak teraz z boku jak kołek i przyglądać się jak szefu gada.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:06 
Cytuj  
Tylko ze wtedy mialbys dostepna kazda opcje dialogowa, bo kazda klasa rozwija inny z tych skilli. A to by bylo juz po prostu glupie z punktu widzenia rozgrywki...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:10 
Cytuj  
Ta, secondary skille tez można mieć wszystkie. Ja to sobie nawet TBH ukryje odpowiedzi których nie moge wybrać, może być wtedy ciekawiej za drugim razem.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:12 
Cytuj  
Tomu i Ragna mają rację.

W ten sposób to było wręcz za łatwo. Wszyscy gralibyśmy w tą samę grę i nie opłacałoby się eskperymentować ze statami/skillami bo przecież reszta składu załatwiała by sprawę. Jak dla mnie to teraz zrobiło się zdeka ciekawiej:). I tak grę będę przechodził zapewne wiele razy więc nie widze w tym problemy. Przynajmniej jest zachęta aby nie grać za każdym razem magiem np :P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:30 
Cytuj  
Ja tam wiem ze gram mainem pala.

Tylko nie wiem czy robić pala tank, fighter 2h dps czy pala 2h dps, fighter tank.
Niby fighter ma na tanka skille, ale zbudowany defensywnie pala ma lepsze staty koniec końców. Chciałem zrobić pala 2H i siekać, ale coś czytałem ze robienie stance/ability agresywnych sie gryzie z aurami, bo coś sie nie łączy.

I to tyle wiem z tego co zrobie. Obecnie jeszcze melee chanter dual wield, ranged rogue, priest i cipher ze strzelbą. Jutro moge wymyślić coś zupełnie innego ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:31 
Cytuj  
Ja na to patrzę trochę bardziej z punktu widzenia logiki - jak idzie gdzieś grupa znajomych i np. jeden z nich mówi w obcym języku (a reszta nie) to odezwie się i pomoże jeśli będzie taka potrzeba. I to jest naturalne, natomiast to co wymusza gra to sztuczne ograniczenie - może konieczne ze względu na replayability gry ale mimo wszystko pozbawione realizmu.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:32 
Cytuj  
ale zauwazyles, ze w tej grze bedziesz gral elfami, krasnoludami itd.? ;)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:36 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Ja tam wiem ze gram mainem pala.

Tylko nie wiem czy robić pala tank, fighter 2h dps czy pala 2h dps, fighter tank.
Niby fighter ma na tanka skille, ale zbudowany defensywnie pala ma lepsze staty koniec końców. Chciałem zrobić pala 2H i siekać, ale coś czytałem ze robienie stance/ability agresywnych sie gryzie z aurami, bo coś sie nie łączy.

I to tyle wiem z tego co zrobie. Obecnie jeszcze melee chanter dual wield, ranged rogue, priest i cipher ze strzelbą. Jutro moge wymyślić coś zupełnie innego ;]


Paladynia słabo nadaje się na main tanka. Jako support tanka owszem. Paladyn nie ma skilli ograniczających status Flanked (a Fighter owszem) - niby można dodać talent zwiększający liczbę przeciwników o 1 w zwarciu ale to mało. 2H jako dodatkowe DPS można, jako front line przy 1 tanku - ryzykowne (zależy od poziomu trudności). Na Hard i wyżej 2H często są zjadani żywcem :)

Cipher ze strzelbą? Możesz mieć problem z kumulacją Focusa - strzelba (blunderbuss np) jest very slow. Dla Ciphera generalnie im szybsza broń tym lepiej - on DPS robi czarami nie bronią.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:39 
Cytuj  
hm to, ktore klasy najlepiej wybrac do:
tankowania
dual wield
ranged (luk/strzelba)
jakies czary
?

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:43 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
sula napisał(a):
Pytanko:
Podchodzimy całą drużyną do NPC-a, zagadujemy, na treść rozmowy może wplynąć inteligencja lub jakiś inny stat albo np. jaką rasą jesteśmy. Czy taki "check" jest brany od:
a) tego członka drużyny który podejdzie i zainicjuje rozmowe/będzie rozmawiał
b) 'wodza' drużyny (np. pierwszą postać którą stworzymy).
c) członka druzyny z najwyższym 'statem'


Ok, update do tego pytania po zmianach w ostatnim buildzie (albo po naprawieniu błędów, które wpływały na dialogi) - w każdym razie ostatecznie potwierdzone przez developera:

Bez względu na to która postać rozpoczyna dialog gra uznaje, że rozmawia main character (czyli Watcher) i tylko jego umiejętności (skills) są brane pod uwagę w możliwości wyboru dodatkowych opcji dialogowych (Lore, Survival etc.).

Osobiście mi się to nie podoba, trzeba będzie rozwijać main character we wszystkim co jest bez sensu, wariant z uzupełniającymi się nawzajem członkami drużyny był moim zdaniem dużo lepszy.

Ok dzięki, że pamiętałeś. Dobrze wiedzieć.

yabaddi napisał(a):
Ja na to patrzę trochę bardziej z punktu widzenia logiki - jak idzie gdzieś grupa znajomych i np. jeden z nich mówi w obcym języku (a reszta nie) to odezwie się i pomoże jeśli będzie taka potrzeba. I to jest naturalne, natomiast to co wymusza gra to sztuczne ograniczenie - może konieczne ze względu na replayability gry ale mimo wszystko pozbawione realizmu.

Z punktu widzenia logiki i w pewnym sensie również imersji, też mi się to nie podoba, ALE ogólnie podoba mi się ta zmiana - to jedna z tych rzeczy w których opłaca się poświęcić trochę logiki i imersji dla lepszej gry.
Tym bardziej, że tu nie chodzi o język, a o zdolności zastraszania, negocjacji, spostrzegawczości. Na drużynę można też patrzyć nie jako na paczkę znajomych o równym statusie, ale jako na grupę awanturników/podróżników z zdecydowanym przywódcą, który podejmuje decyzję.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:46 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
hm to, ktore klasy najlepiej wybrac do:
tankowania
dual wield
ranged (luk/strzelba)
jakies czary
?


Na tanka Fighter. Dual wield dla Ciphera, Roguea. Ranged glownie dla Rangera choc dobrze jak kazda postwc ma w 2 secie bron dystansowa. Czary - Cipher, Druid. Ten ostatni po zmianach to total killer.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 14:49 
Cytuj  
dzieki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 15:01 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Cipher ze strzelbą? Możesz mieć problem z kumulacją Focusa - strzelba (blunderbuss np) jest very slow. Dla Ciphera generalnie im szybsza broń tym lepiej - on DPS robi czarami nie bronią.



No alpha strike ze strzelby jakiejs (albo 2), przełączenie na łuk i powinno dać to kopa do focusa na start. Focus zalezy do dmg done, a nie ilości ataków, można strzelić z czegoś duzego ze 2 razy i potem juz będzie na castowanie ;]

Fighter może mieć więcej engaged, ale to daje mu tyle ze miałby disengagement attack gdyby sie któryś z tych 3 odklejał. Jak dowolna inna klasa pójdzie tankować, to też sie przyklejają enemy.
Dziwne by było, gdyby tylko jedna klasa mogła tankować, bo jako jedyna ma dostęp do +2 engaged targets. Z kolei pala może nastackować więcej deflection i reszty defence, w full tank buildzie - oczywiscie nie regeneruje endurance jak fighter, ale powinien mniejsze hity otrzymywać, więc health na wiecej starczy.
Fightera mozna zrobić na full aggro i zestackować mu tyle accuracy, ze będa wszystkie knockdowny mu wchodzić.
Pala offtank/dps to stoi i sieka tylko, skille ma raczej do pomocy innym niz atakowania wroga (chociaz podobno w nowej wersji ma już 2x super atak dostepny zamiast raz).

No ale to tylko mój plan na papierze na dziś, jutro rano wstane i będę miał inny i tak do 26-go ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 15:36 
Cytuj  
A co z wizardem/priestem :(? Liczyłem, że tak jak w BG te dwie klasy też pokażą pazur jeśli chodzi o czarowanie.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 15:49 
Cytuj  
Priest chowa sie za tankiem i leczy. Buffy, debuffy, zwykły stuff. Zrobie takiego z dzidą i będzie dźgał z tyłu.
Mag nie wiem co robi, spelle ma różnorodne 2/3 nieprzydatne pewnie, ale założyłem ze nie gram magiem.
Druid z ofensywnych ma najlepsze spelle, duzo AoE a do tego jego leczące sa tez super. Mniej buffów, no i zmienia sie w zwierzaka. Też nie gram nimi, od czasów Jaheiry ;]

Porównanie leczących zdolności. http://i.imgur.com/RjiKJVw.png


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 15:53 
Cytuj  
hehehe ja pierdziele, masz zdrowie tomu do tych tabelek i rozpisywania na kartce :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 16:10 
Cytuj  
To nie ja robiłem przecież.
Czytalem głownie http://pillarsofeternity.gamepedia.com/ ... rnity_Wiki i na forum obsidianu. Dostepu do samej gry nie miałem, pojawia sie tylko info, ze troche zmian wzgledem bety na premierę szykują.
Pewnie dlatgo wiki troche biedna, aktualizacje dopiero będą jak live gra wyjdzie.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 19:33 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
No alpha strike ze strzelby jakiejs (albo 2), przełączenie na łuk i powinno dać to kopa do focusa na start. Focus zalezy do dmg done, a nie ilości ataków, można strzelić z czegoś duzego ze 2 razy i będzie na castowanie


Tomu, skad ta informacja? Chyba z jakiegos starego beta buildu bo niestety mimo wielu prob nie udalo mi sie tego potwierdzic. Bez wzgledu na wybrana bron Focus rosnie per hit, a nie per damage done. Nawet talent ktory ma Cipher, a ktory zwieksza generacje focusa dziala +2 focus per hit.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 mar 2015, 21:35 
Cytuj  
Długo sie nie mogłem doszukać kiedyś info, wieć zapamiętałem akurat ta jedna rzecz.
O, jakieś dane z dzisiaj są nawet ;] https://forums.obsidian.net/topic/71274 ... ?p=1587577

Zakladajac startowy focus, hit z czegoś duzego powoduje w sumie, ze moge sobie potem castować przez dłuzszy czas. Gdyby było per hit to z talentem +2 focus (a raczej wzialbym tego +%dmg > czyli +focus) to faktycznie scepter/wand z daleka, bo sa najszybsze. Ew, melee, ale do meelee takie kruszynki nie wysle.
Co innego chanter, zwykle nic nie robi, to niech klika z bliska, ma średnie hp i calkiem ok defensywne staty. Kilka i śpiewa a jak czas na invocation to ma dobrze, bo to cone niewielkiego zasiegu jest i dobrze, ze wlaśnie na wrogach siedzi.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1126 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 57  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.