tomugeen napisał(a):
@yab, jak to jest z tym flanked? Bo nigdzie dotychczas nie doszukalem sie info, ze moze to zależeć od engagement, tzn wyczerpanie max engagement nie powoduje ze kolejni przeciwnicy dają z buta flanked.
No to jest niestety brak konsekwencji w aktualizacji Wiki. Większość informacji jest tam masakrycznie zmiksowana i obejmuje warianty z różnych buildów. Moja wiedza opiera się o to co widzę w grze - jak opadnie mnie kilku typa to pojawia się ikona pękniętej tarczy - to właśnie znak statusu Flanked. Dawniej (w poprzednich buildach bety) było tak, że jak to dostawałeś Flanked to albo szybciutko przerzucałeś część wrogów na support tanka albo .. padałeś.
Obecnie jest tak, że np. standardowy Fighter ma max engaged 2 i jak przyplącze się 3ci to dostaje Flanked i Deflection spada mu o 10. (10 ogółem, a nie 10 za każdego - tak było w b. 435, zmienili to w b. 480, a ja nie zauważyłem).
tomugeen napisał(a):
Dla mnie engagement ma wykorzystanie ofensywne a nie defensywne. Postać z talentem +1 i duzym 2h dpsem częściej dostawałaby free hity na mobach kręcących sie wokół tanka.
Nie moge sie przestawić zeby widzieć to odwrotnie, natomiast może to wszystko wynikać z zachowania AI, które musze przetestować w praniu.
No w grze wszelkie ability czy talenty operujące na statusie Engaged mają nawet opisy sugerujące zachowania defensywne (vide Defender Fighter'a: "The Fighter adopts a more conservative combat strategy, concentrating on defending incoming attacks." lub Hold the Line: "Trains the character in new defensive strategies, increasing his or her Engagement limit by 1").