mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 12 paź 2014, 19:50 
Cytuj  
Stobek napisał(a):
Znikających postaci i tekstur to wogóle niemiałem. Problem był z questami i i ich triggerami. A to tylko w drugiej połowie LA


No ja z teksturami tez w ogole problemow nie mam a co do questow to chyba raz mi sie trigger nie odpalil u Kolejarzy.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2014, 17:06 
Cytuj  
Hi , here is warewolf wally , fuck you desert rangers
fuuuuuuuuuuuuuuuuck you

lol :D:D:D:D:D


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2014, 19:34 
Cytuj  
@up

Whahahahahah dokładnie! Czapki z glow za te wiazanke :D


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2014, 20:45 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
@up

Whahahahahah dokładnie! Czapki z glow za te wiazanke :D


Skąd to:)?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 13 paź 2014, 20:59 
Cytuj  
W zależności od Twoich poczynań może odpalić się w Damoncie.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 paź 2014, 22:40 
Cytuj  
Patch 2 is here! This update brings over 4300 words' worth of changes and improvements, but we expect most of you will want the most important bits, so here they are!

Highlights

- Large amount of memory optimizations, particularly with audio, to improve performance and stability on lower-spec systems and 32-bit operating systems.
- Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.
- Extensive improvements and fixes to California questlines, particularly in Hollywood and Griffith Park. May require you to load an older save file before Hollywood to fully benefit.
- Added a travel speed toggle to the world map, allowing you to zip and zoom around if you so please (doesn't affect encounters, only travel speed).
- Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join.
- Custom portraits will now work correctly when Windows account username contains non-English characters.
- Added support for "Very Large" text.
- Added 50 messages to load screens containing gameplay hints and tips.
- Loading now continues when the game is tabbed out, and pauses after finishing.
- Further UI fixes and improvements, such as new and correctly used icons.
- Many localization updates and bug fixes across all languages.

For full release notes, please see: http://wastelandrpg.tumblr.com/post/999 ... ease-notes

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2014, 08:21 
Cytuj  
Pomijając fixy, ten punkt jest świetny:

warhameron napisał(a):
- Added a new UI when CNPCs are recruited. This lets you more easily compare their stats and choose to dismiss one when a new one offers to join.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2014, 10:27 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
- Fixed enemy “unlimited AP” movement bug that allowed them to sometimes move much farther than intended.


Hehehe a ja się dziwię czemu mnie kolesie w wiezieniu pojechali :E. Jeden ziomek mi cały team wystrzelał :(.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 14 paź 2014, 10:30 
Cytuj  
@up

Wlazłeś już do więzienia?


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 paź 2014, 12:29 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
@up

Wlazłeś już do więzienia?


Chodziło mi o lokacje z więzieniem ;).


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.09.2007
Offline
PostNapisane: 16 paź 2014, 16:19 
Cytuj  
No patche są, urlopik mały jest. Jak do tej pory ( doszedłem do Więzienia ) - najlepsza gra dla mnie od dobrych x lat. Zobaczymy co dalej. Polecam.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 lis 2014, 01:15 
Cytuj  
Spory patch wyszedl -> http://steamcommunity.com/app/240760/di ... 551999479/


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 27 lut 2015, 20:11 
Cytuj  
http://www.gamewatcher.com/news/2015-27 ... or-modding

Mały wypas.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 mar 2015, 11:28 
Cytuj  
Hehe a na skrinszocie Rodia w której właśnie jestem.

Swoją droga uratowałem burmistrza a on tu coś mówi o chorobie której nie udało mi się uleczyć... z tym, że nikt mi nic nt. choroby nie powiedział :/


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2015, 18:19 
Cytuj  
O kurwa... zaczęło się wszystko tak pięknie układać a tu taka akcja z Manierytami na statku... normalnie masakra :) A do tego mam wrażenie, że nieźle podkręcili grafikę w tej grze i niektóre lokacje są faktycznie... ładne :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 mar 2015, 21:39 
Cytuj  
a kiedy ten update na unity5 ma byc?
grajac w poe, znowu nabralem ochoty na w2.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 07:31 
Cytuj  
Nie ma ETA.

Jedyne co ludziki piszą w sieci to coś takiego:

Cytuj:
Since the PS and XBox versions with improved graphics and new combat mechanics are released towards "end of the summer" I expect the PC update to be released at the same time.


Muszę poczytać nt. zmiany w combat mechanics.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 10:20 
Cytuj  
Ale to mają zmienić się tylko bebechy silnika czy grafika i inne rzeczy też?


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 11:24 
Cytuj  
Bebechy, grafika i inne rzeczy też z tego co wyczytałem.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2015, 11:42 
Cytuj  
No to fajnie, może jak też kiedyś grę dokończę, bo gdzieś w 50% utknąłem i mnie zmuliło.


_________________
@polygamia

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 797 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.