Jak narazie Knights Online w wiekszej cześci spełnił moje oczekiwania co do MMORPG (chodź można by było dodać co nieco). Po pirwsze w KO są dwie rasu El Morad (Ludzie) i Karus (Orki). Każda z tych ras ma własną kreinę gdzie expują, robią questy itp. Głównym miejscem do handlu i początkiem przygody jest miasto Moradan. Walka PvP odbywa się na 4 sposoby:
1. Można wyzwać kogoś na pojedynek na Arenie. Można także ustalić wygraną pieniądze bądź jakiś przedmiot.
2. Abyss Dungeon jet to miejsce gdzie obie rasy udają sie po tzw. Abyss Gem'y. Walka PvP istanieje tam ale z limitami, nie dostaje się niczego za zabicie przeciwnika, ani nie traci się nic jak się zginie. Z regółu szyscy sie wkur***** jak ludzi bądź orki zaczynają burdy kręcić
3. Colony Zone. Spawnują się tam zaje***cie mocne potworki (dobry exp i stuff). Jednak trzeba uważać, żeby nie natknąć sie na kogoś z przeciwnej rasy gdyż po przegraniu walki traci się 50 NP(National Poionts). Dopuki te punkty posiadamy nie tracimy expa, jeżeli ich nie mamy tracimy po śmierci 5% expa.
4. Najlepsze zostawiłem na koniec
200 osób z każdej rasy wchodzi na pole bitwy. Starcia są bardzo efektowne kiedy 30-40 chłopa zaczyna się napier****ć gdzies w lesie, otwartym polu, bądź w wąskim kanionie, gdzie żeby się wdostać należy pokonac przeciwników bądź uciekać, to drugie kończy sie masową pogonią i wycinaniem w pień strony uciekającej
Wojne wygrywa ta rasa, która jako pierwsza zabije Keepera w forcie przeciwnika, bądź po jakimś czasie bedzie miała mniej poległuch wojowników. Za zabicie przeciwnika zyskujemy 15 NP (jak coś to mnie poprawcie), po smierci tracimy 25 NP i jakiś % złota jeżeli posiadamy przy sobie. Po wygranej wojnie mozna najehcać teren wroga tzw. INWAZJA
Hardcore maksymalny, żadnych zasad. Najpierw trzeba przedrzeć się przez osoby, które bronią swojej krainy. Jeżeli uda się przez nich przedostać to zaczyna się jazda na maksa. Zabijamy, każdego kolesia z przeciwnej rasy jakiego spotkamy, przeważnie są to nieszczęśliwi poszukiwacze przygów bądź noobki, które szukały jakiegos miejsca i go nie znalazły
Jedyne co tacy osobnicy zdąrzą napisać napisać to "ORCS, RUN!!!" Na ich nieszczęście daleko nie uciekają
Questów jest mało przeważnie ograniczają się do typowego zabij potwory i przynieś z nich jakiś przedmiot lub pogadaj z NPC i przynieś przedmiot.
Modele są ciekawie zrobione, zarówno modele graczy jak i monsterków.
W party może być maks. 8 osób Exp z potwora jest exp jest dzielony na graczy (już nie pamiętam jaki był na to wzór), przedmioty, które zbieramy z potworów są rozdzielane na kazdego z party membwers, np. najpierw dostaje gracz nr. 1 później nr.2 itp. aż do gracza nr. 8 i kolejka leci od nowa.
Klas w grze jest 4:
Warrior: rozwijając odpowiednie skille mozemy stworzyć tanka, bądź kolesia który będzie zadawał ogromne obrazenia bronią białą.
Rouge: tu jest mały dylemat gdyż, możemy rozwijać umiejętność zwiazane z posługiwaniem się sztyletami (Assasin), bądź bronią dystansową (Archery). Assasini są bardzo upierdliwą klasą
Chyba najlepszą umiejętnością jaką posiadają to STELTH (80 sek niewidzialności z możliwościa przemieszczania się, prawdzia zmora dla magów i kapłanów:D). Trzecim rodzajem skilow jest Explore przewaznie zstosowane jakod dodatek do Archery bądź Assasin.
Priest: Mozna go wyszkolić jako HEALER potrafi szybko i bardzo efektownie leczyć, lub możemy rozwijać AURY pozwalają zwiększyć siłę, możliwości obronne, zwiększają HP party membersów. Trzecia zdolnośc to klątwy, likwiduje BUFFy (aury) przeciwników obniża defend i siłe ataków.
Maga: Może sie szkolic w 3 szkołach magi. Ogień nie posiada żadnych specjalnych właściwości, zadaje największe obrażenia. Lód zadaje najmniejsze obrażenia posiada lecz pozwala zamrozic przeciwnika na wyzszych LVL bądź spowolnienie go (bardzo wkur***jące wierzcie mi
). Pioruny, średnie obrażenia, posiada zdolnośc netralowania czarów defensywnych, które aktualnie wróg ma na sobie na wyższych LVL potrafi sparalizować (tez bardzo wkur***jące
)
Wg. mnie gra jest fajna chodź nie zapłaciłbym za nią (chyba będzie trzeba płacić 12$ albo 8$) Jak każdy MMORPG ma swoje wady i zalety. Jedyne co mnie odraża w tej grze to "brak" questów, ileż to można rozwalać potworki.