mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 14:49 
Cytuj  
Oficjalne info o tym że przepisali net code:
http://www.reddit.com/r/pathofexile/com ... uce_dsync/
Teraz będzie jak w dota2.

Ale hype!

Znalazłem mape act4:
https://imgur.com/pZHmaja
To daje 10 nowych lokacji i nowe miasto.

Tu Chris wyjaśnia nowe gemy:
https://www.youtube.com/watch?v=0FJLDLrE6MU

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 15:35 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Tu Chris wyjaśnia nowe gemy:
https://www.youtube.com/watch?v=0FJLDLrE6MU

Zajebioza.

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 16:28 
Cytuj  
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1242809

Kompilacja wszystkich newsów i filmików o nowym dodatku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 21:24 
Cytuj  
Ok, po 24 godzinach fapowania...wojenny kurz opadł...czas na trochę QQ. Jeśli żadne z moich 18 kont się nie dostanie do bety to się wieszam :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 21:44 
Cytuj  
lucky napisał(a):
Ok, po 24 godzinach fapowania...wojenny kurz opadł...czas na trochę QQ. Jeśli żadne z moich 18 kont się nie dostanie do bety to się wieszam :)

Ja tam nawet wole poczekać, bo sobie zrobie w nowej lidze HC postać i z należytym nabożeństwem będę powoli i ostrożnie zwiedzał nowy akt XD.

Tak z ciekawości: po co ci 18 kont? Czy zrobiłeś je teraz dla tej bety :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2015, 22:17 
Cytuj  
Multiboxing, miałem trzy teamy po 5 postaci + 3 konta na trade chat. Kont tyle, bo jak się nie robiło rotacji między kontami zbyt długo to automat wrzucał bana na 48h za "podejrzane aktywnosci na koncie". Ogólnie to fajna zabawa, ale na SC, bo na HC to chujnia jak się ktoś z teamu wychylił o kilka kroków do przodu to RIP. A granie na SC mnie juz nie bawi chyba.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 16:39 
Cytuj  
Nowe skille:
https://www.pathofexile.com/theawakening/skills
Path of Melee :] Hype!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 18:32 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):


Patrze na te nowe skille i od razu nasuwa sie build tanka z pod "Płacze" z Fortitude


_________________
Turbot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 21:53 
Cytuj  
Podciągneli grafike czy mi się wydaje?

Zbiera się jakaś ekipca na granie HC od 0 w nowym paczu?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 22:11 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Podciągneli grafike czy mi się wydaje?

Zbiera się jakaś ekipca na granie HC od 0 w nowym paczu?


Idziesz na rekord w zadawaniu głupich pytań? Zapytaj jeszcze czy zimą pada śnieg. :P


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 22:29 
Cytuj  
pieniek82 napisał(a):
Bahamut napisał(a):


Patrze na te nowe skille i od razu nasuwa sie build tanka z pod "Płacze" z Fortitude


czysto tankowe buildy są bardzo mało efektywne. za to ten cry zwiekszający dmg, cóż.... można podłączyć jeden pod cast on damage taken, drugi pod spell echo, i masz praktycznie non stop duży boost do dmgu. wyczuwam powrót discharge buildów i ogromny boost do rf buildów, a to tylko patrząc na skille, nie mówię tu na przykład o przeskakiwaniu kilkunastu punktów w drzewku dzięki socketowanym passivom, czy możliwości zwiększenia swojego hp regenu bez zapierdalania przez całe drzewko. jestem ciekaw jak planują to zbalansować, bo wyczuwam falę RFów (i to takich co wiedzą jak to działa, a nie takich jak turbot samobójca)


_________________
steam: Deathel

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 22:30 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
turbot samobójca


To było coś pięknego, nie jedna łza poleciała.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 22:47 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Podciągneli grafike czy mi się wydaje?

Zbiera się jakaś ekipca na granie HC od 0 w nowym paczu?

Będe grał jak pojebany :]
Też mi się wydaje że poprawili grafike(chyba teraz jest w PBR wszystko).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 22:51 
Cytuj  
EloNis napisał(a):
pieniek82 napisał(a):
Bahamut napisał(a):


Patrze na te nowe skille i od razu nasuwa sie build tanka z pod "Płacze" z Fortitude


czysto tankowe buildy są bardzo mało efektywne. za to ten cry zwiekszający dmg, cóż.... można podłączyć jeden pod cast on damage taken, drugi pod spell echo, i masz praktycznie non stop duży boost do dmgu. wyczuwam powrót discharge buildów i ogromny boost do rf buildów, a to tylko patrząc na skille, nie mówię tu na przykład o przeskakiwaniu kilkunastu punktów w drzewku dzięki socketowanym passivom, czy możliwości zwiększenia swojego hp regenu bez zapierdalania przez całe drzewko. jestem ciekaw jak planują to zbalansować, bo wyczuwam falę RFów (i to takich co wiedzą jak to działa, a nie takich jak turbot samobójca)

Po 1 cry'je nie mają tagu 'spell" więc nie będą działały ani z trigger gemami ani ze spell echo, itp.
Po 2 wątpię, że efekty się stackują - możliwe że na raz będzie działał tylko ten najmocniejszy.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2015, 23:36 
Cytuj  
w chwili obecnej enduring cry można używać ze spell echo, dlatego nie zwróciłem uwagi na zmianę tego. może spell echo będzie działało tak czy siak na to? oby.

nie chodzi o stackowanie efektu, czasem po prostu nie ma czasu na to by użyć skilla, może ten dmg cry nie jest zbyt dobrym pomysłem w tym przypadku, lepszy byłby chyba ten cry zmniejszający movement speeda, wtedy byłoby to coś w rodzaju escape mechanizmu.


_________________
steam: Deathel

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2015, 01:10 
Cytuj  
Właśnie o to im chodziło aby to nie był spell. Zauważ też że nie mają cast speeda - są instantowe.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2015, 12:17 
Cytuj  
Niah napisał(a):
zaboleq napisał(a):
Podciągneli grafike czy mi się wydaje?

Zbiera się jakaś ekipca na granie HC od 0 w nowym paczu?


Idziesz na rekord w zadawaniu głupich pytań? Zapytaj jeszcze czy zimą pada śnieg. :P


Niahu twój post jest głupszy od mojego. Nie wiem czy podciągnewli grafikę bo raz dawno nie grałem w dwa na screenach to zawsze wszystko pięknie wygląda.
Co do tego czy ktoś będzie grał to też niby skąd mam wiedzieć? Na PoE już dawno wszyscy siknęli. Nie ukrywam że pograłbym w ekipie jakby ten desync rzeczywiście poprawili.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2015, 15:14 
Cytuj  
Pamiętajcie że screeny zawsze mają poprawiona grafikę w stosunku do gry czy to Poe czy wiedzmin czy Battlefield.


_________________
Turbot

****
Avatar użytkownika

Posty: 1203
Dołączył(a): 24.09.2004
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2015, 15:19 
Cytuj  
Tu macie walkę chyba z pierwszym bossem aktu 4 (ma być ich chyba 7?): http://uk.ign.com/videos/2015/04/17/pat ... ium=social

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2015, 20:24 
Cytuj  
Chujnia. Po zgonie bossowi nawet nie regeneruje się HP.
Skoro niby jest to gra dla hardcorowców, to takiego czegoś nie powinno być. Powinni jeszcze wprowadzić perma zgon w ligach HC, a nie tylko degradację do SC.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.