Żeby nie zaśmiecać innych tematów
http://www.youtube.com/watch?v=YLMKNpHbopwTu ladnie widać efekty akceleracji pada, można z łatwością "przejecjać" za cel co wymusza strzelanie w trakcie namierzania celu. Gralem na padzie w fpsy konsolowe i zawsze mnie to denerwowalo. Autoaim to niweluje bo trzyma się celu w trakcie najechania na niego. Koles na filmiku nie ogarnia do końca movementu na padzie, ale widać roznice w podstawowych ruchach, na konsoli gra się w wąskich ustawieniach FOV żeby utrzymać ilość klatek, co powoduje że postacie są szersze i latwiej się celuje, ale generalnie mniej widać. Na PCcie wiekoszc ludzi gra w fov 90 i więcej a w tym przypadku celowanie padem graniczylo by z cudem.
Zamkniete srodowisko konsolowe wyrownuje szanse, ale wyrownuje je w dol. Gdyby nawet najlepszym konsolowcom przyszlo grac w srodowisku PC i wybrali by do tego pada to zostali by rozjechani przez nawet sredniej klasy graczy PC. W drugą strone nikt z graczy PC nie chciałby się mierzyc na konsoli bo to od startu była by gra z handicapem.