Hej M4edhros,
Miło widzieć, że ludzie wspominają UO. Jako osoba, która grała wiele lat na OSI jak również działała na scenie emulatorów wiem dokładnie o czym mówisz. Coraz młodsze pole graczy jest wielkim wyzwaniem dla Ultima Online, młodzi gracze są ogólnie rzecz biorąc bardzo roszczeniowi.. spodziewają się fajerwerków graficznych i ogólnie nie trzymają poziomu - NIESTETY. Problem jest ogólnie szerzej zakrojony, z biegiem czasu Internet w moich oczach stracił całą magię i powagę, to samo dzieje się z grami online.
Tak czy siak, zacząłem pisać moją własną implementację UO. Póki co idzie logika i cały back-end.. z biegiem czasu będę dodawał silnik graficzny itd..
bardziej hobbistyczny projekt niż prawdziwa ambicja wyjścia z grą - nie da rady tego zrobić samemu.
W międzyczasie z chęcią postawiłbym znowu jakiegoś freesharda UO - mam oskrypt Dream Masters (polski shard) z 2005 roku, który bardzo mocno zmodyfikowałem..
Zobaczymy czy będą chętni.