Te wypowiedzy twórców o tym że są te same assety itp. to powtarzam - to są bzdury. Workflow robienia grafiki AAA jest taki że assety robi się z normal mapą i specular mapą(to jest kwestia włączenia ich).
W3 wygląda beznadziejnie bo:
1. Bo oświetlenie jest okrojone do granic możliwości, to jest poziom późne playstation2 - do tego nie trzeba assetów.
2. Większość modeli nie ma normal/specular map.
Nic więcej.
zaboleq napisał(a):
Swoją drogą ciekawe czy redzi coś powiedzą. Jestem ciekaw jakie umowy trzeba podpisywać aby robić tego typu gry na tostery. "Nie będzie wyglądać gorzej niż na PC" pewnie jest gdzieś jebnięte czcionką 40
.
Razoth - grałeś? Nie - więc sorry ale poczekam z ostatecznym werdyktem. Ktoś tu wklejał jakieś kilka stron temu info, że nie wszystkie karty jeśli chodzi o grafikę zostały odkryte.
Natomiast to jest odpowiedź w którą prędzej uwierze.