Ja tu nie widzę tej sztywności - naprawdę fajne dialogi są w grze, a to dialogi robią mi zabawę w rpg. Przyjmij, że 3/30 to odzwierciedlenie tego, że 90% ludzi w tej grze ma cie w dupie - jak w rzeczywistości
Questowi npc ignorują dzień/noc bo to byłoby uciążliwe w grze. Reszta śpi w nocy jak pan buk przykazał. Przynajmniej u mnie, wsie nocą są puste. Jak dla mnie to powinni dzień i noc wydłużyć, tak by noc była odczuwalna i można było iść w kime(medytację) czy coś. Bo obecnie to tak szybko się zmienia, że ja w sumie nie wiem jaka pora jest i mam to gdzieś.
Sterowanie to widać kwestia indywidualna, bo ja nie mam kompletnie żadnych problemów(k+m) - kamera i celowanie działa tak jakbym chciał żeby działało, wyjątkowo mi pasuje. Jedynie czas jaki zajmuje geraltowi rzucenie znaku mogliby skrócić, pół dnia to robi. Dziś grałem ciri, ten jej skill to jest imba kilka wilków w około a ty śmigasz między nimi bez problemów, szkoda że geralt nie ma czegoś takiego, ale wtedy byłoby za prosto. Jedyne co mi przeszkadza, że ten unik jest pod altem, przez co w ogóle z niego nie korzystam... nie mam pomysłu gdzie by to wrzucić (w sumie nie próbowałem, a z tutoriala pamiętam, że to dobre było). Chociaż jeszcze mi nie pasuje to, że mam problem z pierwszym ciosem, idzie w powietrze, nie wiem do końca kiedy jestem w zasięgu.
Gra ma wady, ale gł linia fabularna robi bardzo dobrze.
Swoją drogą denerwuje mnie mapa, to że nie mogę na niej sobie ustawiać notatek, że nie zawsze wyświetla symbole zbrojmistrzów, a nie pamiętam gdzie kto był. W ogóle ui jest słabe - przeglądanie schematów itp, chciałbym te niskolevlowe schować a tu nic się nie da, nawet posortować. Wszystko wymieszane poziomami. Itemy też, jeden wielki burdel i od groma śmieci.
Miałem jedno bzykanko z czarownicą w grze i była to kopia 1:1 animacji z w2 - Skandal!