gosugamer1 napisał(a):
Przyspieszenie progressu za hajs w grze f2p to zdecydowanie NIE JEST p2w - to jest standard i nawet w grach b2p się zdarza, ale to nie jest totalny gamebreaker. Albo to akceptujesz albo odpuszczasz sobie tytuły f2p, prosta sprawa. Gorzej jest jak pewien wymiar progressu (jakieś specyficzne runki jak np. w Allodsach) są dostępne tylko za hajs, to jest p2w.
Co do samej gry, testowałem ze 2 godzinki i mam takie luźne spostrzeżenia:
- graficznie widać trochę inspiracji z Final Fantasy (np. X)
- bardzo mocno instancjonowany świat
- od startu możesz wyglądać jakbyś nosił jakiś endgame set
- itemizacja mocno ograniczona do klasy (każda klasa ma na twardo przypisany jeden rodzaj broni)
- te wszystkie efekty skilli, czy nawet najprostszych autoataków - dyskoteka, przy 4 osobowym dungu widzisz tylko tęczowe błyski i UI
- wydaje się, że poziom trudności PvE może być na dalszym etapie zadowalający dla bardziej wymagających graczy
- system combosów jest ok, ale nic ponad to, niestety za bardzo wyeksploatowali pomysł i rezultat jest taki, że non stop nakurwiasz te combosy, gdyby te combosy miały cooldowny i trzeba by było wykonać odpowiednią kombinację w odpowiednim momencie kiedy cooldown zejdzie, a sam combos miałby większe oddziaływanie na rozgrywkę to system byłby świetny. A tak to niestety sprowadza się to do mashowania combosów i oglądania tęczowych animacji 24/7.
Przyspiesznie lekkie za kase -ok, jednak gdy masz mur postawiony i albo inwestujesz albo nie progresujesz to już fajne nie jest- a tak mimo wszystko w skyforge jest na ten moment...czekam tylko aż ludzie zaczną to dostrzegać - pewnie jeszcze z miesiąc zajmie jak staniecie przed wyborem:)