mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 342  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 23 lip 2015, 17:24 
Cytuj  
Cytuj:
Square Enix Announces Rise of the Tomb Raider Destined for Windows 10 and Steam in Early 2016 and PlayStation 4 in Holiday 2016

Square Enix today announced its latest title in the critically acclaimed and award-winning Tomb Raider series, Rise of the Tomb Raider, will be available for Windows 10 and Steam in early 2016. The game will be a console exclusive to Xbox One and Xbox 360 for one year after its initial launch, comin to PlayStation 4 (PS4) in Holiday 2016. Renowned developer Crystal Dynamics, a Square Enix studio, is leading development in the latest entry in the iconic series for additional platforms.

In the critically acclaimed Tomb Raider, Lara Croft survived a harrowing experience only to be discredited as part of a cover up. Now, after uncovering an ancient mystery, Lara must explore the most treacherous and remote regions of Siberia to find the secret of immortality before a ruthless organization known as Trinity. Lara must use her wits and survival skills, form new alliances, and ultimately embrace her destiny as the Tomb Raider.

Experience high-octane action moments, conquer beautifully hostile environments, engage in brutal guerrilla combat, and explore awe-inspiring deadly tombs in the evolution of survival action. In Rise of the Tomb Raider, Lara becomes more than a survivor as she embarks on her first great Tomb Raiding expedition.

Rise of the Tomb Raider will premiere first, exclusively on Xbox One and Xbox 360 on November 10, 2015.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 08:37 
Cytuj  
czekam na wersję PS4. Takie podkupowanie multiplatform polegające na tym, że kupujący za gotówkę kupuje opóźnienie wydania tytułu na inne platformy jest strasznie wkurzające i nie będę tego popierał.
Dużo bardziej bym wolał gdyby microsoft te same pieniązki władował w jakieś rozwijające się studio inwestując w nowe IP na swoją konsolę.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 09:11 
Cytuj  
Sfinansowanie AAA exclusiva jest z pewnością wielokrotnie droższe od opłacenia timed-exclusive.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 09:27 
Cytuj  
Podobne kwoty o ile nie celuje się w jakieś światowe korpo stylu AE - mi chodziło, raczej o to, ze microsoft mógłby tą samą kwotą wesprzeć jakieś rozwijajace się studio, przekształcając je tym samym w swoje first party studio.
Budżet wieśka to 45mln zł - czyli jakieś 12mln USD. I dało się zrobić za te pieniążki fantastyczną grę na 3 platformy. Ile by wzrosła sprzedaż Xbox One gdyby microsoft sfinansował powstanie wieśka? setki tysiecy jak nie milion.

http://attackofthefanboy.com/news/analy ... mb-raider/
http://mmgn.com/xboxone/news--how-much- ... -raider-ex

oczywiście microsoft się nie przyzna, ile zabulił, ale z komentarzy:
10 million dollars? maybe more? to secure a third party title for what? 6 to 12 months maybe? Ridiculous!
it would have had to have been a fair bit more then 10 million its more likely around the 50-million mark
It'd be closer to the $50mil range similar to what they paid for the timed exclusive GTA DLC a while back, minus however much they're chipping in for development.
But I agree, probably $30-$50 million mark.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 10:09 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Budżet wieśka to 45mln zł - czyli jakieś 12mln USD. I dało się zrobić za te pieniążki fantastyczną grę na 3 platformy.


Szkoda tylko, że nie podałeś, iż programista tam zarabia 3k na rękę. Grafik ma niewiele więcej. Szkoda, że o tym nikt nigdy nie wspomina...


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 13:42 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Szkoda tylko, że nie podałeś, iż programista tam zarabia 3k na rękę. Grafik ma niewiele więcej. Szkoda, że o tym nikt nigdy nie wspomina...

Masz jakiś straszny ból dupy o to.
Jakie ma znaczenie ile zarabia klepacz w Redach w skali globalnej?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 14:10 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Szkoda tylko, że nie podałeś, iż programista tam zarabia 3k na rękę. Grafik ma niewiele więcej. Szkoda, że o tym nikt nigdy nie wspomina...

Masz jakiś straszny ból dupy o to.
Jakie ma znaczenie ile zarabia klepacz w Redach w skali globalnej?


Taki, że jakby taki, dla przykładu, Rockstar płacił swoim ludziom $769 miesięcznie, to ich gra też kosztowałaby z $50 mln a nie $200 mln. Więc stwierdzenie "nasza gra jest zajebista, zajebiście duża i kosztowała tylko $12" jest na pewno nie na miejscu, szczególnie dla samych Redsów.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 15:13 
Cytuj  
Zresztą produkcja Wieśka kosztowała pewnie sporo więcej niz 12 mln$, bo ta kwota była rzucana bodajże jeszcze przed pierwszą obsuwą. Gra wydana była ile? Rok póżniej niż plany?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 lip 2015, 18:13 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Mark24 napisał(a):
Budżet wieśka to 45mln zł - czyli jakieś 12mln USD. I dało się zrobić za te pieniążki fantastyczną grę na 3 platformy.


Szkoda tylko, że nie podałeś, iż programista tam zarabia 3k na rękę. Grafik ma niewiele więcej. Szkoda, że o tym nikt nigdy nie wspomina...


ale nigdzie nie napisałem, że microsoft musi akurat celować w firmy z USA czy UK. Może z Polski, Bangladeszu, Indii - te (załóżmy) 10mln dofinansowania mogłyby się zwrócić kilkukrotnie.
Co im daje timed exclusive? Ilu PC-towców kupi Xbox One by pograć w Tomb Raider-a? Ilu posiadaczy PS4 kupi Xbox One? Jak by ten TR genialny nie był co najwyżej rozmawiamy o dziesiątkach tysięcy sztuk - bo wszyscy wiedzą, że za kilka miesięcy gra wyjdzie też na ich sprzęty.
Do tego dochodzi black marketing - bo sorry, ale przesuwanie premiery na platformy konkurujące nie jest zagrywką której się przyklaskuje.

Moim zdaniem po prostu zainwestowanie tej kasy w inny sposób odniosłoby znacznie lepszy skutek.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2015, 07:54 
Cytuj  
Dragon Quest 11 oficjalnie zapowiedziany na 3DS i PS4 w 2016. Najciekawsze, ze brakuje Wii U - stad ploty ze nastepna stacjonarka od nintendo zapremieruje w 2016.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2015, 15:39 
Cytuj  
Cytuj:
In a press release, Square Enix said, “Additionally, we are also considering launching on Nintendo’s in development NX platform.”

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 lip 2015, 18:02 
Cytuj  
Obrazek

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 3 sie 2015, 06:55 
Cytuj  
bedziemy mogli glosowac na indyki, ktore maja sie ukazac w ramach plusa:
http://m.polygamia.pl/Polygamia/1,10915 ... ation.html

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2015, 16:50 
Cytuj  
Sword Art: Online w wersji na PS4 - warto się tym zainteresować, czy lipa?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 6 sie 2015, 19:43 
Cytuj  
Raczej tylko dla fanów, generalnie mocny średniak.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 sie 2015, 19:26 
Cytuj  
można juz głosować na tytuły plusa:

Zombie Vikings: https://youtu.be/2oFEy4zhptA
Grow Home: https://youtu.be/b0DGQWmgJ1o
Armello: https://youtu.be/CMdrEgJnNgY

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2015, 10:39 
Cytuj  
Gauntlets - po pierwszych kilka mało wymagających planszach miałem już odpuścić, ale czym dalej tym lepiej. Hardcore i oldschool pełną gębą - coop wymiata. No i nie ma pisotowej pixelozy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 16 sie 2015, 11:50 
Cytuj  
roball napisał(a):
Ale syf.


w sumie to za duzo dobrych gier dali wczesniej i teraz nie ma co dawac


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2015, 18:32 
Cytuj  
Mark24 napisał(a):
Gauntlets - po pierwszych kilka mało wymagających planszach miałem już odpuścić, ale czym dalej tym lepiej. Hardcore i oldschool pełną gębą - coop wymiata. No i nie ma pisotowej pixelozy.


Bleh. Grałem po premierze. Mega niezbalansowana gra (pograj barbarzyńcą a potem łucznikiem). Co-op... szczerze? O wiele lepszą i fajniejszą gierką pod każdym względem (łącznie z co-op) jest Sacred 3! Tak, Sacred 3. To praktycznie ten sam rodzaj gier a S3 zrobiony o wiele lepiej. Gdyby tylko ten nieszczęśliwy tytuł, to gra miałaby o wiele wyższe oceny i nie była hejtowana.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 16 sie 2015, 20:17 
Cytuj  
przegrałem dzisiaj prawie cały dzień. Nie wiem jak balans bo gram jedynie łucznikiem. Gra jest bardzo skillowa - co mi osobiście się podoba.

Dalsze plansze trzeba raczej robić w coopie bo solo są prawie niemożliwe - spawny są szybsze niż możesz zabijac wrogów. Szczerze mowiąc kilka ostatnich plansz jest niezłym wyzwaniem dla pełnego składu (4 bohaterów).
Ostatni boss to przegięcie - ten jego mieczyk jest za szybki by go unikać :/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6822 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 342  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.