mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2015, 14:31 
Cytuj  
A ty znaffco kupiłeś? Bo coś mi się nie wydaje. ;)


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2015, 14:34 
Cytuj  
nie mam czasu w tym miesiacu :P
poza tym z mgs'em nie trzeba sie spieszyc, zawsze zdaze pograc.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2015, 19:47 
Cytuj  
No mnie po prostu rwie, żeby wydać te 200 zł na klucz ale muszę pozostać wierny ideałom. :C

Z tego co czytam i oglądałem, to gra pod względem gameplayowym jest top notch, chyba najlepsza skradanka, dająca ogromne pole do popisu a jednocześnie można przechodzić ją w rambo style, jak się człowiek wkurwi. ;)

Co do otoczki typu story/bohater/storytelling to pozostawia ponoć wiele do życzenia (odstaje od standardów MGS'owych), ale to sam ocenię jak pogram.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2015, 21:01 
Cytuj  
misje poboczne to nieskończona farma w tych samych campach (uwolnij więźnia nr N+1) ale to jest żeby zdobyć środki na rozbudowę bazy. wątek główny jest super ale jest dość trudno bez wyfarmienia sprzętu.

jak dla mnie ta gra ma dużo rzeczy których generalnie nie lubię ale że strasznie marzyła mi się skradanka właśnie z opcją "pełnej kurwy" to gram jak najęty.
skradanie daje bonusy więc lepiej jest się skradać nawet jak można zabijać

zdecydowanie polecam.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2015, 09:14 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
misje poboczne to nieskończona farma w tych samych campach (uwolnij więźnia nr N+1) ale to jest żeby zdobyć środki na rozbudowę bazy. wątek główny jest super ale jest dość trudno bez wyfarmienia sprzętu.


Zniechęciłeś mnie. Strasznie nie lubię tego w grach, liczyłem że tutaj można zupełnie olać bazę i skupić się na głównym wątku.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2015, 09:27 
Cytuj  
Wiedzą jak przedłużyć grę.


_________________
@polygamia

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2015, 09:28 
Cytuj  
lipa trochę - wolałbym wyraźną linię fabularną bez open worldu i powtarzania schematycznych misji. Chociaż jak gra jest dobrze zrobiona to też daje to radę.
jak tam multi deshroom?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 5 wrz 2015, 10:11 
Cytuj  
nie wiem, zrobiłem 6 fabularnych i z 15 pobocznych misji.
sprzęt mam na 2 poziomie zwykle a jest ich z 10. tzn 10 poziomów pistoletu, a rodzajów pistoletów jest z 5 conajmniej.

natomiast misje fabularne są epickie. nie jest dla mnie problemem farmienie jak mam dawać radę w tym co się dzieje a dzieje się :P

otwarty świat to jedynie siatka szerokich wąwozów


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 09:05 
Cytuj  
trochę się rozszalałem i pojawiła się heavy infantry. pełny hełm, płyta z przodu i z tyłu, snajperka zapomnij. tylko tactical takedown.
snajperką około 10 trafień żeby padł.

bardzo podoba mi się adaptacja do ulubionej taktyki gracza.
dodatkowo snajperzy widzą bardzo dobrze i skanują lunetą.

rozwój stoi bo nie mam kasy, sprzęt, support do każdej misji kosztuje też sporo.

dopiero 8 misja a jest ich podobno 50. pobocznych jest 150 zrobiłem z 15.


_________________
psn

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 09:11 
Cytuj  
dzisiaj zamówiłem gre 8)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 09:36 
Cytuj  
gra ma wady ale gameplay jest super. rośnie też poziom trudności i jest fajna fabuła.

podoba mi się system save.

gra się savuje często i można wyłączyć ją. natomiast nie ma możliwości loadowania poprzedniego save np po jakimś failu.

czyli save co 5 minut ale load np godzinę wcześniej. to motywuje :p


_________________
psn

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 13:05 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Deshroom napisał(a):
misje poboczne to nieskończona farma w tych samych campach (uwolnij więźnia nr N+1) ale to jest żeby zdobyć środki na rozbudowę bazy. wątek główny jest super ale jest dość trudno bez wyfarmienia sprzętu.


Zniechęciłeś mnie. Strasznie nie lubię tego w grach, liczyłem że tutaj można zupełnie olać bazę i skupić się na głównym wątku.

+1

Ostatnia rzecz na którą mam ochotę to grindzić jakieś generic misję, zeby "rozbudować bazę".

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 13:23 
Cytuj  
Rozumiem Was. Gra ma wady.
Dishonored np. najtrudniejszy poziom był za łatwy. Ja nie pamiętam tak dobrej skradanki i jeszcze ten system save który nie wybacza.

Co do farmy też tego nie lubię.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 14:04 
Cytuj  
Patrząc po streamach to AI też kuleje. Powalanie przeciwnika z rzuceniem go o ziemię metr od kolegi, brak reakcji. Zabicie kogoś w biały dzień kilkadziesiąt metrów od patrzącego się strażnika, brak reakcji. Nie mówiąc o tych wrzeszczących ludziach czy ciężkim sprzęcie odlatujących wokół bazy balonami.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 14:08 
Cytuj  
AI jest dobre to gra nie jest realistyczna. Moim zdaniem AI jest ustawione tak że nie są zbyt mądrzy ale jest ich sporo i sztuka ich pozdejmować po jednym.

Powalanie itp takie jest że wybacza. Co do balonu to nie jest tak zupełnie prosto.
Jeżeli nie patrzy to nie widzi, jeżeli patrzy nawet z daleka to widzi i ogłasza stan podwyższonej gotowości. Przyjdą sprawdzić.

zabrałem mortar, patrol przyszedł i zgłosił brak, alarm.

Tactical Takedown są dość latwe natomiast utrzymanie sytuacji w której nie wiedzą że coś się dzieje jest trudniejsze i czesto nieodwracalnie niewykonalne.

Nie jest problemem zrobić misje do końca ale jak się postrzela i pozabija to można wyjść z misji na minusie...

Jest bardzo mało takich gier w ostatnich latach.

Nie jestem fanem serii i nie wmuszam Wam że gra jest genialna. Bawię się bardzo dobrze i staram się opisywać wrażenia obiektywnie.


_________________
psn

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 14:35 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Patrząc po streamach to AI też kuleje. Powalanie przeciwnika z rzuceniem go o ziemię metr od kolegi, brak reakcji. Zabicie kogoś w biały dzień kilkadziesiąt metrów od patrzącego się strażnika, brak reakcji. Nie mówiąc o tych wrzeszczących ludziach czy ciężkim sprzęcie odlatujących wokół bazy balonami.


I tym stwierdzeniem masz dowód na to, że to nie AI kuleje, tylko takie są założenia gry. Bo AI jest bardzo dobre a ostatni raz takie akcje żołnierzy widziałem w Half-Life 1 (pamięta ktoś akcje żołnierzy? I te komunikaty radiowe? Do dziś tego klimatu żadna gra nie pobiła).

Edit:
O właśnie Deshroom w poście wyżej ładnie to opisał :)


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 15:51 
Cytuj  
AI wcale nie kuleje. Ostatnio tak się właśnie wkopałem. Zwabiłem jednego żołnierze kompletnie nie myśląc, że kilkanaście metrów dalej stoi jego kumpel, patrzący się mniej więcej w naszym kierunku. No i z cichej akcji zrobiła się strzelanina i taktyczny odwrót, żeby sytuacja się uspokoiła. Moim zdaniem zachowanie żołnierzy jest bardzo ok.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 16:22 
Cytuj  
Nie wiem jak daleko jesteś ale później jest INTEL. Robi takie duże czerwone kółka tam gdzie jest jakiś żołnierz wiec trudno jest kogoś przeoczyć tylko trzeba go znaleźć (nie jestem pewny czy oznacza wszystkich, może zależy to od poziomu w bazie). Myślę że kółko ma ze 20 metrów średnicy.
Wszystkich najpierw oznaczam lornetką i dopiero zaczynam.

snajper to mnie widzi w stealth suit z 100-200 metrów jak się powoli czołgam w trawie. trzeba popatrzeć lornetką kiedy patrzy w inną stronę przez lunetę.


_________________
psn

****
Avatar użytkownika

Posty: 1313
Dołączył(a): 5.05.2008
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 16:29 
Cytuj  
Wiedziałem, że ten drugi żołnierz tam jest. Tylko najpierw zrobiłem, a potem pomyślałem ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 wrz 2015, 16:36 
Cytuj  
No jest misja gdzie pojawia się gunship. To pierwsza misja w której nabrałem respektu do zastępów prostych żołnierzy.
Nie wiem czy ją już widziałeś.

Teraz będę miał za przeciwnika czołgi..

A Heavy Infantry mają shotguny, które zwalają z nóg.


_________________
psn

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.