raggnarok napisał(a):
A ja mam zupelnie odwrotne odczucia
Combat slaby, rozwoj postaci sredni (Magic Missiles 1, Magic Missiles 2, Magic Missiles 3 i tego typu czary - nuda!), grafa, animacje, dzwieki - slabo, brak jakiegos sensownego podzialu lootu - kto 1y przy skrzyni ten wygrywa internet, a bieganie randomowych dungeonow przeciwko AI mobkom bez zadnej fabuly to zadna frajda. Edytor tez sredniawy, malo opcji do tworzenia fabularnych kampanii, a raczej do typowych questow nastawionych na combat. Mowiac krotko: uwazac z zakupem
Combat typowy dla D&D 5th ed w tym przypadku. Tu nie da się nic wymyślić, wszystko zgodne z zasadami gry. ROzwój postaci też typowy dla tej edycji D&D. Np. Wizard ma 7 drzewek rozwoju powiązanych z różnymi szkołami magii (Arcane, Frost, Lightning, Flame, Manipulator, Transmuter, Summoner) Każde z nich ma od 4 do 7 skilli i czarów, gdzie każdy czar ma od 2 do 4 wersji + jedno duże Skills & Proficiences z kilkanastoma skillami, z których większość ma znowu kilka wersji. Jest tego w sumie kilkaset, liczyć dokładnie mi się nie chce, ale sporo w porównaniu z pierwszymi wersjami D&D.
System lootu już został zmieniony w porównaniu z pierwszym head-startem z przed tygodnia. Devsi słuchają co mają do powiedzenia gracze i zmieniają grę na lepsze.
Grafika całkiem ładna, animacja bardzo płynna, dźwięki całkiem poprawne. Gram już w to trochę i przyczepić się nie mogę (niestety nie jestem wiecznym malkontentem).
Edytor ma dwa "tryby". Dla leniwych można sobie wygenerować przygodę kilkoma klikami wybierając rzeczy typu gdzie ma się toczyć przygoda, jakie typy przeciwników mają się pojawić, można wygenerować kilka prostych questów, dodać jakiegoś bossa gdzieś pod koniec i wio, jedziemy z zabawą.
Można też budować wszytsko klocek po klocku, dokładnie to co chcemy, jak w NWN, chociaż obecne możliwości edytora są mniejsze niż w NWN, szczególnie jeśli chodzi o pisanie skryptów. Niemniej jednak jest to godny następca NWN w obecnych czasach. Już teraz powstają ciekawe i stosunkowo skomplikowane i dopracowane kampanie.
Więcej pisać mi się nie chce, ogólnie gra nie najgorsza o nieskończonej żywotności, bo grać w nowe kampanie można do usranej śmierci tyle tego już jest, a będzie więcej. Tryb DUngeon Mastera jeszcze poprawia zabawę.
Pozycja ciekawa i tyle.