Razoth napisał(a):
Nie powiem, że im bliżej premiery, tym bardziej czekam na grę, mam lekki hype i nadzieję, że Bethesda nie wyda zbyt mocno zabugowanej produkcji.
Intryguje mnie też system levelowania/perków. Każdy perk jest przypisany do konkretnego atrybutu i uzależniony od wysokości tegoż u danej postaci. Jak ktoś da sobie 7 punktów w siłę, to ma od razu do wyboru 7 perków związanych z siłą. Maksymalnie jest 10, minimalnie 1.
Można będzie chyba też zwiększać atrybuty podczas levelingu, wybierając je zamiast perków. Oprócz tego pewnie bobbleheads i dodatkowe bonusy z przedmiotów.
Ogólnie można sobie obadać sprawę tutaj:
http://vault111.com/character/Aczkolwiek sporo perków nie jest jeszcze opisanych.
Sam osobiście mam zamiar stworzyć postać z wymaksowanym Luck, wysokim Agility i jeszcze jakąś charyzmą wrzuconą w miks. Ogólnie uderzę w stealth + jakiś pistolet, post-nuklearny szpieg-ninja style. Za drugim razem jak już kiedyś wyjdą mody i DLC to strzelę jakiegoś melee rozkurwiciela z pustkowi.
O, dzięki za linka. Osobiście pewnie (jak zwykle) pójdę też w stealth plus oczywiście ładunki wybuchowe (mam nadzieję, że będą blue-printy podobne do tych z dodatków do F:NV z mininuke'ami). Dodatkowo pewnie wezmę też snajperki, najlepiej plazma (może dadzą coś na kształt Meltdown z NV, robiło cuda)..
Kupować F4 moim zdaniem opłaca się w MUVE. W tym ich nowym systemie Kompanii za każdy zakup przeliczają jakiś procent wydanej kasy na złoto, za które później dostajemy rabat na kolejne zakupy. W przypadku F4 przyda się np. na Season Pass:
https://muve.pl/sklep/digital/dodatki-d ... tal,154358 Kurde, pieprzony hype, pieprzone 10 dni jeszcze..