mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 34  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 16:54 
 
Embe madrze prawi.
Serio chcecie gre, w ktorej jedynym celem jest nawalanie sie bez powodu? Zeby gra typu Albion dzialala z normalna iloscia graczy to MUSZA byc gracze 'pve', ktorzy graja solo i sobie zbieraja matsy/crafca i zapelniaja rynek. Inaczej skonczy sie jak kazda inna gra tego typu gdzie sa 2-3 gildie wymaksowane z czego z czasem robi sie jedna wielka gildia dominujaca i druga mniejsza cos tam probujaca. Co z automatu oznacza puste serwery po kilku miesiacach bo nowy gracz ma wybor dolaczyc do molocha, albo zbierac wpierdol(nawet wpierdolu godnie zbierac nie moze, bo AH bylo by puste a caly transfer highlvl matsow odbywal by sie w kregu gildijnym).
Ja nie wiem czy to sa jakies kompleksy, ale co to za wyzywanie ludzi od kerberow? Co jest hardkorowego w siedzeniu w 200 osobowej gildii i bieganiu w 50 osobowym zergu?
Przypominam, ze to gra wideo, gdzie sie respisz po smierci i zadnych moralnych przezyc po zabiciu kogos brak. Dupa, a nie hardcore.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 17:30 
 
Nowe wieści w gorącym temacie :)
https://forum.albiononline.com/index.ph ... post275327

Kod:
5) What about my progression if I am gatherer?
High tier ressources will stay exclusive to red and black zones. However, we are thinking about providing special gear or abilities aimed at gatherers that offer some extra protection against being ganked, either with some stealth options and/or some better escape tools. Of course, you will never be invulnerable.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 17:35 
 
bez sensu :(
przestaje mi sie to podobac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 17:43 
 
ale co konkretnie mendol? W sumie te założenia nie wydają się aż takie złe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 17:46 
 
'However, we are thinking about providing special gear or abilities aimed at gatherers that offer some extra protection against being ganked, either with some stealth options and/or some better escape tools.'
ida w zla strone i maja coraz gorsze pomysly.
sorry, jak chcesz zbierac materialy to znajdz gildie, zrob gathering na main charze z combatem, zarabiaj i kupuj materialy na ah.
dodawanie extra protekcji dla zbieraczy to najgorszy pomysl jaki moze byc - biorac pod uwage, ze juz w tej chwili mozna zrobic postac, ktora jest w stanie uciec w wiekszosci sytuacji.

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 17:55 
 
To tylko kwestia jak/czy zrealizują te pomysły. Są przecież sposoby aby zmniejszyć ryzyko aby zostać zgankowanym ale zwiększyć diametralnie koszt śmierci jeśli jednak zostaniemy zabici mając te "magiczne" itemki. Liczę na kreatywność tej ekipy :)

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 17:58 
 
otóż to, właśnie o tym mówiłem, że pod wpływem kerbirków zaczynają rozważać pomysły z dupy, które zabiją sens pvp, lokalnych rynków i ekonomii w ogóle...

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:01 
 
Pomysł zły ale trzeba poczekać jak będzie to wyglądało, nie wiem jak ta gra się rozwijała od wczesnej alfy ale to co widzę to rozsądnie podchodzą ze zmianami.
Jest tendencja żeby ułatwiać progress i zwiększać ilość safe terenów ale... ta mapa obecna to nie jest finalna z tego co wiem.
Najgorsze jest to że jak zachwieją balans pve-pvp i spieprzą pvp to odpadnie garstka graczy, a jak spieprzą pve to mogą się zwijać z rynku :(

Ogólnie za mało znam gre żeby coś tu wróżyć, wpadajcie na TS bo ja jestem na etapie newbie i mam milion pytań zawsze :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."


Ostatnio edytowano 11 gru 2015, 18:06 przez Teo, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:03 
 
lowell problem w tym, ze w ogole maja takie pomysly.
moge sie zgodzic z przesunieciem t5 do green zon, ale nie ulatwiania zycia zbieraczom.
bedzie fail i tyle, bo powazni gracze patrza na ao jak na gre z pvp i full loot'em.
juz teraz jak dla mnie wszystko jest ok, w siegach biegasz w t5 (ktore jest do zrobienia w green zonach), materialy zbierasz w yellow - balans jest.
nie wiem po ki chuj to zmieniac.

embe: to nie ma znaczenia jak to bedzie wygladalo, tak jak napisalem, maja coraz gorsze pomysly - a mialem nadzieje, ze jednak sa ogarnieci, po ich dlugim poscie, ktory napisali na forum.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:04 
 
Czy na obecna chwile sa jakies kary za nieuzasadnione zabijanie? Moim zdaniem dobry system kar to jest wlasnie sposob na zadowolenie graczy wszelkiej masci.
Jakis areszt domowy(nie mozesz opuszczac miasta) na x czasu po smierci jako kryminalista czy cos w ten desen. Jednoczesnie dodac mozliwosc wypowiadania wojny gildiom, czy nawet pojedynczym graczom co rowna sie bezkarnemu zabijaniu czlonkow tych grup + inne systemy ktore w jakims sensiu znormalizuja pvp.
Tak jak jestem za tym, aby polityka i ekonomia byla w rekach graczy, tak 'policja' moim zdaniem powinna byc systemem kierowanym przez tworcow gry. Oczywiscie w idealnym swiecie powinny byc gildie graczy skupione na oferowaniu ochrony slabszym i 'policjowaniu', ale chyba w zadnej grze cos takiego nie dzialalo na dluzsza mete, ze wzgledu na to, ze srednio to sie oplaca.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:07 
 
to jest proste do wprowadzenia w takiej grze jak albion.
gildia bierze 'questa' na zlikwidowanie xx red graczy i za to dostaje konkretna ilosc srebra czy jakis inny bonus.
wedlug mnie calkiem fajny system dzialal w archeagu - mogliby to wprowadzic z odpowiednimi zmianami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:11 
 
ale kary za zabijanie to bezsens
mnie tylko dziwi że w yellow zonach zabijający nie ma żadnych korzyści, więc sprowadza się to do głupkowatego pvp, chyba ze chodzi o wkurwe ludzi tam latających i zniechęcanie części pve graczy, więc jak dla mnie albo dać jakiś częściowy loot albo to zblokować ale wtedy czerwone tereny ffa i to dla mnie było by genialne.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:16 
 
embe napisał(a):
ale kary za zabijanie to bezsens
mnie tylko dziwi że w yellow zonach zabijający nie ma żadnych korzyści, więc sprowadza się to do głupkowatego pvp, chyba ze chodzi o wkurwe ludzi tam latających i zniechęcanie części pve graczy, więc jak dla mnie albo dać jakiś częściowy loot albo to zblokować ale wtedy czerwone tereny ffa i to dla mnie było by genialne.


Kary za zabijanie to bezsens, ale już brak korzyści za zabijanie to nie bez sens? :roll:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:21 
 
brak nagrody w postaci części lootu uważam za bezsens podobnie jak karanie za zabicie, nie lubię pośrednich rzeczy, albo nie można zabijać albo ffa, jest to uczciwe i proste


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:26 
 
Nie rozumiem dlaczego kary za DUZE ilosci zabijania mialy by byc zle. Samo w sobie zabijanie bez powodu nie powinno byc praktycznie glownym featurem gry, a mozliwoscia, ktora niesie duze konsekwencje. Zwyczajnie nie da sie zyc w anarchii realnie jak i wirtualnie. W realu ludzie sie wybijaja, a w virtualu takie gry umieraja.

Mozliwosci na kary jest od groma. Od zmiany systemu lootu na: giniesz niewinny to tracisz plecak + % na drop sprzetu, a giniesz winny to leci wszystko, az po wprowadzenie jakiegos bounty. Massive PK ginie to pojawia sie bounty na nim wynoszace X srebra. Bounty questy mozna zbierac z 'tablicy ogloszen' i jesli ktos zabije tego gracza majac na niego questa to ubywa temu PK z banku srebro na pokrycie bounty.
Ja osobiscie nie wierze, ze moze powstac i przede wszystkim sie utrzymac gra w ktorej nie ma zadnych zasad


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:35 
 
jakieś info na temat możliwości zmiany emaila ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 971
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:52 
 
@Mendol
Pisząc tu nic nie zmienisz, trzeba pisać na forum Albiona, może cos dotrze do zakutych łbów.

Przykład gracza który wybrał hardcore pvp game... kurwa rence opadajo...

Hello, iam an Green,Yellow non PvP-Player and have one Question.
Why should the Redzone and Blackzone Owners sell their valuable Recources? Its their Advantage over the other Players, and help them to secure their Zones? So why should they sell them?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:54 
 
embe napisał(a):
ale kary za zabijanie to bezsens
mnie tylko dziwi że w yellow zonach zabijający nie ma żadnych korzyści, więc sprowadza się to do głupkowatego pvp, chyba ze chodzi o wkurwe ludzi tam latających i zniechęcanie części pve graczy, więc jak dla mnie albo dać jakiś częściowy loot albo to zblokować ale wtedy czerwone tereny ffa i to dla mnie było by genialne.


yellow zony są tuż przy miastach - aktualnie PvP na dłuższą metę nie ma tam sensu. Raz, że trzeba sie oflagować, dwa, ze po oflagowaniu się jesteś Red dla każdego i każdy Cię bezkarnie leje, trzy, że aby zdjąć flagę PvP trzeba czekać z pół godziny od ostatniej walki skitrany gdzieś po krzakach, no zero loot-a.
Imho nikt tam nie bedzie się pvp-ował.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 18:55 
 
jestem juz za stary na takie przepychanki ;)
udalo sie raz w rifcie, teraz juz mi sie nie chce.
chyba, ze spierdola to na maxa, to wtedy znowu trzeba bedzie robic glosowania i zbierac ludzi.

wez marek skoncz juz pieprzyc bo nie da sie tego czytac.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 gru 2015, 19:24 
 
mendol - nikt cie nie zmusza. Jestem w gildii PvP z Eve i praktycznie wszyscy zgodnie doszli do wniosku, ze PvP-owanie w żóltych zonach nie ma żadnego sensu. Z jakiego powodu - opisałem powyzej.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 669 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 34  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.