zaboleq napisał(a):
Jedyne ochy i achy które widziałem to te o DZ albo raczej o niektórych akcjach jakie ludzie mieli. Na neogafie śmiali się, że będzie to pierwsza tak niedokończona gra przez Ubi
.
Samo PvP w DZ zapewne starczy na te kilkanaście godzin ale ja nie kojarzę tpp shootera który zrobił ostatnio karierę. Walka z Ai jest słaba a jeśli end game ma polegać tylko na wyciąganiu lootu z DZ to słabo to widzę.
No właśnie to nie są jedyne.
Walka z AI jest bardzo dobra. Jak latałem z kumplem po DZ (bo moby z PvE zony były po prostu słabe) to regularnie zdarzały się sytuacje, gdzie najzwyczajniej w świecie AI przyciskało nas ogniem i trzeba było pokombinować, a nie tylko wystawiać broń i tłuc na chama. To jest zajebiście fajne, że w niektórych walkach trzeba po prostu pomyśleć.
Oczywiście w becie mieliśmy o ile dobrze kojarze 4-5 typy jednostek AI. Mele, gościa z pistoletem, gościa z grantem, gościa chyba z karabinem, miotacze ognia + jeden boss. Dalej POWINNO (słowo klucz:D) być ich więcej, a co za tym idzie PvE powinno dawać więcej funu. Przynajmniej ja się na to nastawiam.
+ dosyć fajne "klasowo" jest to rozwiązane, krótką chwilę lataliśmy MG+typ z tarczą. Ja np. przyciskałem silnego moba ogniem, aż dostawał supressed, a typ podchodził z tarczą i z pistoletu walił heady. To wszystko pierdoły, ale są fajne.
Przed betą byłbym pierwszy do ciskania w stronę Ubi bluzgów, ale kurde, ona naprawdę mnie przekonała. Tak w 100%.
Aha, jeszcze co do długości gry. W chuj czasu zajmie rozwój bazy ;>