Piszpan napisał(a):
no wlasnie nie do konca. bo ok ile ci czasu zajmie wyfarmienie najlepszej broni armoru? 2-3 dni? max lvl ile? 2-3 dni? i co dalej? brakuje jakiejs opcji zeby sie oplacalo dalej wbijac, jakies amstery jakies zestawy jakies dopieszczanie/ubeiranie swojej laleczki.
Skąd czerpiesz te informacje, że 2-3 dni? Oceniając po becie to loot jest losowy (statystyki, jakość, bonusy itp) nawet ten w sklepach. Do tego dochodzą ci jeszcze akcesoria do broni które też mają różne statystyki i jakość, kilka slotów pancerza, odblokowywanie specjalnych perków na broniach itp itd. Zanim złożysz sobie cały idealny zestaw to myślę, że lekką ręką kilka tygodni zejdzie jak nie więcej. Tak jak mówiłem, to jest trochę jak diablo, w becie spędziłem ok 20h i ciągle było to uczucie, że może wypaść lepszy itemek, który ma 10pkt więcej dmg, czy armora, etc.
zaboleq napisał(a):
To, że oni chcą robić z tej gry pseudo rpg i np są bossowie (to nie jest SS albo DOOM czy Destiny tylko nowy jork w niedalekiej przyszłości). O ile gra byłaby lepsza gdyby była bardziej realistyczna? Kilka pocisków i dead. Liczy się refleks, taktyka, znajomość terenu etc. Niestety wywalanie kilku magazynów w moba/gracza zbyt wiele z realizmem nie ma wspólnego :/.
Ewidentnie nie jest to gra dla ciebie i tyle, Division od początku miało kłaść silny nacisk na elementy rpg, i w taki sposób było promowane. Mi osobiście to odpowiada, sporej ilości osób też, dla reszty jest cała masa modern shooterów.
zaboleq napisał(a):
Poza tym jak oni chcą zatrzymać ludzi na dłużej? Polowanie na super karabin, który da nam kolejne 2% dpsu. A z bossa poleci jego kurtka co da znam +3% do HP?
W diablo i pochodnych działa, czemu tu miało by nie działać?