mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 lut 2016, 09:18 
Cytuj  
wenth1 napisał(a):
Ktos gral ostatnio w lif ? Da sie juz fajnie w to popykac ?
W marcu podobno beta mmo i tak mnie korci... ale nie chce wyrzucac kasy w bloto


A masz zamiar kupic na nowym Humblu ?


_________________
Turbot

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 19 lut 2016, 09:20 
Cytuj  
Skąd masz info kiedy zaczyna się beta wersji mmo?

***
Avatar użytkownika

Posty: 536
Dołączył(a): 21.08.2008
Offline
PostNapisane: 19 lut 2016, 11:53 
Cytuj  
@up2 tak, mam zamiar. W przyszlym tygodniu, jak wroce do Polski

@up
Pisali na kilku stronach o mmo, poszperaj a na pewno znajdziesz

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 20 lut 2016, 20:05 
Cytuj  
Posiadam LiF także jeśli dostanę dostęp to chętnie przetestuję ;)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 23 lut 2016, 14:42 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Skąd masz info kiedy zaczyna się beta wersji mmo?

Wg wstępnych planów koniec marca/początek kwietnia, ale nie ma jeszcze pewnej daty.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 31 maja 2016, 19:25 
Cytuj  
Kod:
31 May 2016, 16:39

85. What is the current status of the initial tests by the studio? And what is a crude speculation of when we can expect the #0 wave to hit?

Answer: Still in progress. Hopefully we will be able to start Wave #0 this Friday.


http://lifeisfeudal.com/forum/mmo-tests-interactive-faq-t19456/page70/#p77669

Zobacze, moze w weekend zerkne co sie zmienilo w wersji mmo.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 2 cze 2016, 23:49 
Cytuj  
Spoko do wave #2 to z pół roku ;-)
Niech tam spokojnie pracują.


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 cze 2016, 19:09 
Cytuj  
Kod:
Still plan to release today?

Answer: Unfortunately no. Next week 99.99%. We will make an announcement on that matter later today.

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 cze 2016, 09:23 
Cytuj  
Serwer MMO już ruszył. Pograłem chwilę i nawet nie było problemów z desync. Ogólnie jestem na jakimś strasznym zadupiu, na ktore dotarłem chyba ze dwa lata temu ;P Ktoś w to będzie grał tak swoją drogą?

Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 11 cze 2016, 09:50 
Cytuj  
Będziemy grać z ekipą, ale póki co Wave #0 czyli praktycznie nikt się nie łapie ;-)


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 11 cze 2016, 16:53 
Cytuj  
Ja muszę zobaczyć grę na własne oczy i coś się dowiedzieć od grających to wtedy się zobaczy, może niedobitki z wurma by się zebrały też.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 21:00 
Cytuj  
A combat dalej drewniany?

embe a nie gracie juz w wurma?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 12 cze 2016, 21:26 
Cytuj  
trudno to nazwać graniem jak się ktoś loguje sporadycznie, a ludzi została garstka na epic czyli na pvp, sporo ludzi gra na pve i na steam na swoich serwerach.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 cze 2016, 00:47 
Cytuj  
System skilli w LiF MMO (nie grałem w wersję steam, nie wiem jak tam jest) bardzo fajnie motywuje do zbierania się w grupy. Skille rosną szybko, jest skillcap. Skille bojowe mają oddzielny limit punktów skilli. Jest też statcap. Przypomina mi to UO.

Skręciłem filmik dla osób, które nie widziały jeszcze jak to wygląda.
https://www.youtube.com/watch?v=H3NhZnZM4jQ

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2624
Dołączył(a): 25.08.2010
Offline
PostNapisane: 26 cze 2016, 10:17 
Cytuj  
Lowell napisał(a):
System skilli w LiF MMO (nie grałem w wersję steam, nie wiem jak tam jest) bardzo fajnie motywuje do zbierania się w grupy. Skille rosną szybko, jest skillcap. Skille bojowe mają oddzielny limit punktów skilli. Jest też statcap. Przypomina mi to UO.

Skręciłem filmik dla osób, które nie widziały jeszcze jak to wygląda.
https://www.youtube.com/watch?v=H3NhZnZM4jQ

Tą grę robią goście, którzy byli graczami Darkfalla, ale jak się zorientowali, że gra ma się nijak do obietnic to zaczęli robić swoją grę. Także taki system skilli to nie przypadek - tak miało to wyglądać w Darkfallu, a jak było to każdy pamięta.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 cze 2016, 12:50 
Cytuj  
a jest szansa, ze bedzie z tego grywalny produkt?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 cze 2016, 13:15 
Cytuj  
Wątpię, przecież ta gra ociera się o sandbox, a w to nikt nie chciał nigdy grać, jak masz levelówke, instancje, nagrody pewne dla wszystkich i do tego zero zagrożenia w pvp to jakoś jeszcze premiera i pierwszy miesiąc udaje się, a potem regres i zwijanie interesu.
Teraz nikomu się nie chce wbijać do gry, która wymaga więcej jak 30minut rozgrywki, a jak ma byc sensownie to nie da się zrobić gry, do której wbijasz na chwilkę by się pobawić.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 251
Dołączył(a): 24.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 cze 2016, 23:12 
Cytuj  
Z podobieństw do Wurma zaliczyć należy możliwość kształtowania terenu.

Filmik przedstawia jak się teren wyrównuje (np. pod domek). Niestety kompresja youtube nie radzi sobie z tą grą/grafiką i obraz wygląda jak gówno - nie mam pomysłu jak to ogarnąć.

https://www.youtube.com/watch?v=XR1ixqEnhJg

EDIT: Gra całkiem możliwe, że będzie grywalna - nie widziałem jeszcze walki a to bardzo istotny element jeśli chodzi o atrakcyjność tego typu gier. Zgodzę się z Tośkiem - nawet jeśli będzie grywalna to raczej nie ekstremalnie popularna. Założenia tej gry mijają się z oczekiwaniami mainstreamu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 27 cze 2016, 06:42 
Cytuj  
wyglada niezle, tylko dwie uwagi:
- czemu ta postac sie porusza jak w slow motion?
- czemu wyrownywanie terenu trwa tak dlugo? ja wiem, ze realizm, ale gapienie sie progress bar, to nie jest rzecz specjalnie fascynujaca


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 27 cze 2016, 07:30 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
wyglada niezle, tylko dwie uwagi:
- czemu ta postac sie porusza jak w slow motion?
- czemu wyrownywanie terenu trwa tak dlugo? ja wiem, ze realizm, ale gapienie sie progress bar, to nie jest rzecz specjalnie fascynujaca


- Zobacz jakieś najnowsze filmiki bo niedawno zrobili spore zmiany w poruszaniu i prędkości postaci
- Bo da się tu góry przenosić - wiadomo co by się stało gdyby był szybszy terraforming ;-)
Zresztą gra jest zrobiona pod wiele osób więc jak wyrównujesz w 10 osób nie jest już tak wolno, a nawet za szybko -> zwłaszcza, że nie ma wspinaczki


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 165 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.