Alick napisał(a):
Mam teraz ok. 200k dps, 110k HP, 20k PS, scavenging 170%. Koniec gry.
PvP nie istnieje, bo każdy qrwa jest miły i uprzejmy zamiast kroić sprzęt.
Taka sytuacja: padłem na helce i random mnie podniósł. Really?
Co się dzieje teraz z mmo.
Może problemem nie jest gra, tylko fakt, że w ciągu niecałych dwóch tygodni spędziłeś w niej 110h. Bez obrazy, ale żadna współczesna gra online / mmo, która opiera się głównie na pve nie była sobie w stanie poradzić z takimi graczami jak ty (tzn content locust)
TBH myślę, że Massive zasłużyło na kredyt zaufania. Po obu betach pokazali, że "słuchają" community (tam gdzie to ma sens), i dosyć szybko reagują. W ten wtorek ma być patch. Zobaczymy co przyniosą zmiany.
KomaNczos napisał(a):
Problemem tej gry jest tj mowisz - bezsens PvP. Nie ma specjalnych itemkow, rank itp za PvP. Tutaj Ubi dalo ciala po calosci.
Nie dali ciała, bo to jest "by design". To nie ma być gra gdzie robisz pvp dla jakiś punkcików czy rang. Chociaż zgodzę się, że obecnie kary za pvp są dużo za wysoki. Massive mówiło, że o tym wiedzą, więc bardzo możliwe że zmiany będą już w tym patchu (IMHO wystarczy sensowny cap na stratę xp / kasy / kluczy)