szwejos napisał(a):
Zapłaciłbym im nawet podwójnie: 150 punktów, ale za opcje trzymana każdego currency w stackach po 9999 w ZWYKŁYM tabie. Ten specjalny jest według mnie bardzo kiepsko zaprojektowany.
Przecież nikt się nie będzie tu targował. To nie tylko stacki, ale przecież np. przedmioty nie muszą zajmować tyle miejsca co zajmują mówię tu o broniach, zbrojach, itp
Gra jest z mikrotranzakcjami także mają pewnie kolesia od monetyzacji zatrudnionego, który im tam liczy i projektuje co się najbardziej opłaca. Masz 35 premium stashy kupionych także wygląda na twoim przykładzie, że robi dobrą robotę.
vilhelm napisał(a):
Vences napisał(a):
Tu się z godzę, że z 4 startowymi tabami można guzik zrobić. Dlatego wolałbym by gra była b2p z transmogami odblokowywanymi za kasę oraz z zakładkami odblokowywaniami za progres/currency w grze.
Nie zarobiliby na siebie.
Przy B2P: Ile razy sprzedaż taką grę tej samej osobie? - raz - potem możesz sprzedawać "dodaki", ale bez dobrej reklamy nikt nie kupi. Potem pojawia się problem czy sprzedawać stare dodatki 2 w 1 czy robić hecę jak w WoWie.
Teraz nie, ale kto wie co będzie kiedyś. Część ludzie jak pograją parę lat w gry z mikrotranzakcjami i zobaczą ile kasy wydali, to mogą dojść do wniosku, że np. płatne content patche 3 razy do roku każdy po 30-40$ (na dzisiejszą kasę) to nie taki zły pomysł. Wystarczy zobaczyć jak np. Paradox z EU4 ciśnie.
Ogólnie wydaje mi się, że część graczy zrozumie, że za darmo nic nie ma i za content trzeba płacić w taki czy inny sposób.