Mendol napisał(a):
Farin, a mozesz w skrocie napisac jak wrazenia kolesi z tego filmiku?
W skrócie:
Piękny wodotrysk w bitwach - klimat jest, modele lepiej zrobione od poprzednich części.
Magia może mieć spory wpływ na bitwę ale też da się grać bez niej(jeden zauważył, że tak się wgryzł w bitwę, że zapomniał o czarach)
UI bardzo dobrze dopracowane jak i sterowanie.
Kuleje natomiast AI w tym buildzie co mieli - choć tutaj nie rozgadali się mocno bo i ciężko stwierdzić po tak krótkim graniu(plus ze dwie bitwy mieli historyczne, a te zapewne są mocno oskryptowane)
W trybie kampanii jeden zauważył, że jak zaatakował małe miasto(nie pamiętam czy bez murów czy z małymi murami na mapie kampanii) bitwa stoczyła się na polach przed zabudowaniami, a te były tylko tłem w oddali. Choć jak zaznaczył może to być spowodowane nieskończonymi miastami dla umarlaków(bo tą tylko frakcją mieli okazję pograć).
Jesli chodzi o mapę strategiczną to grafika i ui na wysokim poziomie, zachwalali możliwości rozwoju bohatera - co dodaje niezłego smaku grze. Zwrócili też uwagę na parę ciekawych rozwiązań w mechanice gry(rekrutacja jednostek itp rzeczy).
Mają pewne obawy co do podziału na prowincje z poprzednich części.
AI natomiast było całkowicie bierne na mapie kampanii.
KAMPANIA Multi - dużo obiecanek ale na razie nic konkretnego nie wiadomo - są tylko nadzieje, że na premierę będzie działałać jako tako - pamiętać należy, że to tylko dla dwóch osób.