mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 8 mar 2016, 10:40 
Cytuj  
ale ta gra juz nie wyglada


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 8 mar 2016, 11:28 
Cytuj  
Niestety nie, ale te animacje dużo lepiej niż było. W każdym razie co by nie zrobili silnik jest stary


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 mar 2016, 17:40 
Cytuj  
Silnik jak silnik, ale geometria, liczba wielokątów, tekstury, efekty, itp graficznie wszystko jest w zasadzie do wymiany, bo mimo ulepszeń wygląda słabo no, ale w końcu gra będzie miała 12 lat w tym roku.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2016, 19:02 
Cytuj  
Chyba z rok temu dokładali polygonów. Mam takie wrażenie, że ludki co grają nie robią tego dla grafiki.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 mar 2016, 20:39 
Cytuj  
Biorąc pod uwagę, że jest wiele lepiej wyglądających produkcji, to można spokojnie założyć, że nie dla grafiki. Co nie zmienia samego faktu o wyglądzie tej grafiki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 8 mar 2016, 20:49 
Cytuj  
Jakoś z rok dwa lata temu grałem na trialu i nie było fatalnie. Ten styl grafiki to największy sukces Blizza. Sporo nowszych gier gorzej zniosło upływ czasu.
Ale co ciekawe początek był masakrycznie zbugowany, 4 razy musiałem restartować grę, bo progres się blokował. Wydawało by się, że mają wszystko tip top, a tu zonk.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2016, 13:25 
Cytuj  
Poczytalem o zmianach w pvp. I o ile te max ~7% roznicy w sprzecie jest ok, to brak wplywu na staty jest juz slaby.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2016, 14:21 
Cytuj  
Mozesz rozwinac, albo dac jakis link do tego?


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2016, 14:27 
Cytuj  
"In Legion, as soon as you zone into a PvP instance, the stats on your gear will be nullified, and you'll be given a pre-determined set of stats that's uniquely configured for your specialization. Furthermore, any set bonuses, enchants, Legendary bonuses, or trinket effects will be deactivated (although your Artifact and its related Artifact Powers will remain active).

The only contribution your gear will make to your overall power is through a small modifier based on your average item level. For every point that your average item level increases, your pre-determined PvP stats will increase by 0.1%. That means a 25 item level difference between two players only results in a 2.5% difference in stats, compared to the 25% difference it makes today. There’s still a little incentive to improve your gear – a concept we think is important for World of Warcraft – but the benefits are much less pronounced."

http://us.battle.net/wow/en/blog/199943 ... 12-16-2015


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2016, 15:19 
Cytuj  
O ile z punktu customizacji postaci i faktu, ze to mmorpg moze to wydawac sie slabe, to patrzac na to jak na strikte gre-arene PvP to jest to bardzo dobra zmiana. Stackowanie statow zawsze prowadzilo do patologii w PvP, bo wiadomo ze w WoWie zasada nic o PvP bez PvE to chleb powszedni. Stackowanie armorpena i haste'u w Wotlku bylo totalnie poza kontrola tworzac broken setupy. Natomiast przy z gory ustalonych statach mozemy liczyc na lepszy balans, bo Blizzard nie bedzie musial przewidywac pomyslowosci graczy.
To, ze zmniejszaja zaleznosc od gearu to w 100% rozwiazanie na plus, tylko dlaczego tej zaleznosci calkowicie nie wywala to nie wiem.
Ogolnie Blizzard mocno za pozno sie obudzil i przespal totalnie fakt jakie competitive PvP w wowie mialo potencjal. Gdyby juz na etapie Wotlka sie ogarneli i rozdzielili PvP od PvE to bysmy mieli swietna gre w grze, ktora dla tych zainteresowanych wylacznie PvP mogla by bazowac na systemie f2p + mikroplatnosci za armor/weapon skiny.

To co napisalem wyzej + Arenanet decydujacy sie na wyjebanie holytrinity + zastapienie zwyklych aren jakimis mapami z objective'ami to moim zdaniem 2 bardzo mocno zaprzepaszczone szanse na swietne tytuly esportowe, ktore szczegolnie teraz w dobie fascynacji 'battle arenami' by mialy bardzo duzo do powiedzenia.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2016, 20:26 
Cytuj  
Chyba nawet w moba mozna za pomoca itemow modyfikowac postac. Ogolnie blizz jakos tak binarnie zachowuje sie w tej kwestii. Albo gear jest na tyle wazny, ze swieza postac level cap bez sprzetu pvp jest rozjezdzana, albo - no wlasnie - sprzet nie gra praktycznie zadnej roli. Mogliby zostawic te 5-7% roznicy w sprzecie, ale rownoczesnie, zeby byl wplyw na statystyki. Zeby sobie cos dobrac pod swoj styl gry.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 12 kwi 2016, 22:21 
Cytuj  
Tylko wlasnie chodzi o to, ze moba ma jeden tryb gry i pod niego jest balansowana. W Wowie to zawsze PvE bylo na pierwszym miejscu, przez co PvP czesto bylo w patologicznym stanie. Dzieki z gory ustalonym statystykom sa w stanie przykladowo powiedziec: 'shadow priest jest spoko, ale tylko do 30% haste'a, powyzej zaczyna byc broken' i daja mu to 30% haste'a i sie nie musza martwic o nic wiecej. Natomiast wedlug starych zasad to shadow priest bylby broken na arenie, bo gdyby mu zabrac haste to bedzie kupa w PvE.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 13 kwi 2016, 06:33 
Cytuj  
Ok, tylko teraz wprowadzajac szablony statystyk, pvp i pve zostaja oddzielone. Powinni umozliwic modyfikacje tych szablonow za pomoca zwyklych suwakow. Np. odejmujesz sobie punkciki w resi i ladujesz je w haste. Spriesty 'stackuja' haste i robi sie maniana? No to zmniejszasz gorny limit haste dla danej specjalizacji.
Te kilka procent boostu za item level jest fajne, bo daje poczucie progressu.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2016, 21:35 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=zbjPD3u4s84 lmao


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2016, 20:29 
Cytuj  
Każdy to dostał?

Witaj, xxx

Żelazna Horda musi zostać powstrzymana – nadszedł czas, aby uderzyć! Dodaliśmy do twojego konta* cyfrową wersję World of Warcraft: Warlords of Draenor ZA DARMO, razem z błyskawicznym awansem postaci na 90 poziom doświadczenia oraz 7 dniami gry za darmo – dzięki temu od razu wkroczysz do akcji.

Oferta wygasa 16 maja 2016 o 23:59:59 czasu polskiego. Działaj szybko, zanim portal do Draenoru zostanie zamknięty!**


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2016, 20:33 
Cytuj  
To dostają tylko pleby i od razu widać smród jakiś[emoji14]

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2016, 20:36 
Cytuj  
Ostatni raz grałem w cata chyba. :> Na siłę wciskają coś o co nie prosiłem, nie życzę sobie! Jeszcze brakuje, żebo overfaila mi dodali to chyba napiszę ticketa o usunięcia konta!


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2016, 21:03 
Cytuj  
To daje tylko obraz jakim gownem ta gra sie stała.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2016, 21:06 
Cytuj  
Ja nawet za darmo już bym nie mógł. :< Fajne było x lat temu ale kurwa ile można napierdalać w to samo tylko sceneria się zmienia na inną co dodatek. Druga sprawa, że nikt nie potrafi zrobić drugiego tak casualowego i wciągającego mmo.


_________________
@polygamia

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2016, 21:11 
Cytuj  
Mozna robic to samo, ale ta gra nie jest juz tym czym byla przed cata.


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.