mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:19 
Cytuj  
Ja pierdole mam wyjebane na 100zl, moge gre kupic jeszcze raz i placic osobny abonament ale niech mi kurwa dadza legacy server. Bede mial bUl dupy bo z najlepszej firmy robiace gry zblizaja sie poziomem skurwienia do EA


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:27 
Cytuj  
Jako instancjonowane multi wowik jest niezly. Jako mmo lezy i robi pod siebie (dungeon finder finalnie zabil otwarty swiat).


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:31 
Cytuj  
No dobra, ale po co komu otwarty świat? Żeby ci jakieś randomy quest moby kradły?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:32 
Cytuj  
O ja jebie:<


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 kwi 2016, 22:56 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Jako instancjonowane multi wowik jest niezly. Jako mmo lezy i robi pod siebie (dungeon finder finalnie zabil otwarty swiat).

Oczywiście zgadzam się z tobą. Zrobili z tej gry gówno dla gimbazji a to jeden z przykładów.

Natomiast w rajdach rotacje klasowe oraz ilości i zróżnicowanie na encounterach zgniata vanille na miazge.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 1 maja 2016, 04:02 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=Ujh0VHCW3cY ..................................... >.<


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2016, 04:16 
Cytuj  
Jaki lol.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 1 maja 2016, 08:42 
Cytuj  
Minor glyphy od samego początku dawały efekty wizualne spellom/skillom. Chociażby świnia w polimorfii czy inny odcień shadowform. Meh.

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka

Edit.

Po za tym z tego co widzę w artykule napisali że to efekt prismatic bubble i tych glyphow nie ma tylko pokazali jak wyglądałby efekt tego prismatic bubble na innych skillach.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 1 maja 2016, 16:28 
Cytuj  
to bylo WoW heh

https://www.youtube.com/watch?v=M4xVXHqczNI

filmowi juz pewnie z dycha stuknela, sexi glosik wtedy szczyla Tomu included ;)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10599
Dołączył(a): 26.02.2002
Offline
PostNapisane: 1 maja 2016, 21:54 
Cytuj  
Szczerze mówiąc, to ostatnio SWTOR jest dużo lepszy, i fabularnie i gameplayowo...

X.


_________________
http://zaginiony.net

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 8 maja 2016, 21:47 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
Zadne brednie. Wlasnie leveluje sobie szamana od 90lvl (teraz 94lvl). Trafilem na 2 (slownie dwoch) alluchow na 100lvl. Przylecieli, zajebali mnie, polecieli. Do tego raz na ruski rok, ktos z hordy przebiegnie.
To czesciej ludzi spotykalem na pierwszych privach z populacja 50 osob na serv.

Szkoda, że obecnie jedyny fun z tej gry właśnie czerpie z privóv typu old Nostalrius Begins blizzlike z 12 k ludzi online czy innych Kronosów z 8k ludzi online. Stare, jare ale wciąż daje fun. A wolałbym zapłacić Blizzowi i pośmigać na vanilli legalnie.


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 9 maja 2016, 06:36 
Cytuj  
WoW ma zajebisty klimat post-apo. Innego czlowieka, poza miastem spotykasz raz na kilka godzin.
Inna sprawa, ze teraz leveluje sobie priesta poprzez solowanie instancji i jest fun.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 maja 2016, 14:24 
Cytuj  
Artefact weapon feral druidem, bm hunterem, uh dk i demo lockiem zrobione. Jak narazie demo lockiem mialem problem z para mini bossow w stage4. Taki maly mindfuck zaliczylem bo sie bossy lecza i mozna je bic do konca swiata. Ale dzieki iformacja z internetow zabilem je dwoma przyciskami banish i enslave demon.
Kilka fotek z bety http://imgur.com/a/JUB4N

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 17 maja 2016, 20:04 
Cytuj  
i jak sie sprawuje hunter i feral w Legionie poki co ?


_________________
Obrazek

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 18 maja 2016, 00:46 
Cytuj  
Nie gralem nim zbyt dlugo. Blizz zmienia combat rating w grze i trzeba sie do niego przyzwyczaic. Beda jeszcze przy tym grzebac, zobaczymy jak im wyjdzie balans klas^^. Mam teraz sporo cd-kow: KC, chimera shot, dire beast, a murder of crows, bestial wrath. Cobrara shot jest instant i kosztuje focus, ma szanse na reset kc w czasie BW. Dla mnie to tak wygladalo jakbym zarzadzal cooldownami a cobra wypelnia luki miedzy nimi i sluzy jako spalacz nadmiaru zasobow. Nie ma problemow z focusem i gra mi sie plynnie. W sumie to taki styl mi odpowiada. Legion to jakis petcraft tak swoja droga. BM ma dodatkowego peta z artefaktu, uh dk ma dodatkowego szkieleta a ghoula talentem mozna zamienic w abomination. Warlock tez spawnuje impy i dreastalkery. Na rajdach moze byc liczny zwierzyniec. Bedzie wiecej obiektow w grze a wymagania gry jednak caly czas rosna.
Co do ferala to wbilem nim 104lvl i jestem troche rozczarowany. Na ta chwile wg nie, ma taki sam status jak teraz w grze. Skill z artefaktu ma np cd 1,25 min i nijak go nie zsynchronizujesz z innymi cd-kami. Artefakt ma talent Ashmane Bite a na dzien dzisiejszy bitujesz bardzo rzadko. Przez co talent staje sie po prostu slaby. Patrzac na to co robil blizz to feralem sie najmniej zajmowali. Na forach druidowych co niektorzy juz pisza, ze w rezerwie trzymaja DK lub inna klase jak blizz nic z tym nie zrobi.

**
Avatar użytkownika

Posty: 212
Dołączył(a): 11.08.2007
Offline
PostNapisane: 18 maja 2016, 06:50 
Cytuj  
Dzieki za informacje


_________________
Obrazek

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 15 cze 2016, 11:26 
Cytuj  
Dostałem dostęp do bety. Ściągnę, zainstaluję i zobaczymy jak to wygląda :)

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 17 cze 2016, 21:44 
Cytuj  
W sieci jet aktualizowany poradnik dla demon huntera:
https://docs.google.com/document/d/1I0_ ... HjHiA/edit

*

Posty: 169
Dołączył(a): 2.05.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2016, 23:18 
Cytuj  
Fajna rzecz, zamiast otwierac menu postaci i shift + klik na artefakt by otworzyc drzewko talentow mozna uzyc makra.
/run SocketInventoryItem(16);

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 1 lip 2016, 14:58 
Cytuj  
https://blizzard-en.wishpond.com/wow-legion2/ 2 rzut. Łatwo wygrać, mnie się udało w pierwszej turze.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.