mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 771 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 39  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2016, 19:40 
Cytuj  
Jak nie? Obrazek

Jeśli idziesz na rozmowe, to chyba wczesniej widzieli twoje animacje w zgłoszeniu. Albo tak jak w programowaniu, dostaniesz teścik do zrobienia w domu wczesniej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2016, 00:52 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Może nieco inna branża aczkolwiek mam pytanie:
Czy grafik 3D/animator musi drukować portfolio na rozmowę o pracę? Wydaje mi się że to się trochę mija z celem w dzisiejszych cyfrowych czasach. Tym bardziej że na popierze animacji nie pokażesz?


https://www.artstation.com/
zrób sobie tu profil i tu umieszczaj.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2016, 15:22 
Cytuj  
http://jsfiddle.net
fajna strona html live :wink:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 06:41 
Cytuj  
@iniside , na jakim sprzęcie 'kodzi' się w gamedevie?
podkoksane laptopy, pecety ?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 07:02 
Cytuj  
Kodzi, podkoksane... No ja kurwa pierdolę weź się zastrzel i dla pewności utopia w Bałtyku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 07:44 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
@iniside , na jakim sprzęcie 'kodzi' się w gamedevie?
podkoksane laptopy, pecety ?

"Kodzić" możesz na byle gównie. Deployment jest robiony z pomocą Ci więc nie przejmujesz się sprzętem dla juniora :D


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 20:11 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Kodzi, podkoksane... No ja kurwa pierdolę weź się zastrzel i dla pewności utopia w Bałtyku.

poklikasz? luzuj poślady mejt, kkthxbye lololo

tczewiak napisał(a):
Highlander napisał(a):
@iniside , na jakim sprzęcie 'kodzi' się w gamedevie?
podkoksane laptopy, pecety ?

"Kodzić" możesz na byle gównie. Deployment jest robiony z pomocą Ci więc nie przejmujesz się sprzętem dla juniora :D

No niby mozna, ale niekoniecznie to bedzie komfortowa praca. Jak robia cos z grafa 3d to chyba jednak trzeba miec dosc dobry sprzęt, z grafą? ;)
Bo na moje potrzeby to integra wystarcza .


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 20:13 
Cytuj  
Chcesz się przenieść do game devu? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 20:23 
Cytuj  
Koleś napisał(a):
Chcesz się przenieść do game devu? :P


Zastanawiam się czy by jakiegos lapka nie kupic zamiast pieca i jaki to by musial byc :p

A co do game deva to jak znajde czas to zamierzam pobawic sie pewnie z c# i unity albo na androidzie ;]

Ogolnie musze sie tez poduczyc jezyka tytanów... C ;)


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 20:45 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
@iniside , na jakim sprzęcie 'kodzi' się w gamedevie?
podkoksane laptopy, pecety ?

Na byle czym.
Standard 16GB ramu, jakis i7 dysk ssd.

Edit co do grafy.. Zalezy od silnika i technologii. Nie ma reguly.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 4 maja 2016, 20:51 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 20:48 
Cytuj  
Integra? :p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 21:11 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Integra? :p

Jak robisz 2d indie crapa, to styknie ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 21:15 
Cytuj  
A shadow warriora? :p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 15620
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 21:27 
Cytuj  
Na chuj Ci grafa do kompilacji? ;>
Albo do IDE?


_________________
ciemny lud to kupi
Deshroom napisał(a):
jeszcze mnie lewy kciuk boli od biegania

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 22:05 
Cytuj  
tczewiak napisał(a):
Na chuj Ci grafa do kompilacji? ;>
Albo do IDE?

Jak piszesz silnik graficzny, to musisz go mieć na czym opalic. ;p

Co shadow warriora.. To poufne informacje ;p. Mogę powiedzieć, że da się pracować na GF 660.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 22:09 
Cytuj  
W game devie dalej się robi gry bez gotowego silnika? Czy jednak Highlander się z czegoś korzysta? :P


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2016, 22:24 
Cytuj  
Malo kto jest masochista by pisac cos od zera.
Z perspektywy czasu teraz widze, ze w web devie bardzo wiele rzeczy jest zwyczajnie podane na tacy.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2016, 12:08 
Cytuj  
Niah napisał(a):
W game devie dalej się robi gry bez gotowego silnika? Czy jednak Highlander się z czegoś korzysta? :P

W hogach sie robi.
Wbrew pozora, sporo firm ma wlasne technolgie, czy to dlatego, ze robia tylko jeden typ gry i lepiej napisac, cos pod konkretna gre, co bedzie super zoptymalizowane pod konkretna gre/platforme. (tak, jak to np. robi Naughty Dog i jeszcze jedno wewnetrzen studio Sony z gosciem od DoD).

Albo jak EA/Ubisoft maja dedykowane teamy ktore zajmuja sie tylko rozwojem wewnętrznej technologii, bo im to wychodzi taniej.

Jednak, jak chcesz robić gre i nie masz dedykowanych ludzi do pisania silnika, to lepiej korzystać z gotowego. Zaawansowane silniki, mało ustępują złożonością systemom operacyjnym...

Btw. nawet jak nie piszesz silnika, to pracowanie w takim Unrealu na czym kolwiek slabszym niz GTX 780 i 32GB ramu, to jest masochizm :d.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 maja 2016, 12:33 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Btw. nawet jak nie piszesz silnika, to pracowanie w takim Unrealu na czym kolwiek slabszym niz GTX 780 i 32GB ramu, to jest masochizm :d.

o to mi chodzilo ;d

a co do wlasnych rozwiazan to w biznesowych appkach owszem są, ale głównie robią to jakieś gigantyczne korpo.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 5 maja 2016, 21:20 
Cytuj  
jak nie pracuje sie w gamedev to jakosc pracy poprawia glownie ssd a w dalszej kolejnosci duzo ram
na koniec cpu

obecnie gpu sa kilkukrotnie bardziej wydajne w kalkulacjach od cpu, ba, sa czesto wykorzystywane do pokonywania limitacji cpu gdzie jak widac rozwoj technologiczny od paru ladnych lat jest nie najwiekszy

co innego gpu, te potrawia podwajac moc przy nowych wersjach

ja mam inny problem, ilosc monitorow, ile by ich nie bylo to zawsze jest za malo


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 771 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 39  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.