tiomor napisał(a):
Ja się chuja znam na dc, ale czy przypadkiem każda gra nie wygląda identycznie, tylko z inną teksturą?:[
Bo to taki typ gier jest. Zrobił bym scenerię na statku kosmicznym to by był "Grimrock z kosmicznymi teksturami"
Isengrim napisał(a):
FrozenShade napisał(a):
Isengrim napisał(a):
"Klona, to każdy głupi potrafi zrobić."
Napisz jakiegoś
No ja pierdole.
No to potrafi zrobić, czy nie?
candidoser napisał(a):
no tutaj nawet tekstura jest w zasadzie 'ta sama' co w LoG;)
Mozesz cos napisac o technicznym aspekcie? Jaki engine, ilu was w ogole jest...
Tak, tekstura kamiennej ściany, grafik wybrał to na początek. Aktualnie trwają prace nad drugim wyglądem, docelowo ma ich być 4 lub 5.
Gra jest pisana w JMonkeyEngine, to taki opensourcowy silnik pod Javę, bardziej skierowany do programistów niż ludzi lubiących układać sobie klocki powiązane skryptami.
Zespół liczy 9 osób, w tym ja jako jedyny programista. Mamy grafików 2D i 3D, rysowników, muzyków. Jesteśmy samowystarczalni, no może poza SFX, te bierzemy darmowe lub z tanich paczek i obrabiamy.